Nalle Puh ja mä eroamme toisistamme vain siinä, et mä olen AINA oikeassa.Tuli mieleen Nalle Puh tuosta "harmista".
Mutta Nalle Puhkin on lähes poikkeuksetta hyvin oikeassa.
Ja et NallePuhilla on kirjan arvoisia kavereita.
Nalle Puh ja mä eroamme toisistamme vain siinä, et mä olen AINA oikeassa.Tuli mieleen Nalle Puh tuosta "harmista".
Mutta Nalle Puhkin on lähes poikkeuksetta hyvin oikeassa.
Multa otetaan jossain vaiheessa yksi viisaudenhammas pois.Menisköhän kerrankin aikasin nukkumaan.
Hei, oli muuten hyvä hammaslääkärikäynti tänään. Mun halkeama olikin vaan liikkelle lähtenyt paikka joka näytti halkeamalta
Mistäs sitä tietää millanen vajakki susta tulee jos se viimenenkin viisaus otetaan poisMulta otetaan jossain vaiheessa yksi viisaudenhammas pois.
Mutta mitäpä mä sillä tekisinkään kun ei se ole ainakaan viisutta tuonut
Mistäpä niinMistäs sitä tietää millanen vajakki susta tulee jos se viimenenkin viisaus otetaan pois
Sorry, vitsi.
Sulla on palstakavereitaNalle Puh ja mä eroamme toisistamme vain siinä, et mä olen AINA oikeassa.
Ja et NallePuhilla on kirjan arvoisia kavereita.
On väsy enkä oo yhtään aamuihminen. Silti piti nyt aamusta tiskata ja vissiin tehdä vielä ruokakin, kun en viittis jättää lapsenvahdin hommiks sitä. Plus suihkussa piti käydä, kahvi keittää ja jotain aamupalaakin. Liikaa hommaa yhdelle aamulle, kun kyseessä olen mie.Huomenta höpönassut! Olen nukkunut, virkeä olo =)
Miksi Ihqu romahtaa?
hmm, mitenhän se tulis toimeen tuon meijän kohta kolme wee tättähäärän kans..?Voi vittu mikä aamu. Kuka haluaa kolmivuotiaan, saa ihan ilmatteeks eikä tartte palauttaa.
Takaan että hienosti. Se tulee aina toimeen kaikkien kanssa.hmm, mitenhän se tulis toimeen tuon meijän kohta kolme wee tättähäärän kans..?
Takaan että hienosti. Se tulee aina toimeen kaikkien kanssa.
Paitsi äitin.
Mulla on loistava seksielämä, kiitos vaan =)Joillain toi alanenä on tehty hiomattomasta tavarasta.
Kaikilla taas ei o naurunappulaa.
Niinpä joillain niinkin vakava, yksinkertainen, kiva, mukava ja ihana asia kuin seksi on ainoastaan vakava.
Harmi.
Ämpäri on lähes yhtä natsimutsi kun mää, mutta se säästyy silti kaikelta kiukuttelulta.meilläkin menee niin että äidille kiukutellaan enempi
osin se johtuu myös siitä että meikä on aika löysä muuallakin kuin kamarissa
Pakko mikä pakko joten kipin kapin kylille!Pitäis lähtee kaupungille käyttämään tota kännykkää näytillä mitä sille vois tehä ja mitä kustantais. Mutta liskottaa, väsyttää, enkä jaksais tota lasta raahata. Hitto.
no niin puutteessa en sentäs ole että sulle antasin...Mutta pieleen meni krut, en halua sun kärkees minnekään
Ootko puutteessa kun viljelet näitä seksijuttuja täällä himoissas?