kiitti :kiss:ikiunelle
Toivotaan että raha-asiat lähtis pian rullaan.Työkkäristä otettiin tänään yhteyttä ja pyydettiin lähettämään jotain lippulappusia että ne saa ilmotettua kelalle hyväksynnän että mulle saa maksaa rahaa. Tiiä kauanko siinäkin kestää, ja laskeskelin että vuokran ja laskujen jälkeen mun budjetti elämiseen on 45 euroa päivään x asti kunnes saan työttömyysrahan. Jeah! Kännykän näytön korjaus maksaa päälle satasen ja autokin on paskana. Meikäläisen yltiöpositiivisuus sai pikkusen kolauksen ny.
taitaa vaan kuulua tuohon ikään : /Oon oikeesti niin väsyny tohon lapseen. Mitä sille pitää ja saa lain sallimissa rajoissa tehdä millä se vois tulla järkiinsä ja alkaa käyttäytyä normaalisti ja nätisti? Äh.
Kyseessä muistaakseni on mies?Oon oikeesti niin väsyny tohon lapseen. Mitä sille pitää ja saa lain sallimissa rajoissa tehdä millä se vois tulla järkiinsä ja alkaa käyttäytyä normaalisti ja nätisti? Äh.
Juu ja juu, mutta laskut ja vuokra on silti maksettava, eikä noista paljoa käteen jää. Täytyy toivoa että sieltä työkkäriltä ja kelalta tulis päätökset nopeasti kun huomenna saan vietyä tarvittavat lippulappuset postiin.Toivotaan että raha-asiat lähtis pian rullaan.
Mustatkin varmaan että lapsilisä tulee huomenna
Ja kai ämpärikin jotain elatusta puolikkaasta maksaa?
Toki eihän ne rahat siltikään välttämättä riitä
Ihmisen on hyvä olla Savossa.Olen Savoutunut.
Ja nautin tällä hetkellä kun tuo minitehopakkaus pomottaa ja pompottaa mummon tekemään kaiken mahdollisen ja mahdottoman. Ja mie löhöän syvällä, syvällä sohvan nurkassa
No kerro ees mitä sille voi tehä ettei se huutais ja rähjäis 24/7. Äiti on vähän väsynyt.Kyseessä muistaakseni on mies?
Ei semmoiset koskaan tule järkiinsä tai ala käyttäytyä kiltisti.
Äitinä voit vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta. 24/7
Mut ota kukkasia.:flower:
:hug:Oon oikeesti niin väsyny tohon lapseen. Mitä sille pitää ja saa lain sallimissa rajoissa tehdä millä se vois tulla järkiinsä ja alkaa käyttäytyä normaalisti ja nätisti? Äh.
niinhän ne on maksettavaJuu ja juu, mutta laskut ja vuokra on silti maksettava, eikä noista paljoa käteen jää. Täytyy toivoa että sieltä työkkäriltä ja kelalta tulis päätökset nopeasti kun huomenna saan vietyä tarvittavat lippulappuset postiin.
Ei o.Ihmisen on hyvä olla Savossa.
Ihmisen on hyvä KÄYDÄ Pohjanmaalla ja OLLA Savossa.Ei o.
Pohjanmaa on ihmistä varten. Muu maailma on muita varten.
Ei tuo ole kertonut.Onks ikellä synttärit? Miks mä en tiennyt?
:kiss: