The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Työkkäristä otettiin tänään yhteyttä ja pyydettiin lähettämään jotain lippulappusia että ne saa ilmotettua kelalle hyväksynnän että mulle saa maksaa rahaa. Tiiä kauanko siinäkin kestää, ja laskeskelin että vuokran ja laskujen jälkeen mun budjetti elämiseen on 45 euroa päivään x asti kunnes saan työttömyysrahan. Jeah! Kännykän näytön korjaus maksaa päälle satasen ja autokin on paskana. Meikäläisen yltiöpositiivisuus sai pikkusen kolauksen ny.
Toivotaan että raha-asiat lähtis pian rullaan.
Mustatkin varmaan että lapsilisä tulee huomenna :)

Ja kai ämpärikin jotain elatusta puolikkaasta maksaa?
Toki eihän ne rahat siltikään välttämättä riitä :(
 
kahvikirahvi
Ihan mälsää olla vaan himassa. Oon sata kertaa parempi äiti kun saan käydä töissä tai jossain, oon niin huono keksimään tekemistä lapselle joka päivä kellon ympäri pitkällä ajalla, ja nyt kun on tämmönen tuhmauhmavaihe menossa, on molemmilla käpy nenässä aika nopeasti ja kummallakaan ei ole kivaa.
Kaikki kaveritkin on vaan töissä eikä oo oikein seuraakaan. Miksei mun kaverit voi olla työttömiä lusmuja jotka hengailis ja touhuais meidän kanssa? Miksei mulla oo töitä?
 
Oon oikeesti niin väsyny tohon lapseen. Mitä sille pitää ja saa lain sallimissa rajoissa tehdä millä se vois tulla järkiinsä ja alkaa käyttäytyä normaalisti ja nätisti? Äh.
taitaa vaan kuulua tuohon ikään : /
kaverin lapsi oli kanssa tuossa iässä ihan mahdoton. Nyt on 4v eikä enää ihan niin mahdoton :D
mutta ei kyllä vielä ihan kilttikään

päikyssä otettiin käyttöön liikennevalokortit ja keltanen oli varotus ja punanen jäähy
tosin sitä jäähyäkään ei kauhean kauaa muista
 
Oon oikeesti niin väsyny tohon lapseen. Mitä sille pitää ja saa lain sallimissa rajoissa tehdä millä se vois tulla järkiinsä ja alkaa käyttäytyä normaalisti ja nätisti? Äh.
Kyseessä muistaakseni on mies?

Ei semmoiset koskaan tule järkiinsä tai ala käyttäytyä kiltisti.

Äitinä voit vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta. 24/7

Mut ota kukkasia.:flower:
 
kahvikirahvi
Toivotaan että raha-asiat lähtis pian rullaan.
Mustatkin varmaan että lapsilisä tulee huomenna :)

Ja kai ämpärikin jotain elatusta puolikkaasta maksaa?
Toki eihän ne rahat siltikään välttämättä riitä :(
Juu ja juu, mutta laskut ja vuokra on silti maksettava, eikä noista paljoa käteen jää. Täytyy toivoa että sieltä työkkäriltä ja kelalta tulis päätökset nopeasti kun huomenna saan vietyä tarvittavat lippulappuset postiin.
 
Morjensta vaan jokaikinen iikkanen :wave:!

Mitäs tänne? Maailma makaa raiteillaan ja läget är bra, hoppas det :)?

Ja mitämitä - onkos täällä synttärisankareita? Paljon onnea ja iloa, elämänriemua tuhat kiloa :flower: :kiss:!
 
Oon oikeesti niin väsyny tohon lapseen. Mitä sille pitää ja saa lain sallimissa rajoissa tehdä millä se vois tulla järkiinsä ja alkaa käyttäytyä normaalisti ja nätisti? Äh.
:hug:

Pitkää pinnaa, kirahvinen. Pistä jäähypenkki käyttöön - ja jos jostain syystä pp ei siinä viihdy, niin aseta oma sievä takamuksesi siihen toviksi ja kihise siinä pahin angstisi pois. Helpottaa kyllä.

Faminen tuossa laittoi noista liikennevalokorteista vinkkiä, mä voin suositella käytännön rintaäänellä. Ja muutoin pidät vain kiinni niistä teijen sopimista säännöistä ja rajoista, sillä se palkitsee monin kerroin tuonnempana :)
 
Juu ja juu, mutta laskut ja vuokra on silti maksettava, eikä noista paljoa käteen jää. Täytyy toivoa että sieltä työkkäriltä ja kelalta tulis päätökset nopeasti kun huomenna saan vietyä tarvittavat lippulappuset postiin.
niinhän ne on maksettava
mutta jospa päätökset tulis nopeesti kun kuitenkin aikaa on jo mennyt koulun päättymisestä
 
Kyllä täällä on aika hyvä olla, niin ihmisen, ihmisen tapaisen, ihmisen pennun kun näköjään koiran ja kissankin.

Ei voi valittaa, hermo lepää.

Kotiinkin on sitten joskus kiva palata,
mutta aina täällä ollessa sitä hiljaa mielessään haaveksii josko joskus osoittais muuttokuormansa näille maille, ehkä...
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä