The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014194:
Kyllä nuo kampaajien aineet on vaan kaupan tököttejä laadukkaampia. Toki vaalentaminen on aina rasite hiuksille.
Just sitä vaalennusta ajattelin. Ei varmaan uskalla enää.
Hirveästi olen harkinnut kirkkaan punasta, mutta mieki pelkään että ei pysy päässä.
Sen ottaisin kampaajalla, jotenkin uskon että ne värit pysyy paremmin.

Pitäiskö niitä punaisia kokoajan pestä sävyshampoolla/petrata kevytvärillä niin usein kuin saa, vai mitenköhän ne sais pysymään punaisina?
 
Just sitä vaalennusta ajattelin. Ei varmaan uskalla enää.
Hirveästi olen harkinnut kirkkaan punasta, mutta mieki pelkään että ei pysy päässä.
Sen ottaisin kampaajalla, jotenkin uskon että ne värit pysyy paremmin.

Pitäiskö niitä punaisia kokoajan pestä sävyshampoolla/petrata kevytvärillä niin usein kuin saa, vai mitenköhän ne sais pysymään punaisina?
mä käytän niitä sellaisia naamioita, jolla paikkaan värivajetta. Joka pesulla vaalenee.
Vielä aika leiskuva väri.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Just sitä vaalennusta ajattelin. Ei varmaan uskalla enää.
Hirveästi olen harkinnut kirkkaan punasta, mutta mieki pelkään että ei pysy päässä.
Sen ottaisin kampaajalla, jotenkin uskon että ne värit pysyy paremmin.

Pitäiskö niitä punaisia kokoajan pestä sävyshampoolla/petrata kevytvärillä niin usein kuin saa, vai mitenköhän ne sais pysymään punaisina?
Miulla ainakin pitäisi koko ajan pestä sävyshampoolla jos tuon punaisen haluaisi pitää hyvännäköisenä. Siihen ei miun hermot riitä. Tuo värin pysyminen on kyllä yksilöllinen juttu. Joillakin pysyy oikein hyvinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
torstaina, aikaa ja paikkaa ei voi sopia julkisesti. Tulee vielä muuten liikaa lehdistöä paikalle ja tv-kamerat ja ja ja, mä olen aika tunnettu kuitenkin,.:D
Velhottaren kuvasta on myös kuulemma luvattu palkkio. Ei parane huudella liikoja siis paikasta :xmas:.

Mutta joskus illasta. Voisi velvollisuuksien jälkeen kipaista suihkussa ja naukata muutaman kaupan juoman nassuun. Ihan vain laadunvalvonnan vuoksi. Täytyy nuo kaupan antimetkin arvioida :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014264:
Velhottaren kuvasta on myös kuulemma luvattu palkkio. Ei parane huudella liikoja siis paikasta :xmas:.

Mutta joskus illasta. Voisi velvollisuuksien jälkeen kipaista suihkussa ja naukata muutaman kaupan juoman nassuun. Ihan vain laadunvalvonnan vuoksi. Täytyy nuo kaupan antimetkin arvioida :D.

Velvollisuudet päättyvät iltapäivällä,virka-asuni ei lie ehkä uskottava valvonta-asu.
Pitää sulautua massaan, joten käväisen jättämässä pitkän laahusasuni kotiin ja vedän sellaiset keski-ikäisen massakaan baariruusun asun päälle;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014264:
Velhottaren kuvasta on myös kuulemma luvattu palkkio. Ei parane huudella liikoja siis paikasta :xmas:.

Mutta joskus illasta. Voisi velvollisuuksien jälkeen kipaista suihkussa ja naukata muutaman kaupan juoman nassuun. Ihan vain laadunvalvonnan vuoksi. Täytyy nuo kaupan antimetkin arvioida :D.
Jotakin suojatoimia teidän on pakko järkätä. Ehkä joku harhauttava kostyymi?=) Prinsessan vois pukea vaikka Madelineks, Vikeks tai muuks öö luokan julkuks, ne ei kiinnosta enää ketään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä