mä en oikein tiedä, se on aika läskinen. Voi tulla ruuansulatusongelmia krokoille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014209:Päätyiköhän tuommoinen kelvoton patalaiska luuttuaja vallihautaan välipalaksi?
mä en oikein tiedä, se on aika läskinen. Voi tulla ruuansulatusongelmia krokoille.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014209:Päätyiköhän tuommoinen kelvoton patalaiska luuttuaja vallihautaan välipalaksi?
Nimeämme missiomme valtakunnan ylimmäksi laadunvalvonnan sisäpiiriksi :xmas:.Ei kyllä ihan terassikelejä taida olla luvassa. Eli sisävalvontaa tiedossa.
Oliskohan se sitten se sisäpiiri
Just sitä vaalennusta ajattelin. Ei varmaan uskalla enää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014194:Kyllä nuo kampaajien aineet on vaan kaupan tököttejä laadukkaampia. Toki vaalentaminen on aina rasite hiuksille.
.mä en oikein tiedä, se on aika läskinen. Voi tulla ruuansulatusongelmia krokoille.
mä käytän niitä sellaisia naamioita, jolla paikkaan värivajetta. Joka pesulla vaalenee.Just sitä vaalennusta ajattelin. Ei varmaan uskalla enää.
Hirveästi olen harkinnut kirkkaan punasta, mutta mieki pelkään että ei pysy päässä.
Sen ottaisin kampaajalla, jotenkin uskon että ne värit pysyy paremmin.
Pitäiskö niitä punaisia kokoajan pestä sävyshampoolla/petrata kevytvärillä niin usein kuin saa, vai mitenköhän ne sais pysymään punaisina?
Miulla ainakin pitäisi koko ajan pestä sävyshampoolla jos tuon punaisen haluaisi pitää hyvännäköisenä. Siihen ei miun hermot riitä. Tuo värin pysyminen on kyllä yksilöllinen juttu. Joillakin pysyy oikein hyvinkin.Just sitä vaalennusta ajattelin. Ei varmaan uskalla enää.
Hirveästi olen harkinnut kirkkaan punasta, mutta mieki pelkään että ei pysy päässä.
Sen ottaisin kampaajalla, jotenkin uskon että ne värit pysyy paremmin.
Pitäiskö niitä punaisia kokoajan pestä sävyshampoolla/petrata kevytvärillä niin usein kuin saa, vai mitenköhän ne sais pysymään punaisina?
Mä voin ottaa sen koekaniiniks, olen jo pidemmän aikaa halunnut koittaa yhtä vempainta, musta tuntuu että se ei oo ihan kivuttomin juttu.:vampire::snotty:mä en oikein tiedä, se on aika läskinen. Voi tulla ruuansulatusongelmia krokoille.
Mutta etkös sä juuri ollut tulossa meidän valvontakierrokselle mukaan. Laitanko suurimman kruununi päähän, se kätkee kutrini ja huomio kiinittyy vaan rubiineihin.Nainen + punainen tukka on yhdistelmä jota kandee välttää.
Ainaskin jos tahtoo pitää meikäläisen kaukana.
Mun uskallustani ei kande kysyä.Tuliko diili AK, oletko varma, että uskallat lähteä tälläiselle valvontakierrokselle?
Ei kai se nyt haittaa, enkä usko että kukaan pistäiks pahitteeks, jos laulava ja soittava mies heittää vähän serenaadii.Nainen + punainen tukka on yhdistelmä jota kandee välttää.
Ainaskin jos tahtoo pitää meikäläisen kaukana.
torstaina, aikaa ja paikkaa ei voi sopia julkisesti. Tulee vielä muuten liikaa lehdistöä paikalle ja tv-kamerat ja ja ja, mä olen aika tunnettu kuitenkin,.Mun uskallustani ei kande kysyä.
It,s a deal.
Koska, missä ja milloin?
Velhottaren kuvasta on myös kuulemma luvattu palkkio. Ei parane huudella liikoja siis paikasta :xmas:.torstaina, aikaa ja paikkaa ei voi sopia julkisesti. Tulee vielä muuten liikaa lehdistöä paikalle ja tv-kamerat ja ja ja, mä olen aika tunnettu kuitenkin,.
Minkälainen on tuo väri? Kuulostaa niin herkulliselta .Mä tahtoisin tätä takkutukkaa sävyttää strawberry blondiksi,
mutta huonosti saatavilla ne sävyt Suomessa :/
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014264:Velhottaren kuvasta on myös kuulemma luvattu palkkio. Ei parane huudella liikoja siis paikasta :xmas:.
Mutta joskus illasta. Voisi velvollisuuksien jälkeen kipaista suihkussa ja naukata muutaman kaupan juoman nassuun. Ihan vain laadunvalvonnan vuoksi. Täytyy nuo kaupan antimetkin arvioida .
Tilaa ite ulkoa ja tökkää kampaajan käteen?Mä tahtoisin tätä takkutukkaa sävyttää strawberry blondiksi,
mutta huonosti saatavilla ne sävyt Suomessa :/
Maastoudun samanlaiseen asuun .Velvollisuudet päättyvät iltapäivällä,virka-asuni ei lie ehkä uskottava valvonta-asu.
Pitää sulautua massaan, joten käväisen jättämässä pitkän laahusasuni kotiin ja vedän sellaiset keski-ikäisen massakaan baariruusun asun päälle
Jotakin suojatoimia teidän on pakko järkätä. Ehkä joku harhauttava kostyymi?=) Prinsessan vois pukea vaikka Madelineks, Vikeks tai muuks öö luokan julkuks, ne ei kiinnosta enää ketään.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014264:Velhottaren kuvasta on myös kuulemma luvattu palkkio. Ei parane huudella liikoja siis paikasta :xmas:.
Mutta joskus illasta. Voisi velvollisuuksien jälkeen kipaista suihkussa ja naukata muutaman kaupan juoman nassuun. Ihan vain laadunvalvonnan vuoksi. Täytyy nuo kaupan antimetkin arvioida .
Yo Myttynen :kiss:. Valmistaudu torstaihin :attn:. Tulemme noutamaan sinut valvontatehtäviin.Yo bitches. And princesses and witches, and all the other various personages, too.
Luudalle on myös varattu ikuisesti vapaa ilmatila ydinkeskustaan päin vuorelta.Palatsista pääsee parhaiten ydinkeskustaan. Pieniin syrjäbaareihin ei kannata mennä, niissä herättää liiaksi huomiota.