Tarvitsemme ehdottomasti jonkun vartioimaan meitä :attn:.Eivät lähde mihinkään ilman minua.
Tarvitsemme ehdottomasti jonkun vartioimaan meitä :attn:.Eivät lähde mihinkään ilman minua.
lähdettekö kotimaahan vai muille maille vierahille?Ei ole tämä alamainen kotosalla.:|
Me lähäremme torstai iltana reissuun, en tiä koska palaamme. Miehellä alkaa loma.
totta, henkivartija on hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014132:Tarvitsemme ehdottomasti jonkun vartioimaan meitä :attn:.
Jos ihan perinteisesti laittas vaaleeta sekaan?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014125:Mulle kanssa, mutta ei punaisena. Punainen väri ei pysy miulla sitten mitenkään. Mikäs yhdistettäisiin tummiin hiuksiin?
Valvontakierros kuulostaa varsin luotettavalta selitykseltä . Joudumme maistamaan kaikkia juomia :xmas:.sanotaanko, että se voisi olla sellainen valvontakierros, jossa tutkitaan miten paljon alamaiset käyttävät alkoholia ja testaamaan millaisia juomia ylipäänsä on tarjolla.
No laita permis? On taatusti tuuhee.Joo jos olis tollaset yhtä upeet ja paksut hiukset muutenkin,nyt on vaan ohkanen liru. Tolla sais jo jonkun kakslahkeisenkin huomioin taatusti vaikka naama olis ku petolinnun perse.
Ihanat ovat nämäkin.Jos ihan perinteisesti laittas vaaleeta sekaan?
Jussit vietellään soomesa.lähdettekö kotimaahan vai muille maille vierahille?
no tuun oikein mieluustiLusikkakaveri? Tuletko vai menenkö yksin?
tällänen väri oli kyl aikas kiva.*tahtoo tahtoo tahtoo*Jos ihan perinteisesti laittas vaaleeta sekaan?
mulla oli tässä pari viikkoa sitten sellainen valvontakierros. Piti maistella useamman laatuisia juomia ja tutkia myös sitä, ovatko skumppapullot laadultaan tasalaatuisia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014145:Valvontakierros kuulostaa varsin luotettavalta selitykseltä . Joudumme maistamaan kaikkia juomia :xmas:.
:heart:no tuun oikein mieluusti
Ei yhdellä otoksella mitään luotettavaa tulosta voi taata :xmas:.mulla oli tässä pari viikkoa sitten sellainen valvontakierros. Piti maistella useamman laatuisia juomia ja tutkia myös sitä, ovatko skumppapullot laadultaan tasalaatuisia.
Siis saman merkin pullot.
Se, joka täällä tänään huseerasi, jätti imurin keskelle lattiaa ja yläsiiven huoneistojen siivous jäi kesken. Se ei jatka täällä enää.Ettekä sitten sotke paikkoja pahasti jos pidätte Lispettilää puolimatkankrouvvina!:kieh:
Josta tulikin mieleen; oletteko muuten tietoisia että palastista puuttuu siivooja?
Vai saiko sen pestin joku?:O
Mua pelottaa vaalentaa, tässä jokusia vuosia sitten kävi niin että hiukset meni aika heikkoon happeen kun vaalensin.tällänen väri oli kyl aikas kiva.*tahtoo tahtoo tahtoo*
Lupaamme olla teillä siivosti :saint:.Ettekä sitten sotke paikkoja pahasti jos pidätte Lispettilää puolimatkankrouvvina!:kieh:
Josta tulikin mieleen; oletteko muuten tietoisia että palastista puuttuu siivooja?
Vai saiko sen pestin joku?:O
kampaajat väittävät näin, mutta tiedä sitten.Mua pelottaa vaalentaa, tässä jokusia vuosia sitten kävi niin että hiukset meni aika heikkoon happeen kun vaalensin.
Ne väittää että kampaajalla on vähemmän vahingoittavat vetyperoksiidit mutta en mä usko.
Jestas sentään!!:OSe, joka täällä tänään huseerasi, jätti imurin keskelle lattiaa ja yläsiiven huoneistojen siivous jäi kesken. Se ei jatka täällä enää.
ei ole saanut. Ja sen huomaa. |O
Kyllä nuo kampaajien aineet on vaan kaupan tököttejä laadukkaampia. Toki vaalentaminen on aina rasite hiuksille.Mua pelottaa vaalentaa, tässä jokusia vuosia sitten kävi niin että hiukset meni aika heikkoon happeen kun vaalensin.
Ne väittää että kampaajalla on vähemmän vahingoittavat vetyperoksiidit mutta en mä usko.
oikeesti en tahtois vaaleita kun on aina ollut tummat eikä mulle varmaan sopiskaan mut ois kiva tietää minkänäkönen olis vaalee hiuksisena. mut joku tumma ja vaaleen ruskeen tapanen liukuväri vois olla aika kiva.Mua pelottaa vaalentaa, tässä jokusia vuosia sitten kävi niin että hiukset meni aika heikkoon happeen kun vaalensin.
Päätyiköhän tuommoinen kelvoton patalaiska luuttuaja vallihautaan välipalaksi?Jestas sentään!!:O
Parempi on palkata joku muu tohon hommaan!