Jos laitetaankin anoppi sinne teille.
Täällähän nää juhannusbileet on, kato nyt! *pukkaa ovesta sisään*
Jos laitetaankin anoppi sinne teille.
Tuli ja vastattu.nyt pitäisi olla. Edellinen katosi bittiavaruuteen.
Täällähän nää juhannusbileet on, kato nyt! *pukkaa ovesta sisään*
Ei taitais tuolle sukupolvelle sushi maistua. No ehkä jos sen markkinois graavikalana.Saako siellä myttynen sushia ja siideriä. Jos ei, harkitsen vielä.
otan osaa.Ei taitais tuolle sukupolvelle sushi maistua. No ehkä jos sen markkinois graavikalana.
Mun piti saada tänään kouluruokalassa lohta ja wasabimajoneesia, mutta menin liian myöhään ja ne oli loppu. Tiistaitragedia :'(
Meissä on semmoista arjen luovuutta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30014374:
Työ ootte aivan mahdottoman...........
kekseliäitä :xmas:.
Arvostan suuresti tätä taitoa .Meissä on semmoista arjen luovuutta :saint:
: /ei oo viikkokausiin tullu minkäännäköstä yyveetä
ei tissiä, ei peppua
Kyllä. Tämä on suorastaan vaatimus palatsin taholta. Menemme kaikki suorinta tietä peiton alle.Eiks etiketti sanokin, että kuninkaallisten poistuttua muutkin saa lähtee nukkumaan? Mun pitää nousta aamulla epäinhimillisesti 07.00 |O
sanoo etiketti näin. Mä heräsin tänä aamuna klo 4. 38. ja se alkaa tuntua.Eiks etiketti sanokin, että kuninkaallisten poistuttua muutkin saa lähtee nukkumaan? Mun pitää nousta aamulla epäinhimillisesti 07.00 |O
Mä en ole prinssi. Olen kaukana komeasta.Mä voin esittää Vickania, jos AK lupaa olla prinssi Daniel ja saatella mua kuninkaallisesti käsipuolesta.
Kyöpsykkä voi olla sitten vaikka Madde. Tai Katie, tai Camilla:xmas:
Saaks tuon käskyttäjän mukaan unikaveriks?Nyt nukkumaan, Inanna!
Tä, ootkohan sä poistunut vahingossa mun lähetyslistalta.:Oei oo viikkokausiin tullu minkäännäköstä yyveetä
ei tissiä, ei peppua
Hattaran kuvia.:wave:Mä meen, mä meen
Ja meen ihan aikuisten oikeesti, en viiti alottaa uutta GoTin jaksoa kun nukahan kesken kummiskin.
Öitä :wave: