The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla on moniaita (pari aika hienoaki) mutta eipä niistä näinä aikoina tohi juuri puhua
Maalaisilla tai ainakin siellä mun isukin kotoseudulla oli ihan normaalia että kaikilla oli aseita. Haulikkoja oli melko vaarallisestikin vintin portaiden seinustalla. Kyllä me niitä "saatiin" räveltää. Hui kauhistus, nyt kun ajattelee asiaa.
 
Jos ite en olis lisääntyny ni olisin ottanu jonkun ötökän. Koira olis passannu ihan mainiosti, tai vaikka koko lauma.:heart:
 
Maalaisilla tai ainakin siellä mun isukin kotoseudulla oli ihan normaalia että kaikilla oli aseita. Haulikkoja oli melko vaarallisestikin vintin portaiden seinustalla. Kyllä me niitä "saatiin" räveltää. Hui kauhistus, nyt kun ajattelee asiaa.
ajat on muuttunu, nyt munkin kotoseudulla isännät pitää pyssyntorvelot piilossa ja panokset ihan eri paikassa

vielä 90-luvulla ne oli ihan miten sattuu
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos ite en olis lisääntyny ni olisin ottanu jonkun ötökän. Koira olis passannu ihan mainiosti, tai vaikka koko lauma.:heart:
Näin mulle varmaan käy kunhan saan vaan isomman asunnon joskus ja saan päätettyä minne asetun asumaan. Pelkään kuollakseni et musta tulee sellanen yksinäinen mummo jolla on parikymmentä kissaa jaloissa ja sit muumioidun niiden keskelle.Oikeesti pelottaa toi ajatus:'(
 
Viimeksi muokattu:
Näin mulle varmaan käy kunhan saan vaan isommana asunnon joskus ja saan päätettyä minne asetun asumaan. Pelkään kuollakseni et musta tulee sellanen yksinäinen mummo jolla on perikymmentä kissaa jaloissa ja sit muumioidun niiden keskelle.Oikeesti pelottaa toi ajatus:'(
Meidän naapurissa asuu "yksinäinen" mummo joka ei saa hetken rauhaa kun meidän lapset ja muut naapuruston lapset käyvät kylässä hällä.
Hänen kanssa jää myös kovin helposti suustansa kiinni ja sitten vieraillaan puolin ja toisin. Jopa meidän kissa on jotenkin päässyt sinne välillä vierailulle. Edelleen on triviaali että miten se sen teki.:D

Joskus hän on ollut huolissaan siitä että jos hänelle jotakin käyp ja on yksin, olenkin sanonut että aina voi tulla koputtamaan oveen tai soittaa.

Ihana mummeli.:heart:
 
Meidän naapurissa asuu "yksinäinen" mummo joka ei saa hetken rauhaa kun meidän lapset ja muut naapuruston lapset käyvät kylässä hällä.
Hänen kanssa jää myös kovin helposti suustansa kiinni ja sitten vieraillaan puolin ja toisin. Jopa meidän kissa on jotenkin päässyt sinne välillä vierailulle. Edelleen on triviaali että miten se sen teki.:D

Joskus hän on ollut huolissaan siitä että jos hänelle jotakin käyp ja on yksin, olenkin sanonut että aina voi tulla koputtamaan oveen tai soittaa.

Ihana mummeli.:heart:
Aika ihana kun on tollanen tilanne että lapset käy kylässä ja mummokin tietää et apua saa jos tarvii ja ihana kun tuollasia ihania naapureita niinkuin te että ei jätä mummoa oman onnensa nojaan.

Mää ooon miettinyt et jos jään yksin ja mummoudun yksin niin muutan samal paikkakunnal kun veli asuu,onpahan sitten edes joku lähellä vaikka kyseinen asuinpaikka on aika kuollut pitäjä mut olis sitten veli lähellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aika ihana kun on tollanen tilanne että lapset käy kylässä ja mummokin tietää et apua saa jos tarvii ja ihana kun tuollasia ihania naapureita niinkuin te että ei jätä mummoa oman onnensa nojaan.

Mää ooon miettinyt et jos jään yksin ja mummoudun yksin niin muutan samal paikkakunnal kun veli asuu,onpahan sitten edes joku lähellä vaikka kyseinen asuinpaikka on aika kuollut pitäjä mut olis sitten veli lähellä.
Veikkaan että jos samalla kylällä asuu paljon lapsiperheitä niin tilanne on tuo.
On tämä suht yhteisöllistä aluetta, kaikki katellaan toistenkin lapsien perään.
Täällä ei jäkätetä jos joku toinen vahnempi komentaa omaa lasta kun oma silmä ei just ennätä pysyä mukana. Ihan fiksua porukkaa.
 
Noh, otetaas vähän ylös millasta miestä Tinku on vailla, joten Tinku oleppa hyvä. Estraadi on sun.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011008:
Mä voin avustaa Tinkun miehen etsimisessä. Niin olis paljon taas hyviä vaihtoehtoja siunaantunut viikonlopun aikana :)
Mulla pääsis kohta yks kaveri linnasta lomille, kakku osapuilleen istuttu.:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä