minulle sattuu ja tapahtuu niin paljon, että ei kaikkea edes muista..!
mehukkaimmat palat olen varmaan kertonut jo jossain vastaavassa ketjussa, mutta kertaushan on opintojen äiti
eli tässä tulee
- olin kotona puoli-alasti, kun ovikello soi. luulin erään ystäväni tulevan ja repäisin oven auki julistaen "just olin menossa paskalle!", ystävän sijasta oven takana seisoi kaksi siististi pukeutunutta nuorta miestä levittämässä jumalan sanaa
- kävin suihkussa, vanhassa asunnossamme jonka parveke on pihaan päin ja menin sitten pelkkä pyyhe päällä parvekkeelle muun perheen seuraan.
oli kuuma kesäpäivä, ihmisiä istui parvekkeilla & touhusi kuka mitäkin pihalla.. äkkiä jokin ötökkä lensi suristen pyyhkeeni alle ja rääkäisin niin kovaa kuin keuhkoista lähti, kiskaisten samalla pyyhkeen pois
- jätän jatkuvasti pääni oven väliin, kompastun jalkoihini jne
- mies vei muksut puistoon jotta saisin levätä ja minähän sain kuningasidean keittää tuttipullot.. nukahdin ja heräsin palaneen käryyn sekä miehen raivostuneeseen, epäuskoiseen
"mitä helvettiä?!!"-huutoon
- olin jumpassa, joka sisälsikin haarahyppyjä & juoksemista (ns. "kuntopiiri"). luulin saaneeni paikat kuntoon synnytyksen jälkeen ja olin vieläpä käynyt pissalla ennen tuntia! mutta silti virtsaa alkoi vain lorahdella ja tunnin lopussa housut olivat virtsasta märät. onneksi sain vaihtaa farkut jalkaan, mutta pikkuhousut piti kyllä jättää alta pois..
-