Noloja juttuja, mitä teille on tapahtunut :(

- menin kauppaan vain toinen sukka jalassa
- facebook jäi auki koko yöksi, koska kone jämähti ja jouduin käynnistämään sen uudelleen (unohdin mennä kirjautumaan ulos)
- laitoin poskipunaksi huulipunalla viivat poskiin ja unohdin levittää ne ihmisten ilmoille mennessäni (intiaani)
- tästä on onneksi jo kauan, mutta matkustin roskapussi vaunujen tavarakorissa bussilla kaupunkiin ja takaisin kotiin
- se perinteinenkin on tapahtunut: vessapaperia roikkui lahkeesta

*miettii lisää*

Spencer Hastings
En osaa listata, mutta sattuuhan noita kun toheltaa. Tai yleensä en tajua edes nolostua tilanteessa, vaan vasta kotona mietin et ei jumalauta..

No viimeksi lähdin mekko väärin päin päällä kauppaan laput ja saumat vilkkuen. Senkin tajusin vasta kotona, en ehtinyt nolostua tilanteessa.

Kuuntelen aina musiikkia ku oon liikkeellä ja yleensä pidän siksi puhelinta vaan värinällä, kun en kumminkaan kuule. No just sillon kun siinä sattuukin olla äänet, niin se toki alkaa soimaan jossain aamukoomametrossa. Jengi vaan kattoo, et mikä tota muijaa vaivaa ku laukusta raikaa kauhee PIMPELIPOMPELIDONGELI RINGELILING ja mä vaan tuijottelen utuisena ikkunasta ulos. Sit hävettää kun tajuaa muiden matkustajien ärtyneet katseet...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Wieruus
Noloin on jokunen vuosi sitten sattunut kauppareissu, oli pitkät pyhät tulossa ja kunnon ruokasatsi ostettavana ja kunnon ryysis kaupassa, jonoa riitti. Olin kassalla ja hihna täynnä tavaraa ja tuli maksun aika. En löytänyt pankkikorttia mistään! Jono takana piteni ja ihmiset tuskastui kun pengoin rahapussin, taskut ja laukun eikä sitä helvetin korttia löytynyt! Pikasoitto puolisolle ja hän totesi lainanneensa korttiani koska omansa oli temppuillut, ei ollut muistanut palauttaa. Eipä siinä sinne jäi ostokset kassatädin pakattavaksi pois täyttämästä hihnaa... Mutka kotona ja uusi yritys, ja samalle kassalle, näytin kortin ennen kuin ladoin ostokset hihnalle ja kerroin että nyt onnistuu. :D

Helevetti, että naurattaa:

"Kuuntelen aina musiikkia ku oon liikkeellä ja yleensä pidän siksi puhelinta vaan värinällä, kun en kumminkaan kuule. No just sillon kun siinä sattuukin olla äänet, niin se toki alkaa soimaan jossain aamukoomametrossa. Jengi vaan kattoo, et mikä tota muijaa vaivaa ku laukusta raikaa kauhee PIMPELIPOMPELIDONGELI RINGELILING ja mä vaan tuijottelen utuisena ikkunasta ulos. Sit hävettää kun tajuaa muiden matkustajien ärtyneet katseet... "

HippuTAR
Tos joskus n. vuosi sitten meni aamulla kauppaan. Sain ostokseni maksettua ja ois pitäny niitä ruveta pakkaamaan niin iski ihan tajuton paskahätä, oli pakko sanoa kassalle että mun on jätettävä nää tavarat tähän ja käytävä vessas. Onneksi oli hiljaista ja vessaan lähtiessä ei muita asiakkaita näkyny, ku tulin sieltä niin kassalla oli yks asiakas. Punaasena äkkiä pakkasin ostokset ja painuin pihalle.

Ton mahan kans tulee usein tilanteita että joudun esim. kassajonosta poistua vessaan mutta toi on onneksi ainoa kerta ku sinne on joutunu lähteä kesken pakkaamisen vaikka tiukkaa monesti on tehnykki.

vierass
[QUOTE="ria";29962073]varmaan joku muukin voi nähdä että päivystää fb koko yön..[/QUOTE]

No sittenhän se joku muukin on nolo kun on facebookissa koko yön?

En itse jaksaisi nolostua tollasesta, varsinkin jos kyse on vahingosta. On isompiakin juttuja kuin se mitä muut ajattelee facebook-käyttäytymisestä.

nolo nolo nolo
Muksu avasi oven ja pomoni tuli yllättäen käymään meillä tuomassa eräitä papereita, ei siinä muuten mitään mutta olin kotona pikkarit jalassa ja lyhyt t-paita päällä luojan lykky on nais pomo :D

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Ex kaupan täti
Noloin on jokunen vuosi sitten sattunut kauppareissu, oli pitkät pyhät tulossa ja kunnon ruokasatsi ostettavana ja kunnon ryysis kaupassa, jonoa riitti. Olin kassalla ja hihna täynnä tavaraa ja tuli maksun aika. En löytänyt pankkikorttia mistään! Jono takana piteni ja ihmiset tuskastui kun pengoin rahapussin, taskut ja laukun eikä sitä helvetin korttia löytynyt! Pikasoitto puolisolle ja hän totesi lainanneensa korttiani koska omansa oli temppuillut, ei ollut muistanut palauttaa. Eipä siinä sinne jäi ostokset kassatädin pakattavaksi pois täyttämästä hihnaa... Mutka kotona ja uusi yritys, ja samalle kassalle, näytin kortin ennen kuin ladoin ostokset hihnalle ja kerroin että nyt onnistuu. :D
Tokihan voi myös hoitaa fiksusti niin, että pakkaa ostokset (itse!) ja jättää kassit pakattuna kärsin sinne kassan taakse, hakee pankkikortin, tullessa sit vaan maksat kaiken ;), otat kärsin ja kannat kassit autoon

Facebook on mulla aina päällä puhelimessa, paitsin silloin kun oon koneella FB:ssä tai olen paikassa missä suljen puhelimen. Joten se ei ole mun mielestä noloa.

Noloja juttuja... noh, vaatteet on tullu vedettyä nurinpäin päälle useamman kerran, olen ihan onnellisena ajellu myös menemään takin tai neuletakin helmat auton oven ulkopuolella lipattaen. Kerran työmatkalla kävin lentokentän veskissä ja samalla niistin nenäni. En kuitenkaan tarkistanu lopputulosta peilistä ja näinollen nenänpäähän jäi semmonen pieni räkäpallero (ehkä jotain nuppineulan pään kokonen) ja huomasin sen vasta kun oltiin työkaverin kanssa menossa koneeseen... Joo, silloin hävetti. Mitäs muuta noloa? No ainakin se, että mä en pysy millään pystyssä, siis lennän nurin ihan miltei joka käänteessä, jalat muljuaa ihan matalissa kengissäkin ja tasasella alustalla, mukulakivikadut on mulle kauhistus.

Toi meikkimoka on mullekin sattunu, vetelin peitevoiteella kunnon viirut pitkin naamaa niihin kohtiin mitkä tarttee peittää mutten muistanu levittää ja vedellä puuteria päälle kun jostain syystä taas tuli jotain muuta just sillä hetkellä. Hoksasin senkin vasta kun olin käyny stokkalla ekaks :D

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Ex kaupan täti;29962148:
Tokihan voi myös hoitaa fiksusti niin, että pakkaa ostokset (itse!) ja jättää kassit pakattuna kärsin sinne kassan taakse, hakee pankkikortin, tullessa sit vaan maksat kaiken ;), otat kärsin ja kannat kassit autoon
ennakoiva tekstinsyöttö?

Harmaus tokkiinsa
No, mulla oli imetyspuuhat menossa/olin jo tehnyt, kun ovikello soi.
Mulla oli ensimmäinen lapsi silloin ja taisin olla ajatukset ihan vauvassa vain, kun menin avaamaan oven,
niin siellä oli joku haastattelija, joka halusi vauvasta kuvan ja mitat, että tulee johonkin painettavaan vauvakirjaan.
No, ihmettelin, kun se äijä oli ihan vaivaantunut ja minä ihan avoimin mielin vaan juttelin kaikkea.
menin sitten hakemaan vauvan kuvaa makkarista, kun huomasin , et ei helvetti!Mun tissi on roikkumassa siinä näkyvillä!!!
Hitto, että oli todella vaikeata mennä takaisin kuin ei olisi ollut mitään noloa ja kuin olisin muka tiennyt alun alkaen, et se tissi roikkui siinä ja tuijotti sitä miestä!!!
Kyllä mä olin helpottunut, et se mies viimein häipyi.

Toinen juttu oli, kun olin paskalla...ja pennut avasi huoltomiehelle oven ja tietysti sitten vessan oven sen jälkeen selkosen selälleen.
Ja mä istuin paskalla!!!Molempien ilmeet olivat ikuistettavat kyllä...
Se huoltomies tais irtisanoutua...ei ainakaan näkynyt enää.Ja luikki kyllä vikkelään lipettiin...onneksi.

Ja sitten sellainen, kun olin nykyisen mieheni poikamiesboxissa(mies oli töissä), oli nakuna tsippailemassa keittiössä, kun sen isä tuli huhuilee ikkunoihin..Hitto, mun piti juosta nakuna sen ohi, et sain vaatteet juostua toisesta huoneesta päälle.
No, menin sitten muina miehinä juttelee sen kanssa...

Ja joskus, olen myöskin raahannut wc-paperivanaa perässäni...silloinen uusi tuttavuus kertoi poistaneensa sen, kun olin päihtyneenä ollut.

Onhan näitä...

:)))))
Ei sattunu mulle vaan miehelle... mies oli hetkeä ennen kauppaan lähtöä hassutellu tyttären kanssa ja tyttö oli laitellu isille pinnejä päähän. Kassajonossa mies oli vähän kummastellu miksi ihmiset näyttää niin huvittuneilta, kotona huomasin että miehen hiuksissa komeili ihana punainen Minni Hiiri pinni..... :D <3

Harmaus tokkiinsa
Just, kun ajattelin ettei ole enää sattunut mitään noloa aikoihin, että elämä on tasaantunut noista ajoista,
mutta tulipa mieleen, että eihän se tasaantuminen siihen vaikuta...
olin järjestellyt makuuhuoneen uuteen uskoon ja vaatehuoneen, kun sitten miehen isä tuli käymään, hälle sitten innoissani esittelin miten uuteen uskoon olin laittanut, vieläpä oikein hihkuin, että tule katsomaan ja esittelin huonetta.
Kun sitten hän oli lähtenyt ja menin makkariin, niin huomasin, että mun pörinäsauvat olivat olleet siinä lattialla näkyvillä sen isän jalkojen juuressa!!!Ja takuulla oli nähnyt ne.

Oli pakko änkyttää seuraavalla kerralla, jotakin, että ei se huone niin siisti ollutkaan tms...ehkä se olikin vielä nolompaa kuin, että olisi ollut vaan ihan muina miehinä.

Yhteistyössä