Noloja juttuja, mitä teille on tapahtunut :(

Olin vuosia sitten Juhannuksena yhdessä isossa tilaisuudessa. Lähdin likkakaverin kanssa ylittämään mukulakivikatua joka oli liukas, kun satoi vettä. Mulla oli liukaspohjaiset kengät. Arvatkaa vaan kuka liukastui:whistle: (Selvennykseksi en tosiaan ollut ottanut vettä väkevämpää ). Mulla oli kapea juuri polviin ylettyvä hame päällä. Hame repesi ompeleen kohdalta takaa keskeltä ainakin puolen ompeleen matkalta sekä polvista valui verinoro. Onneksi mulla oli jakku päällä niin sain sen laitettua vyötärölle kiinni. Menin aikas kovaa kyytiä autolle.

Mitä veetua?
Alkuperäinen kirjoittaja Ex kaupan täti;29962148:
Tokihan voi myös hoitaa fiksusti niin, että pakkaa ostokset (itse!) ja jättää kassit pakattuna kärsin sinne kassan taakse, hakee pankkikortin, tullessa sit vaan maksat kaiken ;), otat kärsin ja kannat kassit autoon
Minkä vitun kärsin?

gjjch
Kävin kauppakeskuksessa pissalla. Oli pitkä paita päällä ja paita jäi jalkojen väliin. Pissasin sitte paidan päälle...
Kyllä nolotti, kun täytyi vielä kulkea pitkin Helsinkiä.

givenchy
Etsin kaupasta teininä tamppooneja. Oli ostotapahtuma olevinaan jotenkin nolo muutenkin. Löysin mielestäni sopivan paketin ja otin sen hyllystä...
Otin kyllä hyvin. Eikö puolet niistä h*vetin Tampaxeista kaatunut lattialle. Päivän väri oli punainen... Varmasti turpavärkki näytti hyvin punaiselta!
Vähin äänin hiippailin pois p*llutulppieni kanssa. :D

vierailija
- menin kauppaan vain toinen sukka jalassa
- facebook jäi auki koko yöksi, koska kone jämähti ja jouduin käynnistämään sen uudelleen (unohdin mennä kirjautumaan ulos)
- laitoin poskipunaksi huulipunalla viivat poskiin ja unohdin levittää ne ihmisten ilmoille mennessäni (intiaani)
- tästä on onneksi jo kauan, mutta matkustin roskapussi vaunujen tavarakorissa bussilla kaupunkiin ja takaisin kotiin
- se perinteinenkin on tapahtunut: vessapaperia roikkui lahkeesta

*miettii lisää*
Mun mielestä se oli aika nolo

Yhteistyössä