Asuntoilmoituksista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kati"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kati";29940865]Siinä luki, että 1 huone, tupakeittiö, sauna ja parveke.[/QUOTE]

Tiedän sellaisia, jotka ovat oman omakotitalonsa kylkeen rakentaneet yksiön kylpytiloilla esim. autotallin paikalle.. Jos on sellainen?
 
No et kai nyt sorru ainakaan ostamaan asuntoa, missä on niin huonot tiedot ettei edes tiedä mikä tarkalleenottaen on myytävänä? Mä ainakin boikotoin kaikkia asuntoja, joista on tehty paskat myynti-ilmoitukset. Mikään muu ei ole niin ärsyttävää kun paskat myynti-ilmoitukset.
 
[QUOTE="Kukka";29940922]Noilla tiedoilla kyllä pitäisi olla kerrostaloasunto.[/QUOTE]

No mutta jos ap sanoi ettei kyseessä ole kerrostalo. Tokihan se voi olla vaikka pienkerrostalo.
 
No et kai nyt sorru ainakaan ostamaan asuntoa, missä on niin huonot tiedot ettei edes tiedä mikä tarkalleenottaen on myytävänä? Mä ainakin boikotoin kaikkia asuntoja, joista on tehty paskat myynti-ilmoitukset. Mikään muu ei ole niin ärsyttävää kun paskat myynti-ilmoitukset.

Tuollaisella kriteerillä saattaisi jäädä juuri itselle sopiva asunto näkemättä. Itse ainakin pidän asunnolle tiettyjä kriteerejä - en arvostele ja osta myynti-ilmoitusta. ;)
 
Työn takia muutan, mut on niin lyhyt pätkä, et en oo ostamassa. On kaupungin vuokra-asunto. Mä oon kyl semmosissa asunnoissa asunu useita kertoja, et ei voi pahemmaksi mennä. Tärkein kriteeri oli rauhallinen alue, kun työ on epäsäännöllistä. Ja ei oo omakotitalon yhteydessä. Kuvasta ei kunnolla selvää ottanut, mut useampi asunto kuitenkin on. Pienkerrostaloon alan kallistua. No, sen näkee, ku menee katsoon. Googlea kokeilin, mut eipä siitä sen enempää selvyyttä tullu.
 

Yhteistyössä