Te joilla oma asunto.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä omakotitalo rakennettu -73. Valitettavasti tasakattoinen ja tänä kesänä tehdään kattoremppa, muuten ollaan tehty pintaremontti (sisä), ku värit oli seinissä punaista, vihreetä, sinistä, oranssii ja sauna haluttiin meidän näköiseksi. Ollaan oltu tyytyväisiä taloon.
 

Yhteistyössä