*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Perjantai 23.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 2/n.30...........yk 10........ kilppari
Hironea............35v.........kp 5/26..............yk 5..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 10/27............yk 20.........l
kaisaek............32v.........kp 17/25-28........yk 4..........luomu
Säihkiss...........34v.........kp 22/28-30........yk 19.........lz
Tikru-78...........35v.........kp 25/28-31........yk 3..........luomu
Ricardina..........30v.........kp 27/31-32........yk 5..........lz
Mariah33..........34v.........kp 34/28.............yk 12........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko, Haave_ilija

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Ricardina.........10..........29.5
Tikru-78..........5/6........



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Ricardina pidetään vielä ne haskat hallussa vaikka hellettä pukkaakin! ;)

Merope Tää palsta on siitä hyvä, että jokainen meistä niin tietää ja tuntee tuon olon. Siksi ainakin minusta täällä on lohduttavaa olla vaikka se tärppi antaa odottaa. Mä tiedän, että kuukautisten jälkeen kaikki kyllä tietää miltä musta tuntuu ja ymmärtää jos ei juttu luista. Minusta on ihanaa kun tietää saavansa ymmärrystä ja tukea ilman että tarvii selitellä mitään. Te ootte niin :heart:

Mulla menkat loppu ja pikkuhiljaa ton sotkurallin jäljiltä alkaa taas pienet asiat hymyilyttää. Monet sanoo, että oviksen jälkeinen aika on mielelle rauhallisinta. Mä itse pidän eniten tästä juuri kuukautisten jälkeisestä ajasta. Vielä ei ole pitkään aikaan mitään hätää oviksesta, olo alkaa parantua kipujen jäljiltä ja yritystä ei tarvi kellotella. Oviksen jälkeen väkisinkin kuulostelee niitä oireita jatkuvasti...
 
Hironea: Niinpä, en mä kenellekään muulle näitä tunteita edes viitsi avata. Ei tätä vaan kerta kaikkiaan voi ymmärtää kukaan muu kuin te. Ja mitään muuta en vihaa niin paljon kuin sitä, että jos kerron näistä tunteista niin tällainen "laakijavainaa"-tyyppi tulee siihen nyökyttelemään ja olemaan olevinaan myötätuntoinen ja ymmärtävä, mut selän takana kuitenkin ihmettelee kun onhan tuo lapsen saaminen niiiiin helppoa..

Eilinen oli ihan kamala päivä. Itkin vaan koko ajan. Mieskin alkoi siinä sitten puhumaan, ettei hänellä mikään kiire ole ja että mä se kuumeinen oon. Tuli vaan olo ettei se oo täysillä edes mukana. Sanoin ettei tässä muuten niin kiire olisikaan, mutta alkaa tulla ikä vastaan kun haluaisin muutaman lapsen..

Niin hei galluppina taasen, että mikä vaihe kierrosta on teidän suosikki? Kamalimman nyt osaa varmaankin arvata! Mun suosikkivaihe tosiaan on se kun ovis on takana ja se on hyödynnetty. Musta on ihana, kun ei voi enempää asialle tehdä ja voi alkaa kuulostelemaan kroppaa. Silloin olen aivan hurjan aurinkoinen, eikä mikään mua sais masentumaan. Oivoi, tuli oikein hymy huulille kun mietin sitä ihanaa olotilaa!

Ricardina: Kirveet ja hanskat käteen ja peukut pystyyn :)
 
Hei kaikki! :wave:

Mä oon nyt aivan unohtanut tämän palstailun... Vauvahaave on edelleen, mutta se raskautuminen ei oo enää kokoaikaa mielessä. En oo enää edes tikutellut ovista. Asenteella "tulee jos on tullakseen" mennään siis toistaiseksi... :) Mut vois siis siirtää taustalle. Tuun sitten kyllä ilmoittelemaan ilouutisen jos sellainen "yllärinä" osuu kohdalleni! :)

Ihanaa kesää kaikille ja rutkasti plussatuulia!!! ++++++ :whistle: :heart: :kiss:
 
Eieieiei. Tänään soitti lääkäri eilisistä verikokeiden tuloksista; raskaushormoni on hienoisessa nousussa ja viittaisi kyllä alkuraskauteen, mutta kohtutulehduksen seurauksena keskenmenon riski on suurentunut ja kun oireettomuudesta valittelin, niin lääkäri mietti hieman kohdun ulkopuolisen raskauden mahdollisuuksia. Menen kuitenkin sovitulle kohtutulehduskontrollikäynnille sairaalalle kesäkuun puolessa välissä ja samalla reissulla katsotaan sikiön oikea sijainti. Tosin, samanä päivänä minulla on myös neuvolan ensimmäinen käynti, joten toisaalta hyvä tietää jo hieman ennakkoon, miltä siellä mahassa näyttää. Pelottaa niin vietävästi ja on osittain kovin surullinen olokin. Jotenkin se "vaisto", että kaikki ei ole ok, on ollut koko ajan.
 
Handis Oi ei! Toivottavasti ne tuntemukset on vaan sitä, että sua pelottaa ja ne peittää todelliset tuntemukset. Siis tarkoitan, että sä vaan jännität niin paljon niin siksi sulla on semmonen olo ettei kaikki ois hyvin. Me varmasti jännitetään ihan yhtä lailla ja toivotaan todella todella paljon, että siellä pieni olis ihan oikeassa sopukassa :heart:
 
Merope mun mies kanssa yrittää menkkojen alkaessa lohduttaa että ei tässä niin kiire ole, ja luulen että osin yrittää viestittää mulle, ettei mun raskautumattomuuteni ole hänelle mikään maailmanloppu, että vaikka lasta toivookin niin ei ole pettynyt minuun, vaikka syy meillä on selkeästi minussa. Kun tavallaan menkkojen alkaessa mulla on sellainen olo, et pitäis melkein mieheltä pyytää anteeksi että mun kroppa ei toimi. En tiedä ymmärsitkö, mutta ehkä sunkin miehesi koettaa (vähän kömpelösti ;) ) viestittää jotain vastaavaa.. Tää nyt on tälläistä helteen pehmittämää ajatusten virtaa :confused:

Handis peukut on pystyssä täälläkin! Alkion paikkahan voidaan yleensä määrittää jo noin rv 5, että jos haluat sen suhteen mielenrauhaa niin voithan yrittää aikaistaa ultraa tai mennä yksityiselle?

Mä nyt pidän hanskat ja kirveet lähellä vielä, mutta henkisesti valmistaudun jo menkkojen alkuun. Tässä kierrossa en ainakaan tipu yhtä korkealta kuin viimeksi, ja jos jostain kohtalonoikusta sattuisin plussaamaan niin olisin kyllä todella yllättynyt =)
 
Handis Oi ei! Toivottavasti ne tuntemukset on vaan sitä, että sua pelottaa ja ne peittää todelliset tuntemukset. Siis tarkoitan, että sä vaan jännität niin paljon niin siksi sulla on semmonen olo ettei kaikki ois hyvin. Me varmasti jännitetään ihan yhtä lailla ja toivotaan todella todella paljon, että siellä pieni olis ihan oikeassa sopukassa :heart:
Mä uskon, että se pelko vie tästä aika paljon omaa osuuttaan. Oikeastaan se ei taida olla pelko, vaan sellainen epävarmuus(jota valitettavasti on myös töissä) niin positiivinen asia herkästi käänty negatiiviseksi.

Tottakai ymmärrän, että lääkäritkin on lääkäreitä. Hei ei välttämättä mieti, miten asian ilmaisevat, eli varmaan turhan kirjaimellisesti otin taas jokaisen lauseen.
 
Ricardina: Tässä kaksi videota, jota en voi katsoa itkemättä joka kerta. Ja oon katsonut videot MONTA kertaa ja monta kertaa peräkkäin. Aina itken.. Ensin tää: ATTRACTION (SHADOW THEATRE GROUP) ON BRITAIN'S GOT TALENT 2013 - YouTube. Ja tässä sen yhden miehen ilme, snif..

Mutta tämä.. Attraction - Britain's Got Talent 2013 semi-finals - YouTube. Byyyyäääääh!!!!

Toi Cokisjuttuki oli niin ihana! Voi että, mäki haluan! Musta tuntuu, ettei ne yöheräämisetkä ois pahoja. Olis ihana nähdä sitä vauvaa :) Malttaisko sitä ollenka nukkua!

Handis: Pidän hurjasti peukkuja, että kaikki on hyvin!

Ricardina
vielä: Kiitos vielä tuosta teidän kuukautisten alkuvaiheen selostuksesta. Luulen ymmärtäneeni ja jotenkin se helpotti oloa. En ollut osannut ajatella noin, ajattelin vaan ettei tää äijä haluakka lasta. Mutta tuohan olisi loogista. Kiitos. :hug:
 
Mietin itsekin jotta että hiljasta on! Allergiaa puskee ja yritän olla ilman lääkkeitä..

Hyvä Handis, että varasit ultran. Saa ainakin mielenrauhan!

On: täällä odotellaan jo tärppipäiviä et sais miehen vihdoin taas vällyjen väliin! On tämä vaan hankalaa kun miestä ei seksi kiinnosta.. Olin jo yhteydes gynekologiin. Oli tosi innostava, sanoi et mennään mun aikataulujen mukaan mut et varmaan selkiää syy/apu ihan perustarkastukses :)
 
Hellurei, ihana kesäviikonloppu lätkän MM-kultaa vaille tapultu, mä oon ihan fiiliksissä! Oon tavannut ystäviä, kitkenyt pihaa, asentanut hyttysverkkoa ikkunoihin, koonnut huonekaluja ja ollut jotenkin ihan liekeissä =) toivottavasti muillakin on takana hyvä viikonloppu!

Handis hyvä juttu että saat selvyyden. Eiköhän siellä kohdussa kaikki ole kuitenkin hyvin, joillaki alkuraskaushan voi olla ihan oireetonkin. Peukut pystyssä sun puolesta!

Merope ihania linkkejä, ton ensimmäisen olin nähnytkin ja itkin jo silloin, nyt vielä enemmän kun tiesin mitä tapahtuu :'( lisäksi olen itkenyt ajatukselle että meidän vanhin koira ei elä ikuisesti ja että entä jos mun miehelle käy jotain. Jos oireet ei olis muuten ihan menkkamaiset niin melkein kuvittelisin jo jotain tästä jatkuvasta volinasta :D hyvä juttu muuten et gyne oli positiivinen, ajattelitko koska mennä?

Mariahille hyvää jatkoa ja plussatuulia!

Allergialääkkeitä en tarvitse, aiempina vuosina olen muutaman yksittäisen napin ottanut jos pahimpaan aikaan on oireita, mutta yleensä en tarvitse ja tänä keväänä mulla ei niitä edes ole kotona.

Kohta alkaa lätkä, seuraatteko te sitä?
 
Maanantai 26.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 5/n.30...........yk 10........ kilppari
Hironea............35v.........kp 8/26..............yk 5..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 13/27............yk 20.........l
kaisaek............32v.........kp 20/25-28........yk 4..........luomu
Säihkiss...........34v.........kp 25/28-30........yk 19.........lz
Tikru-78...........35v.........kp 28/28-31........yk 3..........luomu
Ricardina..........30v.........kp 30/31-32........yk 5..........lz

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Ricardina.........13..........29.5
Tikru-78..........8/9........



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Ihanaa uutta viikkoa! Alkava viikko onkin ihanan lyhyt ja mulla ainakin odottaa miniloma! 4 päivää vapaata, jee!

Lätkää tuli seurattua ja hermot menetettyä, ärh! Häviö ei tekis läheskään niin kipeää jos se ois tullu rehdillä pelillä, mutta kun pitää tuomareiden olla ammattitaidottomia sekä vastustajan pelata epärehellisesti niin ei voi mitään, harmittaa ja niin vietävästi!! Toki... hopea ei ole häpeä, varsinkaan tuollaisella nuorella joukkueella. Hyvä Leijonat!

Handis Tosi hyvä, että sait ultra ajan! Nyt vain toivotaan, että kaikki on kunnossa.

Merope Ihanat linkit :heart:

Tikru Oletkos ajatellut päivää miten aiot testailla?

Ainiin, mä en tarvi allergialääkkeitä. En tietääkseni ole millekkään allerginen, ei suuremmin kiusaa siitepölyt, mitkään elukat tai ruoka-aineet. Joskus kun koiran kanssa metsätreeneissä rymyää hyttysten syötävänä 6-8 tuntia niin illalla olen ottannu antihistamiinia, että saa kutinalta nukuttua.
 
Ricardina: Gynestä en vielä tiedä, jotenkin pelkästään se, että hän oli hyvin positiivinen toi uutta intoa. Ehkä jaksan odotella sen kolme yritystä ja mennä sitten. Katsotaan. Tää kesä tuo kans uuden aspektin, vähän pääsee irti vauva-ajatuksista! Viikonloppu oli täälläkin tosi ihana! Meillä oli vieraita, pelailtiin ja käytiin katsomassa Stand up -keikka. Sitten käytiin nautiskelemassa luonnosta ja syötiin hyvin. Ja lätkää seuraan hyvin intohimoisesti! Siispä sain melkoiset kilarit eilisestä pelistä! Mutta Suomi oli moraalinen voittaja :)

ON: täällä selvitty siis rättipäivistä ja alkaa kivempi ajanjakso kierron aikana. Tuleva viikko on sellaista hulinaa, että pian olla tärppiviikoilla.
 
Tiistai 27.5.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 6/n.30...........yk 10........ kilppari
Hironea............35v.........kp 9/26..............yk 5..........luomu
Yritys10...........30v.........kp 14/27............yk 20.........l
kaisaek............32v.........kp 21/25-28........yk 4..........luomu
Säihkiss...........34v.........kp 26/28-30........yk 19.........lz
Tikru-78...........35v.........kp 29/28-31........yk 3..........luomu
Ricardina..........30v.........kp 31/31-32........yk 5..........lz

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Kerttuli, Chiligail, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Ricardina.........14..........29.5
Tikru-78..........9/10........



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Ai kamala, kun siellä tuntuu olevan kylymä!! Jotenkin niin tottui jo nauttimaan tuosta kesästä, että tämmöinen häthätää +6 aamulla on jotenkin aiiiiivan liian kylmää!

Enhän mä tietenkään osannu pukeutua sen mukaan, et on noin kylmä. Täällä sitä sit värjötellään töissä ilmalämpöpumppu kuumaa puskien :D Nooh... voi olla rauhallinen toimistopäivä, kun kukaan muu ei viitti istua täällä saunassa. Näppärä keino saada omaa rauhaa :D :D

Kyl mä oon niin kesäihminen, että tämmönen kylmä inhottaa ihan sikana. Onneksi ovis kolkuttelee ovella ja pitkä viikonloppu vielä osuu kohdilleen. Täytyy ottaa kunnon seksiloma jos vihdoin ja viimein ois meikäläisen vuoro. ;)
 
Hironea tuntuu joo tosi kylmältä! Mä katsoin onneks eilen sääennustetta ja laitoin yöksi ikkunoita kiinni, olisin varmaan muuten jäätynyt. Mä en oo mikään valtavan kuuman ystävä, mulle riittäisi sellainen 20-22 astetta ihan hyvin mutta kyllä helle tälläisen syyssään kuitenkin voittaa.

Tikru onks sulla oireita tai fiiliksiä? Mä en oikeen tiedä, ne samat, vaimeat menkkajuilinnat edelleen, mutta huomenna uuden kierron vasta pitäisikin alkaa, tai jopa vasta torstaina kun viime kierrossa alkoi vasta dpo16. Jotenkin mälsältä tuntuu odotella aina näin pitkään, vaikka hyvähän se on että on ainakin aikaa kiinnittyä. Tällä kertaa en oo testannut sitä vakkarinegaa dpo13, joten oireista huolimatta pidetään jännitystä yllä :)

Aika hiljaista meillä täällä, toivottavasti taas aktivoituu =)
 
Kylmä aamu tosiaan! Pyöräilin töihin ja jätin uhkarohkeasti hanskat kotiin. Olipahan kädet kauniin värikkäät töihin päästessä :)

Ricardina: Juuri katsoin, että sulla alkaa olemaan jännäpäivät päällä! Ihanaa! Tuo on jotenkin niin ihanaa aikaa, kun on vielä toivoa! Mä pidän varpaat, sormet ja hiuksetkin ristissä, jotta on sun vuoro!

on: mä täällä masennun taas. Meillä ei kertakaikkiaan ole yhtään seksiä, ellei oo hedelmällinen viikko. Meillä on tosi kivaa yhdessä ja ollaan tosi tiiviisti yhdessä. Mutta seksi puuttuu täysin. Mahdetaankohan pystyä sitä puolta lämmittelemään ensi viikolla, kun pitäisi. En kyllä jaksa asiasta enää huomautella. Miten joku voi elää noin..? Muuten vauva-asiat ei ole pyörinyt päässä oikeastaan ollenkaan. Erikoista.

Ja hiljaisuutta minäkin harmittelen! Miksi ette ole piristämässä työpäiviäni :D
 
Heippa naiset pitkästä aikaa!

Ricardina, noista hoitomuodoista vielä sen verran, että kyllä mä uskon, että hoidot suunnitellaan mahdollisimman yksilöllisesti kunkin pariskunnan tarpeiden ja ongelmien mukaan. Meillä on kans neljä kiertoa letrozolilla ja sitten mietitään jatkoa. Insseihin suhtaudun myös todella skeptisesti, kun miehen siittiöt on ihan priimatavaraa. Lääkäri sanoi meille jo ensikäynnillä, että kyllä tässä nyt vauhdilla edetään kun ollaan jo riittävän kauan harjoiteltu vauvantekoa :) Katsotaan sitten elokuussa mitä se käytännössä tarkoittaa.

Handis, täällä on peukut pystyssä ja kädet ristissä, että ultra tuo hyviä uutisia. Oirettomuus ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita mitään pahaa :hug:

Allergialääkkeitä näin keväisin tarvitsen mutta yritän niitä nyt välttää mahdollisimman paljon. Vuosi sitten olin kokonaan ilman mutta nyt on ollut pakko ottaa silloin tällöin. Erityisesti näin loppukierrossa pyrin olemaan ottamatta.

Täälläkin loppukiertoa elellään. Olo on erilainen kuin viime kierrossa eli oikeastaan hyvin oireeton. Rinnat tuli aroiksi n. dpo7 (vähemmän kuitenkin kuin ekalla letro-kierrolla) ja parina päivänä on tuntunut pientä jomotusta ja yhtenä päivänä hurjat nopeat viiltelyt mutta muuten ei mitään. 150% varmuus negasta on ja aion sen huomenna aamulla varmistaa, kun illalla on tarkoitus viettää tyttöporukalla hemmotteluiltaa, johon kuuluu myös muutamat lasit skumppaa... Toisaalta ärsyttää testata kun se yksi viiva on niin surullinen näky mutta teen sen silti. Eniten ärsyttää aloittaa taas uusi kierto noilla lääkkeillä kun ne saa mielen niin maahan. Oli ihan super-ihana viikonloppu kaksin miehen kanssa ja harmittaa kun tää ihanuus lässähtää taas kun mulla alkaa mielialat heitellä huomisen negan, perjantaina alkavien menkkojen ja ensi viikolla tulevien sivuvaikutusten takia. Eli kuten huomaatte, tääkin positiivisuuden perikuva on tällä hetkellä nääääin täynnä näitä epäonnistumisia ja turhaa toiveikkuutta, joka kerta toisensa jälkeen lytätään maanrakoon :(

Kaikesta huolimatta mukavaa viikkoa ja plussatuulia kaikille!
 
Ihanaa alkanutta viikkoa!!

Minulla oli mainio pieni irtiotto tähän projektiin. Olin torstaista maanantaihin reissussa ja nämä asiat eivät pyörineet päässä ollenkaan :) piti oikein laskea dpo eilen että missäs nyt taas mennäänkään :D

Hironea ja Ricardina, en ole yhtään miettinyt testauspäivää, menkat pitäisi tulla ehkä pe-la, joten jos vaikka malttais sunnuntaille odottaa jos ei ala kuulumaan. Mulla ei ole edes testejä kotona yhtään, joten ehkä maltan odottaa tuonne viikonlopulle :)
Oireita ei ole ollut oikeastaan juuri mitään. Torstaina oli hirvittävä turvotus vatsassa, mutta se voi johtua jostain muustakin, kesti vain sen yhden päivän. Valkkari on ollut todella niukkaa aiemmista kierroista poiketen, mutta nyt tässä viikonlopun aikana sekin on alkanut taas lisääntymään.

Mä olen kyllä kaikinpuolin ottanut tämän kierron todella rennosti, en tikuttanut ovista, eikä yritetty ajoittaa pupuilua juuri tietyille päiville, vaan sopivasti sillai kun halutti :D
 
Tsemppia Handis, taallakin kaikki peukut pystyssa et kaikki on kunnossa. :heart:

ON: Viimeiset puoli vuotta olen juossut ja jumpannut ja saanutkin painoa putoamaan ihan kivasti. Sit tuli vahan sellanen olo et mitenhan sita uskaltaa juosta ja huhkia jos oiskin sattunut tarppaamaan eika sita viela tieda. Mut eikos sita sanota et urheilua on hyva jatkaa lapi raskauden?

Jannapaivat alkaa olla kasilla,jotenkin paljon rauhallisempi olo kuin viime kierrossa. Todennakosesti oltiin liian myohaan liikkeella ja ovis oli jo ollu ja menny. Mut tuttu toiveikkuus nostaa paataan :)
 

Yhteistyössä