The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se puoliso oo ollu enää hetken aikaan joten mielummin angstailen täällä sen sijaan että alkaisin sen kanssa tappelemaan. Tyhmäilköön ihan rauhassa, mitäs mää sen kanssa enää riitelemään vaikka välillä vituttaiskin?
Ai. No sit on kyl vähän ihmeteltävä miks sen juttuihin lähtee jos se on exä eikä nyxä. Antaa apinan apinoida. Ei kannata ressata.

Enkä nyt oikein ymmärrä miten se kenenkään oloa tai tilannetta parantaa että hsukkuu vastakkaisen sukupuolen ja samalla kehuu itseään.

Elämä on ja hyvät tyypit ei tule kello kaulassa. Mutta ne voi helposti missata katkeroitumalla. Joten ikäänkuin itse täyttää ennustuksensa yleistyksestään.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Enkä nyt oikein ymmärrä miten se kenenkään oloa tai tilannetta parantaa että hsukkuu vastakkaisen sukupuolen ja samalla kehuu itseään.

Elämä on ja hyvät tyypit ei tule kello kaulassa. Mutta ne voi helposti missata katkeroitumalla. Joten ikäänkuin itse täyttää ennustuksensa yleistyksestään.
no voi vittu,ei saa edes itteensä kehua jos se perkele edes hiukan helpottaa oloa.

• Tykkää
Reactions: Salla07
Ei kai muutaman mädän yksilön takia voi koko miessukupuolta leimata? Miehet on mitä suurimmassa määrin ihania otuksia ja elämä ilman heitä olisi hemmetin tylsää

kahvikirahvi
No itsehän sinä asian olet tuonut puheeksi. En minä tässä ketään ole loukannut. Ihme raivoamista.
Musta näyttää siltä että sua tää ottaa nyt eniten koville. Mää nyt mielestäni aika neutraalisti sanoin että mitäs mää äijällä teen ku ilmankin pärjää vittuuntumattomassa ja rauhallisessa mielentilassa, ja sää vedit kauheet pultit. Vaikka toki yleistin ja miessukupuolta haukuin mutta eikös niaset sitä tee, ihan vaan vaikka sillä perusteella että äijä unohtais ostaa maitoa kaupasta. Ja kyllä tiiän että niitä kivojakin miehiä on olemassa, ei vaan oo täällä päin näkyny.

Mun puolesta voidaan antaa asian olla, ettei sun tartte nitroja kaivella :D

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Musta näyttää siltä että sua tää ottaa nyt eniten koville. Mää nyt mielestäni aika neutraalisti sanoin että mitäs mää äijällä teen ku ilmankin pärjää vittuuntumattomassa ja rauhallisessa mielentilassa, ja sää vedit kauheet pultit. Vaikka toki yleistin ja miessukupuolta haukuin mutta eikös niaset sitä tee, ihan vaan vaikka sillä perusteella että äijä unohtais ostaa maitoa kaupasta. Ja kyllä tiiän että niitä kivojakin miehiä on olemassa, ei vaan oo täällä päin näkyny.

Mun puolesta voidaan antaa asian olla, ettei sun tartte nitroja kaivella :D
Onks sun nimi tinkuliini?

Ei täs ole mitään hermostuksia vaikka ärsyttäähän se jos yritetään yleistyksillä haukkua sukupuolta, kumpaa tahansa ja samaan hengenvetoon kehutaan itteä.

Mut niin ärsyttää moni muukin asia elämässä ja palstalla.

IhQ
Mitä te oikeen alatte taas vauhkoomaan, en usko että urpous on sukupuolisidonnaista..
Joskus vaan kemiat ja kaikki natsaa, joskus ei. Vaan tuossa Kepsiksellä on pointtikin, jos liikaa katkeroituu niin voipi mennä ne "timantitkin" ohi.
Klishee ehkä mutta jonkin aikaa se paskuuden huomaaminen kirpasee mut sit pitää vaan yrittää uudelleen. Tai vaikka sitten olla yrittämättä, josko se the oikea sitten yllättäis.

mä en kuule jaksa lähtee sun kanssa kinaamaan,musta kun tuntuu että oikein yrität saada mua kiihtymään ja mukaan tähän jotta saisit taas kerran antaa tulla tuutin täydeltä.
Häh? No miksi te puhutte asioista sitten mihin ei ilmeisesti muut saa kommentoida. Sitten ollaan totaalisen butthurt vaikken edes haukkunut teitä mitenkään.

Sinä se kierroksia tässä otat turhaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä