The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii.

Isäukon katto siis tuli maalattua.

Mä ehdotin isäukkokullalle (ja rouvalleen) maalityypin vaihtoa. Kun tommoinen kuivuessaan kiristyvä ja kalvon muodostava maali aina vaan päällevedettynä vaan repii sitä vanhaa ja suoraan sanottuna paskaa pohjaa irti, niin ny ko toi on skrapattu ja pesty, ni kandeis vetää toi vernissapohjainen grafiittimaali. Ei o enää mitään takeita et toikaan kestäis, mut toi ny on ainoa joka ei enää itte revi sitä vanhaa pohjaa irti.

Mut silti tos on mun takuu. Mä en jälkeeni jätä semmoista joka ei toimi.

Ai nii. Miten tää liittyy naisiin tai miehiin? No ei sit mitenkään.

Paitti että ny mä en todellakaan pitkään aikaan koske maaleihin tai pensseleihin. Mulla kun on paikat ihan riittävän pipit.

Mun tuurilla Tinkuliini löytää ittelleen unelmiensa kämpän ihan pikapuoliin ja tilaa mut sinne lihapullapalkkaiseksi remonttireiskaksi. Todennäköisesti hyppäisin täst isäukon katolta alas saadakseni riittävän määrän luita poikki.
 
Huomenta!

Taisi eiliset naapurin äänet jäädä niin kummittelemaan, että näin unta et naapuri ryösti mut.
Aurinko paistaa taitaa tulla mahtava päivä joten pakkaan kamat tos päivällä ja hyppään autoon ja ajelen viettämään päivää nauttien ilmasta ja hyvästä ruuasta.
 
IhQ
Huomenta!

Aamu alkoi hitaasti tänään, en ois millään jaksanu nousta..

Eilen kuulin että äidilläni oli ollu paaston jälkeen sokerit koholla : / Uusivat vielä testin mutta jos on vielä niin mitäs sitten, lääkitys?


Matsit on mukavampia kun ei etukäteen ammu ketään tai ylistä liikaa :)
Nojoo, näinhän se on mut miul on silti paha tapa ampua toinen (yleensä Suomi) :ashamed: Saapahan sitten ainakin yllättyä iloisesti jos ne voittaakin, ja sanoa et miehän sanoin/arvasin, jos ne häviää :D
 
Ajattelin käydä myös Kierrätyskeskuksessa. Voi tokkiinsa, vanhemmat on eronneet jo 25 v sitten. Mutta tämä tietyt faciliteetit sisältävä kortteeri vaihtuu nyt yksiöön ja sinne yritän raapia kokoon puuttuvaa tarvekalua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä