No nyt olis pakko saada se maali.:|Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29916079:Jäähy Sveitsille. Nyt on Suomella paikka tehä se maali. Huhhuijaa...
No nyt olis pakko saada se maali.:|Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29916079:Jäähy Sveitsille. Nyt on Suomella paikka tehä se maali. Huhhuijaa...
Kyllä muakin ärsyttää monia asia maailmassa enkä mä silti koe tarvetta mennä avautumaan kenellekään, ellei se ärsytys koske mua jotenkin henkilökohtaisesti.Onks sun nimi tinkuliini?
Ei täs ole mitään hermostuksia vaikka ärsyttäähän se jos yritetään yleistyksillä haukkua sukupuolta, kumpaa tahansa ja samaan hengenvetoon kehutaan itteä.
Mut niin ärsyttää moni muukin asia elämässä ja palstalla.
Ai et vai ole avautunut täällä kellekään?Kyllä muakin ärsyttää monia asia maailmassa enkä mä silti koe tarvetta mennä avautumaan kenellekään, ellei se ärsytys koske mua jotenkin henkilökohtaisesti.
Runkkarit meni rankkareille. Ei voi kovin arvostaa jengiä, joka joutuu ratkaisemaan pelin rankkareilla kun ensin johtavat 2-0. Kannattais alkaa tilailemaan jo lentolippuja kotiin Usa-pelin jälkeen tommosilla esityksillä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29916139:Rankkareillehan se meni. Huhhuh, nyt jännittää. Pakko olis voittaa.. Eka pari 0-0...
Vähän joo jänskättää. Täytyy toivoa että sieltä heräilevät ja kuviot on kunnossa. Sveitsi pelas yllättävän kliinisti johon Suomi hienosti yhty!Runkkarit meni rankkareille. Ei voi kovin arvostaa jengiä, joka joutuu ratkaisemaan pelin rankkareilla kun ensin johtavat 2-0. Kannattais alkaa tilailemaan jo lentolippuja kotiin Usa-pelin jälkeen tommosilla esityksillä.
Valkkukin olis voinu avata äänihanat!Mä en tota peliä katsonut kuten tiedetään mutat kun naapurit huusivat kurkku suorana niin katoin sitten ihan ton lopun,näin sen maalin millä se voitto tuli mutta ihmettelin kun maamme laulu soi niin eikö ne pelaajat osaa sanoja vai miksi eivät laulaneet mukana?
Meni kyllä aikamoiseksi tykyttelyksi .Hitto, tässä taitaa kestää ennen kuin tää jännitys kokonaan purkautuu.
Tärisyttää vieläki.
rullaappa kieli takas suuhun silmätkin vähän roikkuu.Boooring.
Matsit on mukavampia kun ei etukäteen ammu ketään tai ylistä liikaaKerrankin ihanaa olla väärässä, hyvä Leijonat!!!
Meil on joka vuosi joku paketti mm-kisojen aikaan, saa kattoa kaikki pelit..mie taidan seurailla niitä tarkempaan ku mies. Suomen pelit tietty töllätään yhessä.
Amen to this :flower:Mitä te oikeen alatte taas vauhkoomaan, en usko että urpous on sukupuolisidonnaista..
Joskus vaan kemiat ja kaikki natsaa, joskus ei. Vaan tuossa Kepsiksellä on pointtikin, jos liikaa katkeroituu niin voipi mennä ne "timantitkin" ohi.
Klishee ehkä mutta jonkin aikaa se paskuuden huomaaminen kirpasee mut sit pitää vaan yrittää uudelleen. Tai vaikka sitten olla yrittämättä, josko se the oikea sitten yllättäis.