En mä oo pahalla tuulella, oon vaan kyllästyny. Menettäny uskoni, tai jotain sinne päin. Mutta kuten jo totesin niin mitäs mää äijällä, hyvin pärjää ilmanki.leidit on sevverta huonolla tuulella että ei maha kannattaa tänne tulla
on semmonen kutina että saattaa tulla nekkuun
Mää oon kiva, kiltti, helppo ja varmakin vielä mutta sit oon onnistunu löytään kumppaneiksi niitä ääliömäisiä kakslahkeisia. Ei oo helppoo olla helppoen määkään maha laittaa uutta akkaa jos tuo nyksä pistää mut maantielle
on naisetki sen verran hankalia vaikka onkin ihania
emmää mutku ne toisetMää oon kiva, kiltti, helppo ja varmakin vielä mutta sit oon onnistunu löytään kumppaneiksi niitä ääliömäisiä kakslahkeisia. Ei oo helppoo olla helppo
mä olen menettänyt uskoni ajat sitten ja tänään taas se tunne voimistui.En mä oo pahalla tuulella, oon vaan kyllästyny. Menettäny uskoni, tai jotain sinne päin. Mutta kuten jo totesin niin mitäs mää äijällä, hyvin pärjää ilmanki.
No et oo koskaan seurustellu mun kanssa niin et voi tietääemmää mutku ne toiset
Niimpä, ei mitäänMitä niillä miehillä muka tekee.
Niitä voi käyttää seksuaalisesti hyväkseen ja yleensä ne jopa tykkää siitäMitä niillä miehillä muka tekee.
kaikki hyvät on jo varattu? ei oo jäänyt kun paskat siat tarjolle...no miks te pokaatte just niitä sikoja?
Rakkaus tekee sokeaksi, alkuhuuma, arjen mittaan paljastuu se possuttelu. Mutta sää tiedät asioista niin paljon että sun kuuluis kyllä oikeesti olla mun puolella :stick:no miks te pokaatte just niitä sikoja?
Luin että panetti niin paljon töissäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29915692:Nii ja iltaa, iltaa :wave: Painettii nii kovasti kuule töissä, että päästiin aikasempaa kotio, kunto meinas kyllä loppua kesken.
No vähä ehkä sitäkiLuin että panetti niin paljon töissä
Kaikella rakkaudella, mutta kyl täällä on niin paljon angstia välistä että ei nyt ekana tuu mieleen "täydellinen puoliso".No et oo koskaan seurustellu mun kanssa niin et voi tietää
sietääkin olla. mä oon pitkäkaulan puolella:heart:sirahvi, tarkotin smmosella yleisemmällä tasolla
ja tietysti oon niin sun kuin tinkunki puolella
Ei se puoliso oo ollu enää hetken aikaan joten mielummin angstailen täällä sen sijaan että alkaisin sen kanssa tappelemaan. Tyhmäilköön ihan rauhassa, mitäs mää sen kanssa enää riitelemään vaikka välillä vituttaiskin?Kaikella rakkaudella, mutta kyl täällä on niin paljon angstia välistä että ei nyt ekana tuu mieleen "täydellinen puoliso".
Eikä niiden vammaisten perään kannata jäädä huokailemaan.
Jos jatkuvasti paska jää kouraan ja silti vielä haikailee saman perään niin kyl sillon unelmoi epärealistisesti eikä voi ihan 100% syyttää miestä/miehiä.
Kyl nää ihmissuhde asiat on yhtä paljon omia ratkaisuja kuin sen toisen ja ei se oikeasti niin mene etteikö merkit huonosta valinnasta olisi nähtävissä kun on riittävän aikaa tuntenut.
Tämähän ei tarkoita etteikö saisi purkaa ahdistusta täällä
Pikkuisen vaan sitä omaa vastuuta kuulutan niistä valinnoista ja siitä kuin kauan roikkuu jonkun matkassa joka ei oikeasti ole sen arvoinen.