Mullakin ois siivoilua mutta enpä jaksa niin en tee. Siivoan sitten joskus. Ei täällä nyt oo akuuttia tarvetta kun sukat ei jää lattiaan kiinni ja kaapissa on puhtaat sukat jos jäisikin..:wave: VIIKONLOPPU ALKAA NYT!!!
No, on tässä jo tunti oltu vapaalla.. Eikä mitään sen erikoisempaa luvassa, yritän just alkaa siivoomaan. Ei vaan ihan hirmusti hotsittais..|O
Sit voi myös laittaa kengät jalkaan ettei sukat mee pilalle.Mullakin ois siivoilua mutta enpä jaksa niin en tee. Siivoan sitten joskus. Ei täällä nyt oo akuuttia tarvetta kun sukat ei jää lattiaan kiinni ja kaapissa on puhtaat sukat jos jäisikin..
Niin ja jos ei oo puhtaita sukkia, niin tuskin enää varpaat jäätyy kun kesä on!Sit voi myös laittaa kengät jalkaan ettei sukat mee pilalle.
mun mittapuulla legginsit on pitkät kalsarit eikä niitä pidetä kuin pakkasella farkkujen allaRiippuu niin vaatteesta...
Oon periaatteessa samaa mieltä, mutta ne on kesällä silti ihan mukava asuste vaikka ei silmiä miellytäkään :ashamed: Eikä niitä muutenkaan talvella voi käyttää, sit paleltuu nilkat kun kalsarit ei yllä sinne asti ja sukat ei nouse tarpeeks ylös.mun mittapuulla legginsit on pitkät kalsarit eikä niitä pidetä kuin pakkasella farkkujen alla
Sulla on liian lyhyet sukat tai legginsit.Oon periaatteessa samaa mieltä, mutta ne on kesällä silti ihan mukava asuste vaikka ei silmiä miellytäkään :ashamed: Eikä niitä muutenkaan talvella voi käyttää, sit paleltuu nilkat kun kalsarit ei yllä sinne asti ja sukat ei nouse tarpeeks ylös.
[video=youtube;BQ4c54rCJ_k]https://www.youtube.com/watch?v=BQ4c54rCJ_k[/video]
Mulle legginssit on nimenomaan semmoset mitkä jää säären puoleen väliin eikä niitä vedetä/saa vedettyä nilkkoihin asti. Pidemmät on sitten kalsarit.Sulla on liian lyhyet sukat tai legginsit.
Mulla on yhdet leggarit mutta ei ne noin lyhyet ole. Eikä ne ole kerrastohousut. Olen käyttänyt niitä kotona ollessa.Mulle legginssit on nimenomaan semmoset mitkä jää säären puoleen väliin eikä niitä vedetä/saa vedettyä nilkkoihin asti. Pidemmät on sitten kalsarit.
Jotkut on varsin hyviä.Piru periköön kaikki patterikäyttöiset lelut.
Loppuiko vibraattorista paristot kesken leikin? opcorn:Piru periköön kaikki patterikäyttöiset lelut.
Kannattaa ostaa sellainen missä on ladattava akku. :xmas:Piru periköön kaikki patterikäyttöiset lelut.
Lapsen lelu se tuossa möykkää. Voi teijän mielikuvitusta taas...
kannattaa laittaa semmonen joka pelaa hirvenlihalla ja perunamuussillaPiru periköön kaikki patterikäyttöiset lelut.
Niin?kannattaa laittaa semmonen joka pelaa hirvenlihalla ja perunamuussilla
ei mitään vibraattoreita vaan ihan vanhanaikanen miesNiin?