Ihan supisuomalainen onAlkuperäinen kirjoittaja osupa silmään;29903049:Onko äitisi venäläinen? slaavipiirteet... ainakin tässä kuvassa
Ihan supisuomalainen onAlkuperäinen kirjoittaja osupa silmään;29903049:Onko äitisi venäläinen? slaavipiirteet... ainakin tässä kuvassa
Mitä tuossa kuvassa ainakin -10 vuottaKiitos teille, olette ihania.
Ciervo, täytän seuraavaksi 36 ihan hetikohta.
ei oo pelkoo mulla ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903035:Tällaisessa kuvaketjussa roikkumisessa on se huono puoli, että aina jossain välissä alkaa tulla sellainen holtiton "no kyllä minäkin"-olo :snotty:
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja osupa silmään;29903077:Mitä tuossa kuvassa ainakin -10 vuotta
Sut on niin nähty jo :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29903081:ei oo pelkoo mulla ainakaan.
:OAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903088:Sut on niin nähty jo :heart:
ei meinaa. yksityisesti olen joskus näyttäytyny.Montakos miespalstalaista on näyttäytynyt?
Onks Pessimisti ainoo?:O
Tuli vaan mieleen Päättömän kommentista.
Meinaatko Päätön joskus laittaa kuvan?
Ja mä en palstasta sillon vielä tiennyt mitään kun se kuva on ollut esillä.:'(Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903088:Sut on niin nähty jo :heart:
Ei se julkisesti ollutkaanJa mä en palstasta sillon vielä tiennyt mitään kun se kuva on ollut esillä.:'(
Kovia poikia vilauttelee.Olenpas kerran nähnyt Päättömän päälaen Vai olikohan se ruutis? No jompikumpi vilautti otsaansa
Ai jaha, täs on nyt jotakin sellasta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903101:Ei se julkisesti ollutkaan
Pakko jollain elvistellä, kun ei ole omasta takaa mitään kehuttavaa :snotty:Ai jaha, täs on nyt jotakin sellasta.
Oho, mä oisin veikannut 25-30 ikävuoden välille jotain.Kiitos teille, olette ihania.
Ciervo, täytän seuraavaksi 36 ihan hetikohta.
Taaperoiässä tunnutaan kehuvan kovastikin jos on jotakin omasta takaa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903110:Pakko jollain elvistellä, kun ei ole omasta takaa mitään kehuttavaa :snotty:
Itsellä sama vika, hyvä kun omia sisaruksiakaan tunnistan jos jossain "väärässä" paikassa vastaan tulevat :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903116:Voin kyllä sillä tavalla lohduttaa, että olen todella huono tunnistamaan ja muistamaan kasvoja, ja silloinkin kun harvoin luulen yhdistäväni kasvot oikeaan henkilöön, olen todennäköisesti väärässä, niin kuin nyt MolliMelooninkin kanssa.
Hattaran kuvia kaikille, kun urvahatta.Toi ikkunasta möllöttävä täysi (?) kuu tekee mut hulluks. Postaan kohta jotain top secretiä, jos en mee nyt karkuun makkariin. Öitä teille, älkää tapelko yön aikana
No, siinä et ole yksin:Itsellä sama vika, hyvä kun omia sisaruksiakaan tunnistan jos jossain "väärässä" paikassa vastaan tulevat :ashamed:
Mäkin voin valmiiksi tiivistää itseni palstalaisille:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29903111:mä kestän olla ilman palstan mielipiteitä naamastani. tiiän itekkin jos peiliin katon. :headwall: