Heti kohta sitten ku suomi voittaa euroviisut, jääkiekon maailmanmestaruuden ja saadaan kolme nobelin palkintoa. Samana vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29902561:En nähnyt Lispettiäkään :'(
Koskas Mythago vilauttaa? :xmas:
Heti kohta sitten ku suomi voittaa euroviisut, jääkiekon maailmanmestaruuden ja saadaan kolme nobelin palkintoa. Samana vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29902561:En nähnyt Lispettiäkään :'(
Koskas Mythago vilauttaa? :xmas:
En asu.Näytät ihan yhdeltä mun koulussa olevalta tytöltä, asutko pirkanmaalla?
Aijaa, okei. Oot vaan tosi saman näköinen. Oli pakko mennä ihan stalkkaamaan faceen kuvia yhdennäköisyden varmistamiseksiEn asu.
Kröhöm, yksi nimimerkki per ketju..,En asu.
Kröhöm, yksi nimimerkki per ketju..,
Keskenään. Mutta ei sitten nähtävästi.Alastulo on mutta kirahvi ei ole.
Voi jestas. Mitäs sitten vaikka olisikin? Sitäpaitsi aika idioottimaista levitellä joidenkin random-ihmisten kuvia täällä, kun et edes tiedä varmasti onko kuvassa se, jonka väität olevan.
Tuskinpa se nettiin joutuminen niitä enää haittaa kun ovat antaneet luvan kuvata lehteen.Voi jestas. Mitäs sitten vaikka olisikin? Sitäpaitsi aika idioottimaista levitellä joidenkin random-ihmisten kuvia täällä, kun et edes tiedä varmasti onko kuvassa se, jonka väität olevan.
Itse en ainakaan ilahtuisi, jos löytäisin oman lehtikuvani joltain palstalta, jossa minun väitetään olevan joku, joka en todellakaan ole... noh, en osaa selittää. Tajusitte kai pointin. Vaikka tuskinpa nuo pojat tänne palstalle löytää, mutta silti.Tuskinpa se nettiin joutuminen niitä enää haittaa kun ovat antaneet luvan kuvata lehteen.
Suorastaan säälittävää. Nämä kiusaajat kuuluisivat hoitoon, varsinkin jos heillä on lapsia.Voi jestas. Mitäs sitten vaikka olisikin? Sitäpaitsi aika idioottimaista levitellä joidenkin random-ihmisten kuvia täällä, kun et edes tiedä varmasti onko kuvassa se, jonka väität olevan.
Palstaihastus.. ooooo.Ei valitettavasti. Mua ei ainakaan haittais
Kaikki jonossa.Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;29902925:Laittasko kuvan, niin kaikki voi sitten haukkua lyttyyn. Haluatteko maassamakaamisselfien, normiselfien vai sihteeriselfien?
Elä huoli ne haukkuu joka tapauksessa laitoit vaikka hääkuvas.Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;29902925:Laittasko kuvan, niin kaikki voi sitten haukkua lyttyyn. Haluatteko maassamakaamisselfien, normiselfien vai sihteeriselfien?
puolikas parempi kun kokonaan ilman.:xmas:Puolinaamaa