Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Mun kuvat on vähän liikaakin otsikon mukaisia, eli pärstäkuvia. 3 naamakuvaa samasta naamasta, niin eipä pahemmin enää yllätä. Tämä on äitienpäivältä.
Hahaa, nyt tajusin kuka mulle tulee susta mieleen! Bones-sarjan Angela Montenegro =)

Ette te identtisiä oo, mutta silmät ja kiharat toi mulle koko ajan jotain mieleen ja se vaivas :D
 
Älä hg välitä. Muistan että Freya jo mormoniketjussa nautti, kun pääsi lukemaan toisten toilailuista ja saarnaamaan ylemmyydentuntoisesti. Mielikuvat palstalaisista-ketjussa laittoi susta sellaisen tyhmän bimbon kuvan, kiusaamista sekin (vaikka ehei, ei tietenkään myönnä sitä). Mitähän siinä taustalla olis syynä.. jos nyt verrata saa, niin kauniimpi sä varmasti naturellina olet kuin Freya, hänellähän on yleensä kuvissa peruukki ja teatterimaskeeraus.
Mä laitoin siihen mielikuvaketjuun bimbon kuvan koska siitä mormoniketjusta mulle jäi HG91:stä just se mielikuva. Ja kyllä mä voin sen myöntää että musta siinä mormoniketjussa HG91:n omakehu yms oli äärimmäisen huvittavaa, mitä sitten?
En mä jaksa jossain kaksplussalla esittää muuta, varsinkaan sen jälkeen miten kyseinen henkilö käyttäytyy :D

Joillekin meikkaaminen on harrastus siinä missä muille on esim piirtäminen tai maalaaminen. Ja musta se on äärimmäisen hauskaa peruukeilla ja meikillä muuttaa ulkonäköä. Mulla nyt on kuitenkin semmoiset kasvonpiirteet että mulle sopii kaikki hiustenvärit jne.
Mut joo, onhan palstalla musta kuvia täydessä tällingissä, luonnollisella meikillä, täysin naturellina jne.
 
Mä laitoin siihen mielikuvaketjuun bimbon kuvan koska siitä mormoniketjusta mulle jäi HG91:stä just se mielikuva. Ja kyllä mä voin sen myöntää että musta siinä mormoniketjussa HG91:n omakehu yms oli äärimmäisen huvittavaa, mitä sitten?
En mä jaksa jossain kaksplussalla esittää muuta, varsinkaan sen jälkeen miten kyseinen henkilö käyttäytyy :D

Joillekin meikkaaminen on harrastus siinä missä muille on esim piirtäminen tai maalaaminen. Ja musta se on äärimmäisen hauskaa peruukeilla ja meikillä muuttaa ulkonäköä. Mulla nyt on kuitenkin semmoiset kasvonpiirteet että mulle sopii kaikki hiustenvärit jne.
Mut joo, onhan palstalla musta kuvia täydessä tällingissä, luonnollisella meikillä, täysin naturellina jne.
No voi voi ja kättä housuun. Miten muut ei jaksa muistella vanhoja juttuja ja niillä piikitellä. ;o Oikeesti anna jo olla, negaa negan perään.
 
  • Tykkää
Reactions: mies1
Spencer Hastings
Täs on vaan jotakin sellasta...tunnelmaa!:heart:
Ihana kuva ja kaunis nainen kuvassa.:)
Silloin oli tunnelmaa. Olin just polkenut Hulluilta Päiviltä vastatuuleen 3km ja vitutti kaikki muutenkin, sitten palstalla oli kuvaketju ja vieressä oli puhelin ja meikkipeili niin olin et "NYT HUORATAAN JA MENETETÄÄN VIIMEISETKIN ANONYYMIYDEN RIPPEET!"

Ja sitten musta tuli tällainen. Unohtumaton päivä.
 
[QUOTE="mies1";29902017]No kuvan nimi oli LisaN. Ja ihosi on tosi vahva ja säännöllinen sävyltä suomalaiseksi. Ja lopuksi kasvojen muoto ja hymy+hyvät hampaat tuo mieleen ruotsalaisen.

:)[/QUOTE]

Ruskeampi sävyinen joo. Jotkut luulee arabiks.:O
Ruottalaiseks ei ole ennen vielä sanottu.:D
 

Yhteistyössä