Pliiiiis vilauta sitä kuvaa edes minuutin vielä! En ehtiny nähä!Kiitti nyt riitti.:heart::flower:
Otan pois.
Mä oon tyytyväinen pienistäkin asioista, enkä harrasta ulkonäköpaineita.Niin kaunis oot Voitko kertoo mitä sulta puuttuu? Siis kun sitä ei ole. Pitkä tukka, paksut huulet ja hyvä iho, perfecto :kiss:
En voi väittää ettenkö olis samaa mieltä.On lispet oikein nätti, toi ilme vaan oli outo
Joo niin mä oon ajatellutkin Oikea asenne.Mä oon tyytyväinen pienistäkin asioista, enkä harrasta ulkonäköpaineita.
Kerkesin jo poistaa kuvan ja sulkea aijaan.Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais kovasti nähä;29901839:Pliiiiis vilauta sitä kuvaa edes minuutin vielä! En ehtiny nähä!
Phoebsi kun pyysi kommentteja, niin edelleen jotenkin pallinaama. Et lainkaan ruma, mut palli.
Phoebsi kun pyysi kommentteja, niin edelleen jotenkin pallinaama. Et lainkaan ruma, mut palli.
Aivan ihanaa! Oot mulle ykkönenMun kuvat on vähän liikaakin otsikon mukaisia, eli pärstäkuvia. 3 naamakuvaa samasta naamasta, niin eipä pahemmin enää yllätä. Tämä on äitienpäivältä.
No kuvan nimi oli LisaN. Ja ihosi on tosi vahva ja säännöllinen sävyltä suomalaiseksi. Ja lopuksi kasvojen muoto ja hymy+hyvät hampaat tuo mieleen ruotsalaisen.Hmmm, tämä avaamista odotan innolla.
Jos siis viitsisit avata.
Tosi kiva asenne sulla! Miehesi täytyy olla hyvin onnellinen mies. Mä ainakin olisin kun katson kuvaasi ja luen tekstiäsi!Hmm, täytyy tähän vastata sen verran, että olen kyllä päällisin puolin tätä ketjua alusta asti seurannut, mutta kyllä silti aika pahasti jossain vaiheessa pudonnut kärryiltä. Oon varmaan aika laiska ihminen, mutta keskitän energiani niin täällä nettimaailmassa kuin "oikeassa elämässäkin" mielummin johonkin ihan muuhun, kuin kinasteluun. Siksi mun näkee aika harvoin vääntävän missään mistään asiasta. Itseni klikkaan tähän ketjuun yleensä ihan silkasta uteliaisuudesta nähdä, minkälaisia tyyppejä täällä itseni lisäksi pyörii.
Nätti olet!
Ihana, mä haluaisin just ton väriset hiukset