Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Ulla Taalasmaa -tyyli
Minä en ymmärrä miksi täällä jotain yhtä kiusataan, esimerkiksi Happygirl-91 -ihmistä. Mitä olen lukenut hänen mielipiteitään, ihan jees, jos näin voi sanoa. Syvällisesti hän on miettinyt elämää.
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901442:
Mut se on nykymaailmaa. Kyllä homojaki homotellaan, ja heteroitaki. Ei niitä pidä ottaa itteensä.
Mut skitsofreeniaa jotka kärsii on muutenkin tosi pelokkaita joilla on hajonnut minä kuva. nih pidän sitä barbaarisena käyttää kielenkäyttöä maassa makaavaa vastaan ja sanoa se on nyky aikaa.
 
Yritän ymmärtää kaikenlaisia ihmisiä. Jos et pidä homoista ( sitä en kerro olenko itse ), se on sinun henkilökohtainen mielipiteesi ja sinulla varmasti on siihen syy. Kukaan tuskin alkaa inhota jotain tiettyä ryhmää huvikseen. Itse en vihaa ketään, paitsi tietysti sellaisia jotka esim. tappavat ihmisiä. Mutta en minkään muun ominaisuuden vuoksi.
Lue Ulla iltapuhteiksi tämä the homoketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2344571-homoelaman-tyhjyys-ex-homot-kertovat/sivu3.html
 
vieras,
[QUOTE="hemu";29897067]Mjoo, sä olet kyllä ulisijoista pahimmasta päästä, vaikka kuvitteletkin edustavasi järjen ääntä.
Sun asenne on se, että et hyväksy kiusaamista mutta hyväksyt mukisematta nämä heppoiset selitykset kiusaamiselle ja vielä toistelet niitä. Aikamoinen rimanalitus sulta.
Ja nyt öitä :)[/QUOTE]

Niin totta.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Mielestäni ketju ei ollut asiallinen. Olen pahoillani että ajattelet noin ja sinulla varmasti, kuten muillakin homovastaisilla, on siihen syynsä. Joillakin on trauma, joillakin ankara kotikasvatus, mitä tahansa. Mutta itse en ajattele voin. Hyväksyn silti sen että sinä ajattelet, vaikka en sitä täysin pysty ymmärtää. Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä.
 
hei joo mut kun siitä kärsii moni ni vitsailu siitä on todella moukkamaista
En kerro enempää mutta mä olen erittäin paljon ollut elämässäni tekemisissä mielenterveysongelmaisten kanssa, en halveksi heitä. Itsekin olen nuorempana ollut psykologin ja psykiatrin puheilla.
Enkä usko että kukaan hulluudesta vitsaileva ihminen liittää sitä vitsailuaan oikeisiin potilaisiin.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Minulla on pieni / pieniä lapsia jonka / joiden nukkumaanmenoaika on nyt. Joten lopetan uteluni. Mutta kertokaa taas uteliaalle tietoja kun haluatte! Hyvää yötä teille kaikille!!! :)
 
9MM
En kerro enempää mutta mä olen erittäin paljon ollut elämässäni tekemisissä mielenterveysongelmaisten kanssa, en halveksi heitä. Itsekin olen nuorempana ollut psykologin ja psykiatrin puheilla.
Enkä usko että kukaan hulluudesta vitsaileva ihminen liittää sitä vitsailuaan oikeisiin potilaisiin.
mut miks vitsailla asiasta joka on monelle karua arkea?

mun mielestä se häpäisee kärsivien ihmisten elämää
 
Viimeksi muokattu:
mut miks vitsailla asiasta joka on monelle karua arkea?

mun mielestä se häpäisee kärsivien ihmisten elämää
Mielenterveysongelmaiset ovat usein kovimpia heittämään herjaa itsestään, vanhukset puhuvat vitsaillen raihnaisuudestaan jne.

Koita ymmärtää että ne samat ihmiset jotka vitsailevat hulluudesta kunnioittavat oikeita potilaita. Heillä itselläänkin voi olla erittäin läheistä tai jopa omakohtaista kokemusta asiasta.

Relaa. Ketään ei ole haukuttu, oikeasti. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
mut miks vitsailla asiasta joka on monelle karua arkea?

mun mielestä se häpäisee kärsivien ihmisten elämää
9MM mun lapsuudenystävä sairastui nuoruudessaan skitsofreniaan täysin yllättäin, vaikka hänen lapsuus oli onnellinen ja tasapainoinen. Hän pärjäsi koulussa ja oli tykätty. Se voi tulla kenelle vain! Ihan kuka hyvänsä voi sairastua mihin hyvänsä. Joten mä oon sun kaa täysin samaa mieltä, ettei sovi halventavasti puhua psyykkeen sairauksista - vaikkei tässä nyt Echo ja muut pahalla sitä tarkoittaneetkaan:)
 

Yhteistyössä