Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais kovasti nähä;29901839:
Pliiiiis vilauta sitä kuvaa edes minuutin vielä! :( En ehtiny nähä!
Kerkesin jo poistaa kuvan ja sulkea aijaan.
Toisella kertaa sitten.:)
 
[QUOTE="mies1";29901946]Lispetti on ruotsalaisen näköinen :)[/QUOTE]

Hmmm, tämä avaamista odotan innolla.:D
Jos siis viitsisit avata.
 
[QUOTE="mies1";29901969]Ja arvostan myös sitä että mamma91 ei hauku ketään täällä. Kertoo että omat asiat on hyvin ja luonne paljon helpompi ja mukavampi ainakin tuossa asiassa.[/QUOTE]

Hmm, täytyy tähän vastata sen verran, että olen kyllä päällisin puolin tätä ketjua alusta asti seurannut, mutta kyllä silti aika pahasti jossain vaiheessa pudonnut kärryiltä. Oon varmaan aika laiska ihminen, mutta keskitän energiani niin täällä nettimaailmassa kuin "oikeassa elämässäkin" mielummin johonkin ihan muuhun, kuin kinasteluun. Siksi mun näkee aika harvoin vääntävän missään mistään asiasta. Itseni klikkaan tähän ketjuun yleensä ihan silkasta uteliaisuudesta nähdä, minkälaisia tyyppejä täällä itseni lisäksi pyörii. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mies1
"mies1"
Hmm, täytyy tähän vastata sen verran, että olen kyllä päällisin puolin tätä ketjua alusta asti seurannut, mutta kyllä silti aika pahasti jossain vaiheessa pudonnut kärryiltä. Oon varmaan aika laiska ihminen, mutta keskitän energiani niin täällä nettimaailmassa kuin "oikeassa elämässäkin" mielummin johonkin ihan muuhun, kuin kinasteluun. Siksi mun näkee aika harvoin vääntävän missään mistään asiasta. Itseni klikkaan tähän ketjuun yleensä ihan silkasta uteliaisuudesta nähdä, minkälaisia tyyppejä täällä itseni lisäksi pyörii. :)
Tosi kiva asenne sulla! Miehesi täytyy olla hyvin onnellinen mies. Mä ainakin olisin kun katson kuvaasi ja luen tekstiäsi! :)
 

Yhteistyössä