Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
häppärityyppi
En ole laittanut kuvia kun kukaan ei ole pyytänyt, olenko kertonut sukupuoltani ja olenko kertonut olenko naimisissa? :) Kyllähän kysyä saa, vastata ei ole pakko ja nyt kun mietin, oli hyvä ettei Peyote laittanut miehensä kuvaa koska täällä voi saada ilkeää palautetta. Mutta on ihanaa että Data laittoi kuvansa, jotenkin niin sympaattinen pari täällä, eikö! :)
Joku siinä ketjussa sanoi (sinä?) että mitä pahaa noissa kysymissäni kysymyksissä oli. Joku sitten kommentoi että ei mitään, aloitetaan vaikka siitä että sinä kerrot ammattisi ja laitat kuvan miehestäsi.

En tiedä olitko se sinä, kai se sitten olit kun sanoit kerta että kyselit. Ehkä sulta jäi se vastakysymys huomaamatta silloin, mutta ei se mitään.
 
9MM
Öö, miks?:) Ei mulla ole siitä omakohtaista kokemusta, tuo skitso- sana oli vaan heitto tämmöisessä tilanteessa jossa epäillään yhden ihmisen kirjoittelevan usealla nikillä.
öö kysyin siksi että ihminen jonka tunnen tekee työtä juurikin asian parissa. tosi skitsot ovat enemmänkin pelokkaita! pitää miettiä heittojaan! vainoharhaisuus on muuten vakava juttu alottaaa!
 
häppärityyppi
öö kysyin siksi että ihminen jonka tunnen tekee työtä juurikin asian parissa. tosi skitsot ovat enemmänkin pelokkaita! pitää miettiä heittojaan! vainoharhaisuus on muuten vakava juttu alottaaa!
Ei Echo sitä varmaan sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoittanutkaan. Kyllähän hulluiksikin haukutaan vähän kaikkia, eikä välttämättä tarkoiteta aina oikeasti hullua sanan varsinaisessa merkityksessään. Relaa mate.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901390:
Joku siinä ketjussa sanoi (sinä?) että mitä pahaa noissa kysymissäni kysymyksissä oli. Joku sitten kommentoi että ei mitään, aloitetaan vaikka siitä että sinä kerrot ammattisi ja laitat kuvan miehestäsi.

En tiedä olitko se sinä, kai se sitten olit kun sanoit kerta että kyselit. Ehkä sulta jäi se vastakysymys huomaamatta silloin, mutta ei se mitään.
En ole huomannut sitä kommenttia. Luulin että se ketju poistettiin? En valvo erityisen myöhään. En ole erityisen nuori.
 
Nimimerkkini on Ulla Taalasmaa -TYYLI koska olen utelias, en siis ole Ulla Taalasmaa. :) Enkä katso kyseistä sarjaa. :) Ei ole minun makuuni. Ei taida olla sinunkaan kun et sitä ole katsonut vuosiin. :) Olenko ymmärtänyt oikein että olet joskus ollut jonkin sortin julkkis itse??


Toivottavasti en. :O

Juu mä katoin sarjaa joskus 5-6 vuotta sitten vielä joten olen täydellisesti tipahtanut kärryiltä.
 
9MM
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901408:
Ei Echo sitä varmaan sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoittanutkaan. Kyllähän hulluiksikin haukutaan vähän kaikkia, eikä välttämättä tarkoiteta aina oikeasti hullua sanan varsinaisessa merkityksessään. Relaa mate.
hei mä oon melekin aina rela :) mut jos puhutaan tosi sairaista ei ne oo mulle heittoi.
 
"huh huh"
Ihmeellistä miten joku happygirlin tapainen kehtaakin puhua kiusaamisesta. Hänen ilkeilynsä ei edes rajoitu siihen, kun ärsyyntyy jostain ja puolustuksessa on yliampuvaa sättimistä, vaan on ilkeä ihminen muutenkin. Todella rumaa käytöstä useissakin ketjuissa sinulta, joten en kehtaisi alkaa uhriksi jos olisin sinä. Älä ihmettele kun saat kakkaa niskaasi niin runsaasti, omassa käytöksessä saattaa piillä syy siihen.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901429:
Joo ei se varmasti haittaa, eihän se tärkeää ollut. En itsekään jäänyt sitä ketjua seurailemaan.
Kerro itsestäsi? Oletko mies vai nainen? Laita kuva? :)

Minä kyselen, mutta en koskaan mitään kotiosoitteita ym. Olen utelias, mutta se on aina vastaajan vastuulla mitä hän tahtoo itsestään kertoa.
 
9MM
[QUOTE="huh huh";29901436]Ihmeellistä miten joku happygirlin tapainen kehtaakin puhua kiusaamisesta. Hänen ilkeilynsä ei edes rajoitu siihen, kun ärsyyntyy jostain ja puolustuksessa on yliampuvaa sättimistä, vaan on ilkeä ihminen muutenkin. Todella rumaa käytöstä useissakin ketjuissa sinulta, joten en kehtaisi alkaa uhriksi jos olisin sinä. Älä ihmettele kun saat kakkaa niskaasi niin runsaasti, omassa käytöksessä saattaa piillä syy siihen.[/QUOTE]

Hei häppäri on nuori viel ja nuoret ei aina muista ?

mut pohjimaltaa häppärillä on aika terveitä ajatuksia
 
[QUOTE="huh huh";29901436]Ihmeellistä miten joku happygirlin tapainen kehtaakin puhua kiusaamisesta. Hänen ilkeilynsä ei edes rajoitu siihen, kun ärsyyntyy jostain ja puolustuksessa on yliampuvaa sättimistä, vaan on ilkeä ihminen muutenkin. Todella rumaa käytöstä useissakin ketjuissa sinulta, joten en kehtaisi alkaa uhriksi jos olisin sinä. Älä ihmettele kun saat kakkaa niskaasi niin runsaasti, omassa käytöksessä saattaa piillä syy siihen.[/QUOTE]

Niin kuin täällä kaikki välillä ärsyyntyy toisiinsa ja puhuu sen mukaisesti, ihan jokainen.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Älä kysy.

:headwall:
Yritän ymmärtää kaikenlaisia ihmisiä. Jos et pidä homoista ( sitä en kerro olenko itse ), se on sinun henkilökohtainen mielipiteesi ja sinulla varmasti on siihen syy. Kukaan tuskin alkaa inhota jotain tiettyä ryhmää huvikseen. Itse en vihaa ketään, paitsi tietysti sellaisia jotka esim. tappavat ihmisiä. Mutta en minkään muun ominaisuuden vuoksi.
 

Yhteistyössä