Vau. Sä oot läksysi lukenut. :O :heart:Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901360:Echo ja Peyote, ne on katsos uskovaisia. Echo etenkin puhuu itse vuolaasti siitä homojen perverssiydestä. Hän on itse eheytynyt biseksuaali.
Vau. Sä oot läksysi lukenut. :O :heart:Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901360:Echo ja Peyote, ne on katsos uskovaisia. Echo etenkin puhuu itse vuolaasti siitä homojen perverssiydestä. Hän on itse eheytynyt biseksuaali.
Joku siinä ketjussa sanoi (sinä?) että mitä pahaa noissa kysymissäni kysymyksissä oli. Joku sitten kommentoi että ei mitään, aloitetaan vaikka siitä että sinä kerrot ammattisi ja laitat kuvan miehestäsi.En ole laittanut kuvia kun kukaan ei ole pyytänyt, olenko kertonut sukupuoltani ja olenko kertonut olenko naimisissa? Kyllähän kysyä saa, vastata ei ole pakko ja nyt kun mietin, oli hyvä ettei Peyote laittanut miehensä kuvaa koska täällä voi saada ilkeää palautetta. Mutta on ihanaa että Data laittoi kuvansa, jotenkin niin sympaattinen pari täällä, eikö!
öö kysyin siksi että ihminen jonka tunnen tekee työtä juurikin asian parissa. tosi skitsot ovat enemmänkin pelokkaita! pitää miettiä heittojaan! vainoharhaisuus on muuten vakava juttu alottaaa!Öö, miks? Ei mulla ole siitä omakohtaista kokemusta, tuo skitso- sana oli vaan heitto tämmöisessä tilanteessa jossa epäillään yhden ihmisen kirjoittelevan usealla nikillä.
Juu, kyllä mä parhaani mukaan yritän kärryillä pysyä.Vau. Sä oot läksysi lukenut. :O :heart:
Mä olen saanut burn outin homoketjuista.Miksi? Onko sinulla jotain homoja vastaan? Toivon ettei.
Nimimerkkini on Ulla Taalasmaa -TYYLI koska olen utelias, en siis ole Ulla Taalasmaa. Enkä katso kyseistä sarjaa. Ei ole minun makuuni. Ei taida olla sinunkaan kun et sitä ole katsonut vuosiin. Olenko ymmärtänyt oikein että olet joskus ollut jonkin sortin julkkis itse??Ulla, tykkäätkö Seposta enää (en ole katsonut sarjaa vuosiin)?
Ei Echo sitä varmaan sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoittanutkaan. Kyllähän hulluiksikin haukutaan vähän kaikkia, eikä välttämättä tarkoiteta aina oikeasti hullua sanan varsinaisessa merkityksessään. Relaa mate.öö kysyin siksi että ihminen jonka tunnen tekee työtä juurikin asian parissa. tosi skitsot ovat enemmänkin pelokkaita! pitää miettiä heittojaan! vainoharhaisuus on muuten vakava juttu alottaaa!
En ole huomannut sitä kommenttia. Luulin että se ketju poistettiin? En valvo erityisen myöhään. En ole erityisen nuori.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901390:Joku siinä ketjussa sanoi (sinä?) että mitä pahaa noissa kysymissäni kysymyksissä oli. Joku sitten kommentoi että ei mitään, aloitetaan vaikka siitä että sinä kerrot ammattisi ja laitat kuvan miehestäsi.
En tiedä olitko se sinä, kai se sitten olit kun sanoit kerta että kyselit. Ehkä sulta jäi se vastakysymys huomaamatta silloin, mutta ei se mitään.
Nimimerkkini on Ulla Taalasmaa -TYYLI koska olen utelias, en siis ole Ulla Taalasmaa. Enkä katso kyseistä sarjaa. Ei ole minun makuuni. Ei taida olla sinunkaan kun et sitä ole katsonut vuosiin. Olenko ymmärtänyt oikein että olet joskus ollut jonkin sortin julkkis itse??
No EN.Onko Echo julkku? :O Nyt meni mielenkiintoiseksi..
Joo ei se varmasti haittaa, eihän se tärkeää ollut. En itsekään jäänyt sitä ketjua seurailemaan.En ole huomannut sitä kommenttia. Luulin että se ketju poistettiin? En valvo erityisen myöhään. En ole erityisen nuori.
hei mä oon melekin aina rela mut jos puhutaan tosi sairaista ei ne oo mulle heittoi.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901408:Ei Echo sitä varmaan sanan varsinaisessa merkityksessä tarkoittanutkaan. Kyllähän hulluiksikin haukutaan vähän kaikkia, eikä välttämättä tarkoiteta aina oikeasti hullua sanan varsinaisessa merkityksessään. Relaa mate.
Missä? Olinko jotain face-linkitysten vakiokamaa? (En tosin ihmettelisi, mun mielipiteet on arkeologiselta aikakaudelta...)Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901420:Olihan Echo julkkis ainakin homoketjujen aikaan.
Älä kysy.Siis miksi et kestä homoketjuja? Entä jos minä olen homo? Etkö kestä minuakaan?
Kerro itsestäsi? Oletko mies vai nainen? Laita kuva?Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901429:Joo ei se varmasti haittaa, eihän se tärkeää ollut. En itsekään jäänyt sitä ketjua seurailemaan.
Mut se on nykymaailmaa. Kyllä homojaki homotellaan, ja heteroitaki. Ei niitä pidä ottaa itteensä.hei mä oon melekin aina rela mut jos puhutaan tosi sairaista ei ne oo mulle heittoi.
No sitä en tiedä ootko sinne päässy. Voihan se olla että mun silmissä susta vaan muodostui homovastainen palstajulkkis, ehkei siinä sen enempää ollut.Missä? Olinko jotain face-linkitysten vakiokamaa? (En tosin ihmettelisi, mun mielipiteet on arkeologiselta aikakaudelta...)
Yritän ymmärtää kaikenlaisia ihmisiä. Jos et pidä homoista ( sitä en kerro olenko itse ), se on sinun henkilökohtainen mielipiteesi ja sinulla varmasti on siihen syy. Kukaan tuskin alkaa inhota jotain tiettyä ryhmää huvikseen. Itse en vihaa ketään, paitsi tietysti sellaisia jotka esim. tappavat ihmisiä. Mutta en minkään muun ominaisuuden vuoksi.Älä kysy.
:headwall:
Olen mysteeri.Kerro itsestäsi? Oletko mies vai nainen? Laita kuva?
Minä kyselen, mutta en koskaan mitään kotiosoitteita ym. Olen utelias, mutta se on aina vastaajan vastuulla mitä hän tahtoo itsestään kertoa.