Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Ei toki mitään, hauska vaan seuraa ku kaikki menee retkuun vuodesta toiseen. :LOL:
Mihin retkuun? Jos minä sanon, että minulla on musta koira, vaikka oikeasti minulla olisi valkoinen kissa, niin mitä väliä sillä on kenellekään?

Sinä ilmeisesti olet näitä tyyppejä, jotka puhuttelee Jarmo Koskea Seppo Taalasmaana, ja kun selviää, ettei hän asukaan IRL Pihlajakadulla, koet tulleesi huijatuksi.
 
Ei toki mitään, hauska vaan seuraa ku kaikki menee retkuun vuodesta toiseen. :LOL:
Mihin retkuun häh? Siis sinun motivaatiosi huudella jonkun väitettyä todellista identiteettiä on pakosti tyyliin "sain rukkaset yhyy" koska jos oikeasti "nauttisit" kun "muut menee retkuun" niin et missään nimessä "paljastaisi" koska saisit kihistä ihan rauhassa.


Joten koita keräillä egosi pirstaleet kun et kelvannutkaan jollekin (tai vaihtoehtoisesti jos olet mies, niin tod näk olet menettänyt naisen jupakassa).

Kasva nyt vittu aikuiseksi ja lopeta tommoinen typerä touhu.
 
adslkfj
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904239:
Mihin retkuun? Jos minä sanon, että minulla on musta koira, vaikka oikeasti minulla olisi valkoinen kissa, niin mitä väliä sillä on kenellekään?

Sinä ilmeisesti olet näitä tyyppejä, jotka puhuttelee Jarmo Koskea Seppo Taalasmaana, ja kun selviää, ettei hän asukaan IRL Pihlajakadulla, koet tulleesi huijatuksi.
Nuo jotka pitää sitä naisena ja luulee että se on se jonka kuvia postaa. Ei mua haittaa, mutta hauska kattoo kun muijat sirkuttaa sen kanssa kuin bestiksen ja takana on janne. :LOL: Se vaa on niin hauskaa musta. Hyvin se vetää, tarjoan lasillisen jos nään koska menin itsekin vuosia retkuun.
 
säpäle harmaana
Nuo jotka pitää sitä naisena ja luulee että se on se jonka kuvia postaa. Ei mua haittaa, mutta hauska kattoo kun muijat sirkuttaa sen kanssa kuin bestiksen ja takana on janne. :LOL: Se vaa on niin hauskaa musta. Hyvin se vetää, tarjoan lasillisen jos nään koska menin itsekin vuosia retkuun.
Edelleenkin, mitä väliä? Jos jonkun kanssa on vuosikausia kiva sirkuttaa, niin mitä sitten?

Minua kyllä kiinnostaisi vielä, miten se väestörekisteri liittyi asiaan? Sielläkö kaikki salaisuudet paljastuu?
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904317:
Edelleenkin, mitä väliä? Jos jonkun kanssa on vuosikausia kiva sirkuttaa, niin mitä sitten?

Minua kyllä kiinnostaisi vielä, miten se väestörekisteri liittyi asiaan? Sielläkö kaikki salaisuudet paljastuu?
Syötetään kaikkien nikit sinne niin saadaan oikeat nimet selville :p
 
Nuo jotka pitää sitä naisena ja luulee että se on se jonka kuvia postaa. Ei mua haittaa, mutta hauska kattoo kun muijat sirkuttaa sen kanssa kuin bestiksen ja takana on janne. :LOL: Se vaa on niin hauskaa musta. Hyvin se vetää, tarjoan lasillisen jos nään koska menin itsekin vuosia retkuun.
Eipä ole tällästä trollia vähään aikaa ollukaa. Kai sä ny tiiät et ihan turhaa tää on kerta et suostu tekemään paljastusta loppuun asti?
 
akjdhf
Sehän paljastu että oli monta nikkiä Jannella, muistaako joku ne kaikki?
Nimittäin tuli mieleen että voi olla aikas haipakkata hänel näissä kuvaketjuissa ettei mee pärstät sekasin jos se piti paikkansa mitä siin ketjussa sano et oli useampi. En tiä varmaksi kuin sen yhden.
:LOL: Ajatelkaa ku laittas väärän .. :LOL:
 
säpäle harmaana
Sehän paljastu että oli monta nikkiä Jannella, muistaako joku ne kaikki?
Nimittäin tuli mieleen että voi olla aikas haipakkata hänel näissä kuvaketjuissa ettei mee pärstät sekasin jos se piti paikkansa mitä siin ketjussa sano et oli useampi. En tiä varmaksi kuin sen yhden.
:LOL: Ajatelkaa ku laittas väärän .. :LOL:
Niin ajatella, ehhehe..

:O
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sehän paljastu että oli monta nikkiä Jannella, muistaako joku ne kaikki?
Nimittäin tuli mieleen että voi olla aikas haipakkata hänel näissä kuvaketjuissa ettei mee pärstät sekasin jos se piti paikkansa mitä siin ketjussa sano et oli useampi. En tiä varmaksi kuin sen yhden.
:LOL: Ajatelkaa ku laittas väärän .. :LOL:
Minä ja Peyote ainakin on vahdettu nikkejä moneen kertaan mut mä olen nähnyt kyseisen henkilön useampaan kertaan ja joka kerralla hän on ollut nainen...
 

Yhteistyössä