Hiukan talvisempi kuva Vaikka se kesä jo tulee...
Keskustelua se mielipiteiden vaihtaminen on, se että jotkut ei halua kuunnella ja haluaa huutaa vaan omaa mielipidettään ei muuta sitä tosiasiaa että ollaan keskustelupalstalla.Niin. Tämä kun ei ole "keskustelupalsta" vaan mielipidepalsta.
Mene sä lutkuttamaan jonkun aivonesteet, hörhö.vitun peelo mee muualle
no kerro nikki nyt muillekkin, ei vissiin kauhee salaisuus kun "kaikki" jo tietää.yks "vakkari" joka on postaillut vuosia pärstäänsä näihin ketjuihin.
onko tää joillekin vielä uusi juttu, luulin että kaikki jo tietää.
Hyvin kyl vetää, ja vuosien trollaus kyllä ansaitis palkinnon.
lunta maassa, sun takana ?Hiukan talvisempi kuva Vaikka se kesä jo tulee...
Mihin retkuun? Jos minä sanon, että minulla on musta koira, vaikka oikeasti minulla olisi valkoinen kissa, niin mitä väliä sillä on kenellekään?Ei toki mitään, hauska vaan seuraa ku kaikki menee retkuun vuodesta toiseen.
Ota selvää, vihje: on tässäkin ketjussa. Nimestä oli ketju joku päivä sitten, etsi jos kiinnostaa tieto.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904230:no kerro nikki nyt muillekkin, ei vissiin kauhee salaisuus kun "kaikki" jo tietää.
juu, siel on vähänAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29904237:lunta maassa, sun takana ?
Mihin retkuun häh? Siis sinun motivaatiosi huudella jonkun väitettyä todellista identiteettiä on pakosti tyyliin "sain rukkaset yhyy" koska jos oikeasti "nauttisit" kun "muut menee retkuun" niin et missään nimessä "paljastaisi" koska saisit kihistä ihan rauhassa.Ei toki mitään, hauska vaan seuraa ku kaikki menee retkuun vuodesta toiseen.
Nuo jotka pitää sitä naisena ja luulee että se on se jonka kuvia postaa. Ei mua haittaa, mutta hauska kattoo kun muijat sirkuttaa sen kanssa kuin bestiksen ja takana on janne. Se vaa on niin hauskaa musta. Hyvin se vetää, tarjoan lasillisen jos nään koska menin itsekin vuosia retkuun.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904239:Mihin retkuun? Jos minä sanon, että minulla on musta koira, vaikka oikeasti minulla olisi valkoinen kissa, niin mitä väliä sillä on kenellekään?
Sinä ilmeisesti olet näitä tyyppejä, jotka puhuttelee Jarmo Koskea Seppo Taalasmaana, ja kun selviää, ettei hän asukaan IRL Pihlajakadulla, koet tulleesi huijatuksi.
Edelleenkin, mitä väliä? Jos jonkun kanssa on vuosikausia kiva sirkuttaa, niin mitä sitten?Nuo jotka pitää sitä naisena ja luulee että se on se jonka kuvia postaa. Ei mua haittaa, mutta hauska kattoo kun muijat sirkuttaa sen kanssa kuin bestiksen ja takana on janne. Se vaa on niin hauskaa musta. Hyvin se vetää, tarjoan lasillisen jos nään koska menin itsekin vuosia retkuun.
Syötetään kaikkien nikit sinne niin saadaan oikeat nimet selvilleAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904317:Edelleenkin, mitä väliä? Jos jonkun kanssa on vuosikausia kiva sirkuttaa, niin mitä sitten?
Minua kyllä kiinnostaisi vielä, miten se väestörekisteri liittyi asiaan? Sielläkö kaikki salaisuudet paljastuu?
Eipä ole tällästä trollia vähään aikaa ollukaa. Kai sä ny tiiät et ihan turhaa tää on kerta et suostu tekemään paljastusta loppuun asti?Nuo jotka pitää sitä naisena ja luulee että se on se jonka kuvia postaa. Ei mua haittaa, mutta hauska kattoo kun muijat sirkuttaa sen kanssa kuin bestiksen ja takana on janne. Se vaa on niin hauskaa musta. Hyvin se vetää, tarjoan lasillisen jos nään koska menin itsekin vuosia retkuun.
Tottakai. Janne on tullut tapaamisiin naiseksi naamioituneena, eikä kukaan ole tajunnut mitään. Voi kun sinäkin olet sinisilmäinen.Aika monet näistä jotka on postailleet kuvia sen 10 vuotta olen tavannut. osa näistä on uusia tuttavuuksia joten onko heistä joku Janne?
Kyllä munt nyt hirvittää, tiedä vaiks olis ollu partanainen enkä ole huomannut mitään. Jos se on huumannu meidät?Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904331:Tottakai. Janne on tullut tapaamisiin naiseksi naamioituneena, eikä kukaan ole tajunnut mitään. Voi kun sinäkin olet sinisilmäinen.
Tää olisi ollut kyllä paljon jännempi käänne, jos olisi ollut vaikka krp:n lista, mutta tuo väestörekisteri nyt ei oikein pelota (vaikka se oli ilmeisesti tarkoitus).Syötetään kaikkien nikit sinne niin saadaan oikeat nimet selville
Niin ajatella, ehhehe..Sehän paljastu että oli monta nikkiä Jannella, muistaako joku ne kaikki?
Nimittäin tuli mieleen että voi olla aikas haipakkata hänel näissä kuvaketjuissa ettei mee pärstät sekasin jos se piti paikkansa mitä siin ketjussa sano et oli useampi. En tiä varmaksi kuin sen yhden.
Ajatelkaa ku laittas väärän ..
Minä ja Peyote ainakin on vahdettu nikkejä moneen kertaan mut mä olen nähnyt kyseisen henkilön useampaan kertaan ja joka kerralla hän on ollut nainen...Sehän paljastu että oli monta nikkiä Jannella, muistaako joku ne kaikki?
Nimittäin tuli mieleen että voi olla aikas haipakkata hänel näissä kuvaketjuissa ettei mee pärstät sekasin jos se piti paikkansa mitä siin ketjussa sano et oli useampi. En tiä varmaksi kuin sen yhden.
Ajatelkaa ku laittas väärän ..