Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903127:
Mäkin voin valmiiksi tiivistää itseni palstalaisille:

Pottunokka, leveä pää, silmät liian lähellä toisiaan, arpinaama ja teerenpaskaa kauttaltaan. Peeäs. Tukka on ohut ja huono. Pukeutuu mustaan, ja se on niin kovin vaativa väri kenellekään naiselle. Kulmakarvat eri paria.
ei se ihan noin kyllä ole :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29900437:
Tämä ketju on kyllä niin sekava. Mitä ihmeen väliä sillä sitten on, vaikka hg olisi mies1 tai hei haloo tai yyy tai häppärityypit tai vaikka kaikki yhtä aikaa? Mitä kukaan häviää, jos uskotaan, että he ovatkin kaikki eri henkilöitä?
Sekavaks menee mutta ei ihme.. Siinä on vain semmonen ongelma että kenen kuvia HG on laittanut tänne jos ei olekaan itse niissä?
 
ip sen kertoo
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899541:
Musta tuntui pahalta häppärin puolesta ja mun mielestä monet oli törkeitä. Kuitenkin häppärin jutut alkoi muuttua vähän erilaiseksi. Siis suoraan sanottuna en ehkä ihan tiennyt kuinka häppäri täällä käyttäytyy. Nyt kun vielä kirjoittelee eri nikeillä itselleen positiivisia viestejä niin pakostikin herää kysymys että onko kaikki ihan kunnossa.
HG=häppärityyppi tais pelästyä, kun tuli uhkailleeksi väkivallalla muita kirjoittajia. Piti sitten tehdä oikein kunnon pesäero haukkumalla omaa itseään! :D
 
asdfgkjl
Onpas täällä taas meininki. Älkää viitsikö kiusata sitä tyttöä. Nättihän tuo on niinkuin moni muukin kuvansa laittanut. Te naiset olette kyllä hämmästyttävän ilkeitä toisillenne. Kauneutta on monenlaista enkä tajua miksi pitäisi laittaa järjestykseen kuka on kaunis ja kuka ei..
On se nyt v-tu kun sekoitetaan keskenään 2 eri asiaa: ulkonäön haukkuminen ja sen arvostelu, että HG vetää pultit liian helposti. Jos olette yhtään seurannut HG:n kommentointia eri ketjuissa, niin raflaavaa settiä tulee koko ajan, haukkuu eri mieltä olevia varsin kovin sanakääntein. Mutta häntä itseään ei saa arvostella edes asiallisen sävyyn tai heti nousee paskamyrsky.

HG:n ulkonäössä ei siis edelleenkään ole mitään vikaa, mutta hän voisi kyllä miettiä, miten kohtelee eri mieltä olevia. Ja mormonijutuista päätellen myös ihan oikeita ihmisä oikeassa elämässä. Ja HG:n mielistelyyn ja uhriutumiseen langenneet voivat miettiä, miten helppo teitä on kusettaa.
 
harmaana ettei kotkotus ala
Miten te viitsitte vuodesta toiseen näitä paskaketjuja.
Nähtävästi tässäkin ketjussa taas samat naamat ja samat jorinat.

En ois tätä avannut, mutta ajattelin vain mainita että te ootte vitun tyhmiä kaikki.
Koskahan te tajuatte sen itse.
Ettekö saa IRL tarpeeksi huomioo vai mikä on, joku selvästi on.
 
säpäle harmaana
Sekavaks menee mutta ei ihme.. Siinä on vain semmonen ongelma että kenen kuvia HG on laittanut tänne jos ei olekaan itse niissä?
Miksei olisi? Eihän ne muut nimimerkit ole kuviaan laittaneet. Kyllähän tässä voidaan epäillä nyt ihan kenen tahansa kuvia, mutta se ei myöskään liity siihen, kirjoittaako hg tässä yhdellä vai useammalla nimimerkillä.
 
"harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29904006:
Mä aattelin tulla laittaa kuvaa, ku kävin eilen parturissa, mutta en taidakaa viittii, täällä taas mahtava meno :D


Aivan, TAAS on mahtava meno, niin aina. Oliko joku yllätys, idiootti. Tätä mä juuri tarkotin, vuodesta toiseen samat ongelmat "on taas mahtava meno, vittu kun ei voi kuvaakaan laittaa kun joku vitun ääliö näkee vaivaa, mää mää muu muu.."
 
kaikkee te usotte
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904043:
Miksei olisi? Eihän ne muut nimimerkit ole kuviaan laittaneet. Kyllähän tässä voidaan epäillä nyt ihan kenen tahansa kuvia, mutta se ei myöskään liity siihen, kirjoittaako hg tässä yhdellä vai useammalla nimimerkillä.

jostain syystä noi jotka on naamaansa laittaneet tänne 10 vuotta kuin rikkinäinen gramofoni, niitä pidetään luotettavina ja oikeina ihmisinä. :D Niiden käytös taas kertoo pitkäaikasesta trollaamisesta.
Esim tuon yhden vakinaaman irl-persoona on väestörekisterin mukaan Janne K.


 
jostain syystä noi jotka on naamaansa laittaneet tänne 10 vuotta kuin rikkinäinen gramofoni, niitä pidetään luotettavina ja oikeina ihmisinä. :D Niiden käytös taas kertoo pitkäaikasesta trollaamisesta.
Esim tuon yhden vakinaaman irl-persoona on väestörekisterin mukaan Janne K.


Juu ja minä olen Walesin herttua.

Et voi todistaa vääräksi.

Samanlaisia väitöksiä kuin uskovien "jos et voi todistaa että jumalaa ei ole olemassa, se on oltava olemassa" Eli kuten pinkit yksisarviset jne.
 
säpäle harmaana
jostain syystä noi jotka on naamaansa laittaneet tänne 10 vuotta kuin rikkinäinen gramofoni, niitä pidetään luotettavina ja oikeina ihmisinä. :D Niiden käytös taas kertoo pitkäaikasesta trollaamisesta.
Esim tuon yhden vakinaaman irl-persoona on väestörekisterin mukaan Janne K.
Jos tämä oli vitsi, niin se ei ollut kovin hauska.

Jos taas olet tosissasi, niin jälleen kerran kysyn, mitä sitten? Eikö väestörekisterin Janne K ole oikea ihminen? (Ja mistä se väestörekisteri tähän edes tupsahti? :D)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29904143:
ai kuka o janne k ?
yks "vakkari" joka on postaillut vuosia pärstäänsä näihin ketjuihin.
onko tää joillekin vielä uusi juttu, luulin että kaikki jo tietää.
Hyvin kyl vetää, ja vuosien trollaus kyllä ansaitis palkinnon.
 
assjdhf
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29904171:
Jos tämä oli vitsi, niin se ei ollut kovin hauska.

Jos taas olet tosissasi, niin jälleen kerran kysyn, mitä sitten? Eikö väestörekisterin Janne K ole oikea ihminen? (Ja mistä se väestörekisteri tähän edes tupsahti? :D)
Ei toki mitään, hauska vaan seuraa ku kaikki menee retkuun vuodesta toiseen. :LOL:
 
[QUOTE="harmaana";29904053]Aivan, TAAS on mahtava meno, niin aina. Oliko joku yllätys, idiootti. Tätä mä juuri tarkotin, vuodesta toiseen samat ongelmat "on taas mahtava meno, vittu kun ei voi kuvaakaan laittaa kun joku vitun ääliö näkee vaivaa, mää mää muu muu.."[/QUOTE]

vitun peelo mee muualle
 
säpäle harmaana
yks "vakkari" joka on postaillut vuosia pärstäänsä näihin ketjuihin.
onko tää joillekin vielä uusi juttu, luulin että kaikki jo tietää.
Hyvin kyl vetää, ja vuosien trollaus kyllä ansaitis palkinnon.
Mistä se pitäisi siis tietää? Miksi oletat, että kaikkia kiinnostaa palstalaisten henkilöllisyydet näin kovasti? Luulitko tosiaan ennen stalkkaamisiasi, että oikeasti Suomessa asuu ihmisiä, joiden nimi voi olla säpäle harmaana tai päätön. Hitto vieköön, kyllä meitä kaikkia on nyt huijattu.
 

Yhteistyössä