Sihteerifotosen!=)Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;29902925:Laittasko kuvan, niin kaikki voi sitten haukkua lyttyyn. Haluatteko maassamakaamisselfien, normiselfien vai sihteeriselfien?
Sihteerifotosen!=)Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;29902925:Laittasko kuvan, niin kaikki voi sitten haukkua lyttyyn. Haluatteko maassamakaamisselfien, normiselfien vai sihteeriselfien?
Tämäkin käy!:attn:sihteerinormimaassamakaamis.
Hei! Koitan tässä syödä rahkaa mustikoilla höystettynä, niin ei mitään mätäpuheita |OSe joka seuraavaks vielä haukkuu niin on mätämustikka!!!!:kieh:
Mä muistin sut erinäköiseksi!viuh
Mulla on tukka ja lasit vaihtuneet jossain välissä. Ja edellisestä viuhahduksestakin lienee aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903018:Mä muistin sut erinäköiseksi!
Tai sitten vaan taas sekoitin sut siihen toiseen meloniin :ashamed:
Molli!:O
Oliko sulla siinä kirves kädessä?Mulla on tukka ja lasit vaihtuneet jossain välissä. Ja edellisestä viuhahduksestakin lienee aikaa.
Että olinko Kotona Kirves Kädessä?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903039:Oliko sulla siinä kirves kädessä?
Jos ei, niin olen väärässä tyypissä.
Tai sitten muistan työkalunkin väärin :ashamed:
Tunnistan itseni tästä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29903035:Tällaisessa kuvaketjussa roikkumisessa on se huono puoli, että aina jossain välissä alkaa tulla sellainen holtiton "no kyllä minäkin"-olo :snotty:
Hauskaa, että olen koko ajan mieltänyt sinut joksikin henkilöksi, joka selvästikään et oleEttä olinko Kotona Kirves Kädessä?
En muista laittaneeni kalukuvia, joten sen on täytynyt olla joku toinen Melooni.
Onko äitisi venäläinen? slaavipiirteet... ainakin tässä kuvassa
Viime kuva mitä susta näin, oli vielä linkitetty saatesanoin "nanananananana bätmääään" tms Oli kyllä ihan eri näkönen, mutta ihan yhtä ihku. Kaunis olet!Mulla on tukka ja lasit vaihtuneet jossain välissä. Ja edellisestä viuhahduksestakin lienee aikaa.
Tuon kuvan muistan.Viime kuva mitä susta näin, oli vielä linkitetty saatesanoin "nanananananana bätmääään" tms Oli kyllä ihan eri näkönen, mutta ihan yhtä ihku. Kaunis olet!