Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Se on vaikeeta. Muutenkin oikeesti jos haluu saada hyviä kuvia otettuu jostain ihmisestä, pitää ottaa monta kuvaa ja valita parhaat. Semmoset yllärikuvat on usein kaikista aika kauheita.
Jep! Humalassa se kameran edessä oleminen on luonnollisesti vähän helpompaa... :D

Tääkin johtuu ihan siitä et mä en teini-ikäisenä ollu kauheen kuvauksellinen ni kammo kameraa kohtaan jäi...

Spencer Hastings
Myönnän, että mä meinasin saada sydärin Pessimistin ensimmäisestä kuvasta. Kerran oon vilaukselta nähny sellasen mustavalkosen kuvan, jossa oli pipo päässä ja kyllä se rekisteröityi mun aivoihin kuumana uroksena, eikä ihan tuollaisena... noh, toisenlaisena :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tää on paha. Multakin tulee aina vaan kauheita muikistelukuvia. Tänään tein historiaa, kun pistin facebookiin muikistelemattoman kuvan, kun mies huomautti että rodittomia selfieitä alkaa olla... :D
:D No ite saan ihan ok kuvia otettua, mut sit taas ku joku toinen ottaa kameran esille ni mä sukellan piiloon... Täs ny ku kuvaketjussa turistaan ni voisin kattoo jos löytäisin siedettävän kuvan jonka joku muu on ottanu (ja olis tältä vuosituhannelta) :snotty:

**muoks**

Tuas ny o yks kaverin ottama kuva ja se on ihan kohtalaisen siedettävä :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mies1";29880498]Kertoisin, mutta täällä ei ymmärretä. Kyse on kuitenkin ihmisen kohtaamisesta kristinuskossa, sen moraalisesta ulottuvuudesta.[/QUOTE]

Mulla riittää rakkautta tänään sinullekin. Oot ihana!:hug::kiss::heart:

Pessimisti
vierain
[QUOTE="mies1";29880610]No kiva jos ei ollut :) Aina se on mukavampi lukea viestejä, joissa on kunnioitus mukana. Vaikkei tarvikaan nuolla ketään.[/QUOTE]

Etkö sä nähnyt että MolliMelooni vastasi Krutille? Osaatko sä lukea ollenkaan?

Oooh, onpas tää ketju paisunut kuin Freyian vatsa konsanaan (joo tiedän, oli erittäin huono :D ).

Voisitko muuten laittaa masupäivitystä ja blogisi osoitteen? Joskus löysin sen sattumalta, mut en muista osoitetta.
:LOL:

World of Chaos Tuossapa tuo :) Pitäis taas päivittää (masujuttuja just) mut nyt ei vaan kykene ku meni ke-to välinen yö päivystyksessä ni aivot on ihan jäässä :snotty:

"gia"
En mäkään tajunnu. Siks yritin varovasti kysellä ku ei oikeen vastannu mielikuvaa. Ihmettelin et kyl se aiemmin oli paljo paremman näkönen.:D
Pakko tunnustaa että tuon Pessimistin ekan kuvan jälkeen mulle tuli surku sen puolesta, koska muistan että sen Pessimistin vatsalihas-kuvan jälkeen Peyote oli ihan Lääh lääh, puspus ja kaikkea ja nyt tuon Pessimistin ekan naamakuvan jälkeen vaan silleen tyyliin "ihan kiva hattu".

Mut noinhan pinnallisia me ihmiset tosiaan kaikki ollaan, varsinkin täällä nettimaailmassa kun ihmisarvo on liikaa kiinni siitä naamakuvasta.

Mutta onneksi Pessimisti onkin kuumis ja Peyotekin, on vielä mahdollisuus että tulee lauma söpöjä pikku-P:tä.

Enkä tarkoita pahalla tätä.

Peyote
[QUOTE="gia";29880879]Pakko tunnustaa että tuon Pessimistin ekan kuvan jälkeen mulle tuli surku sen puolesta, koska muistan että sen Pessimistin vatsalihas-kuvan jälkeen Peyote oli ihan Lääh lääh, puspus ja kaikkea ja nyt tuon Pessimistin ekan naamakuvan jälkeen vaan silleen tyyliin "ihan kiva hattu".

Mut noinhan pinnallisia me ihmiset tosiaan kaikki ollaan, varsinkin täällä nettimaailmassa kun ihmisarvo on liikaa kiinni siitä naamakuvasta.

Mutta onneksi Pessimisti onkin kuumis ja Peyotekin, on vielä mahdollisuus että tulee lauma söpöjä pikku-P:tä.

Enkä tarkoita pahalla tätä.[/QUOTE]

No mut enhän mä olisi ihmetellyt, ellen ois nähnyt naamakuvaa aiemmin. Etenkin ne epäkkäät vaan muistin niin ihmettelin että voinko todella muistaa väärin.

Mulla on kyl lapsiluku täynnä. Tavotin kyllä mitä ajoit takaa, mut se mun reaktio johtui aiemmista muistoista.

Yhteistyössä