Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="mies1";29880234]No tuohon on vaikee sanoa näin miehenä ;) Mut anna ny mullekin vähän edes mahdollisuus kun mäkin kehaisin sua, eikö vaan? :)[/QUOTE]

Kehaisitko saadaksesi minusta otteen? Sinä teet sellaista, kehut niitä, joihin arvelet sinulla olevan jotain kosketuspintaa. Yrität vain manipuloida että voisit sitten jonain päivänä sanoa jotain ikävää ja näin leikkiä muiden ihmisten itsetunnolla. En jaksa tuollaista eikä kiinnosta sinun kehumiset.

• Tykkää
Reactions: Freiya
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29880412:
Freiya sä oot kyllä todella kuvauksellinen :)
Kiitos... :ashamed:
En mä kyllä oikeasti ole, jos joku muu ottaa musta kuvia ni mulla on krooninen bitch-face päällä koko ajan, vaikka kuinka yrittäisin vaihtaa ilmettä tai vaikka hymyillä ni naama on silti peruslukemilla... :D

"mies1"
Kehaisitko saadaksesi minusta otteen? Sinä teet sellaista, kehut niitä, joihin arvelet sinulla olevan jotain kosketuspintaa. Yrität vain manipuloida että voisit sitten jonain päivänä sanoa jotain ikävää ja näin leikkiä muiden ihmisten itsetunnolla. En jaksa tuollaista eikä kiinnosta sinun kehumiset.
No nyt sulla meni taas negaksi. pieni hymynkajo sammui :(

9MM
ota se vaan hyvällä meet liian syvälle Kun tiedät millainen olet ni ei sua voi manipuloida. Kyllä ne kauniit sanatkin voivat lämittää mieltä. eikä joka sanasta tarvii seota niinkuin se hulluna huudan biisi.

Peyote
[QUOTE="mies1";29880431]No nyt sulla meni taas negaksi. pieni hymynkajo sammui :([/QUOTE]

Olin vaan oikeassa ja sä tiedät sen. Sä itse toedät, että toimit juuri niin. Sulle ihmiset on hyödykkeitä joilla pönkität tota sun omaa illuusiomaailmaasi.

"gia"
Tyhmä kysymys, Pessimistille siis, että onko nuo molemmat sun kuvia ja se eka (hattukuva) jostain vuosikymmenen takaa?
Vai kumpi nyt on sun naama tällä hetkellä? Vai oliko se eka kihara tukka + kuva siis joku vitsi, joku julkkis joka olisi pitänyt tuntea?

Vai mitä häh? nyt menee ihan yli ymmärryksen...

Pessimisti
[QUOTE="gia";29880455]Tyhmä kysymys, Pessimistille siis, että onko nuo molemmat sun kuvia ja se eka (hattukuva) jostain vuosikymmenen takaa?
Vai kumpi nyt on sun naama tällä hetkellä? Vai oliko se eka kihara tukka + kuva siis joku vitsi, joku julkkis joka olisi pitänyt tuntea?

Vai mitä häh? nyt menee ihan yli ymmärryksen...[/QUOTE]

Se on Corey McEuin ja todellakin pitäis tuntea. Corey McEuin on Vine — Vinebox

Yhteistyössä