Vaikka aijaan kautta.Voisiko joku kertoa, miten vilauttelu onnistuu? Miten siis valokuvan saa poistettua hetken päästä?
Vaikka aijaan kautta.Voisiko joku kertoa, miten vilauttelu onnistuu? Miten siis valokuvan saa poistettua hetken päästä?
Eeenkä... :snotty:Voisit olla.
Kiitos... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29880412:Freiya sä oot kyllä todella kuvauksellinen
No nyt sulla meni taas negaksi. pieni hymynkajo sammuiKehaisitko saadaksesi minusta otteen? Sinä teet sellaista, kehut niitä, joihin arvelet sinulla olevan jotain kosketuspintaa. Yrität vain manipuloida että voisit sitten jonain päivänä sanoa jotain ikävää ja näin leikkiä muiden ihmisten itsetunnolla. En jaksa tuollaista eikä kiinnosta sinun kehumiset.
ota se vaan hyvällä meet liian syvälle Kun tiedät millainen olet ni ei sua voi manipuloida. Kyllä ne kauniit sanatkin voivat lämittää mieltä. eikä joka sanasta tarvii seota niinkuin se hulluna huudan biisi.Kehaisitko saadaksesi minusta otteen? Sinä teet sellaista, kehut niitä, joihin arvelet sinulla olevan jotain kosketuspintaa. Yrität vain manipuloida että voisit sitten jonain päivänä sanoa jotain ikävää ja näin leikkiä muiden ihmisten itsetunnolla. En jaksa tuollaista eikä kiinnosta sinun kehumiset.
Ei ahdista, mutta mitä? Tykkäät mun korvista? Ai kun ne höröttää?No ohhoh! Ja sun korvat, tykkään tooosi paljon sun korvista. Alkaako olemaan ahdistavaa kehua?:ashamed:
sun pitää unohtaa kameran tuoma esittäminen?Kiitos... :ashamed:
En mä kyllä oikeasti ole, jos joku muu ottaa musta kuvia ni mulla on krooninen bitch-face päällä koko ajan, vaikka kuinka yrittäisin vaihtaa ilmettä tai vaikka hymyillä ni naama on silti peruslukemilla...
Sun ja Echon tekis molempien hyvää lukea Levinasin kirjoja.Olin vaan oikeassa ja sä tiedät sen. Sä itse toedät, että toimit juuri niin. Sulle ihmiset on hyödykkeitä joilla pönkität tota sun omaa illuusiomaailmaasi.
tai sit se todellinen joka on ollu kahlehdittunuaOlin vaan oikeassa ja sä tiedät sen. Sä itse toedät, että toimit juuri niin. Sulle ihmiset on hyödykkeitä joilla pönkität tota sun omaa illuusiomaailmaasi.
Ai, se olisi pitänyt tunteakin. Mä tunsin itseni ihan salapoliisiksi kun kuvahaulla löysin hemmon. Sori, vitsi meni mussa ihan hukkaan.Se on Corey McEuin ja todellakin pitäis tuntea. Corey McEuin on Vine Vinebox
Mä oon monta vuotta harjotellu sitä mut mä en vaan osaa olla rento kameran edessä...sun pitää unohtaa kameran tuoma esittäminen?
Siis nehän on just sellaset korvat mitkä korvat kuuluu olla. Mulla on semmonen korvajuttu katsos.Ei ahdista, mutta mitä? Tykkäät mun korvista? Ai kun ne höröttää?
Niin monta asiaa johon koskaan syntynytkään en ole vielläkään.Se on Corey McEuin ja todellakin pitäis tuntea. Corey McEuin on Vine Vinebox
Kertoisin, mutta täällä ei ymmärretä. Kyse on kuitenkin ihmisen kohtaamisesta kristinuskossa, sen moraalisesta ulottuvuudesta.kerros lisää!!!
Se on vaikeeta. Muutenkin oikeesti jos haluu saada hyviä kuvia otettuu jostain ihmisestä, pitää ottaa monta kuvaa ja valita parhaat. Semmoset yllärikuvat on usein kaikista aika kauheita.Mä oon monta vuotta harjotellu sitä mut mä en vaan osaa olla rento kameran edessä...
ookko kokeillu pytää jotain jekuttaan suaMä oon monta vuotta harjotellu sitä mut mä en vaan osaa olla rento kameran edessä...