Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
9MM
Hohhoo! :D

(Väärä diktomia sulla on /ceessäs. :) )

To-del-la kauniita naisia ja erittäin komeita miehiä kuvissa, jos asiaan mennään. (Nyt mäkin sorruin arvioimaan, mutta huom! Mulla ei ole MITÄÄN parannusehdotuksia kenellekään, upeita ootte!)
hei kusiis mä voisin vähän leikkaa korviani askeetisemmaksi ja vähän napa reikää korottaa ylemmäks. Juurikin näin Luonetta voi kehittää

"mies1"
[QUOTE="huoh";29880124]Älkää tytöt viittikö antaa tuon pöhkön vaikuttaa teihin mitenkään. Sillä on joku kutsumus härnätä toisia. Olkaa vaan omia viksuja itsejänne.

Luultavasti miesykkösen äiti on epätoivoissaan tappanut ittensä tajutessaan minkä ääliön on saanut aikaisekseen, siksikin äitienpäivän lähestyminen on hälle erityisen pahaa aikaa.[/QUOTE]

Just :D Voi ei mitä juttua perheenäidiltä! Mukava ketju kuitenkin kokonaisuutena :)

[QUOTE="huoh";29880124]

Luultavasti miesykkösen äiti on epätoivoissaan tappanut ittensä tajutessaan minkä ääliön on saanut aikaisekseen, siksikin äitienpäivän lähestyminen on hälle erityisen pahaa aikaa.[/QUOTE]

Aika karseeta tekstiä.:x

"harmaa"
[QUOTE="mies1";29880303]paljon olen myös neuvotteleva.[/QUOTE]
Älä, miksi en ole huomannut tätä piirrettä? Olisiko sinulla antaa edes yhtä esimerkkiä, missä tällaista olisi päässyt käymään?

9MM
ainiin ku sä yleistät mies1 sitäki net katelaan se mielessä mä jouduin sanoo naiselle
et mä kattelen kaikkien silmiä kadulla ja veän clinttiä :) toki kun kaukaa jo huomaa pahan ni en kato suoraan ja ei harva juoppo narkkari oo paha pohjimiltaan.
ne on heittäny mullekin aina tuol tsemppiä. siellä on myös solidaarisuutta ja olishan se vitun noloo delaa lumen putoukseen katoltakin :)

Ihmisiä kaikki.

tota totaali psyko käsitettä en tunne tunen kuvan mut en tautia

tai siis kylmyys mut kun suurin osa ei o ototaali kylmä

noh ny alkaa tulee tunnit täyteen tältä illalt :D

Niin ja mulla se monen ihmisen kaa juttelu on harjotukses se erakko joka haluaa mennä vuorille mietiskeleen mielummin.

ollu täällä hyvä saada sitä auki toki mun luonteeseen kuuluu vaellus
ja ei voi mennä liian syvälle se irtaantuminen näkee erilaisia juttui ni siks tai se ol isillo nalitajuntaa

Viimeksi muokattu:
"mies1"
[QUOTE="harmaa";29880348]Älä, miksi en ole huomannut tätä piirrettä? Olisiko sinulla antaa edes yhtä esimerkkiä, missä tällaista olisi päässyt käymään?[/QUOTE]

En taida jaksaa, sori :)

Voisiko joku kertoa, miten vilauttelu onnistuu? Miten siis valokuvan saa poistettua hetken päästä?
Kun tekee tunnukset esim aijaa.comiin niin pääset sieltä poistaa kuvan ja sitten se katoaa myös täältä. Tai sitten kirjaudu mustana sisään ja muokkaat vaan linkin pois viestistäsi hetken päästä
Jälkimmäinen kusee vaan siinä mielessä että jos joku on ehtinyt lainata viestiä, kuva jää siihen elämään.

Yhteistyössä