Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

• Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaahas";29875810]Banniako haluat? Mksi omat kuvas vedät 10sek. sisällä pois kun tänne laitat mutta jotain mulkun kuvat annat olla. Vippaako päästä?[/QUOTE]

Ei saa*ana.:LOL:

Jotenkin taas tämä(kin) ketju kiteytyy seuraavaan kameratekniseen kikkailuun, aina kuivuu ikenet kun tämän katselen :D

[video=youtube;AlzgDVLtU6g]http://www.youtube.com/watch?v=AlzgDVLtU6g[/video]

Toinen minä:

Toi lätsä tuoksuu miehekkäälle viikon etelänloman jälkeen ja mikä hipstereintä, se vaihtaa väriä auringossa :D

...Ja muuten teille tiedoksi, ihan noin casuaalisesti et Rva ilkeä on palstan kaunein pirkko minun silmissäni, teitä muita en edes katsellut, paitsi aamulla HG:tä kun Rva pakotti, mut sanottakoon myös et Rva on Kuumin kinkku minun mielestäni...lallattelee vielä varmuuden vuoksi Klamydiaa - lallatilaa paras perse asteikkona koko fakin universe!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="jmia";29875867]Huomenna voin laittaa meikittömän muokkaamattoman kuvan kun oon kesähelteellä viimeisillään raskaana :D nyt ei kykene kun lähdin jo koneelta[/QUOTE]

melkein pieni kateuden pisto kävi tuolla sydämmessä, varmaan ihanaa aikaa:heart: Juu tuu sit laittaa jos oot koneel :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875882:
...Ja muuten teille tiedoksi, ihan noin casuaalisesti et Rva ilkeä on palstan kaunein pirkko minun silmissäni, teitä muita en edes katsellut, paitsi aamulla HG:tä kun Rva pakotti, mut sanottakoon myös et Rva on Kuumin kinkku minun mielestäni...lallattelee vielä varmuuden vuoksi Klamydiaa - lallatilaa paras perse asteikkona koko fakin universe!

Eipä ole ollut mitään syytä epäilläkään että asia olis toisin.:)

Öööh
Kiitti, se on vaan surullista että naiset toisilleen on noin ilkeitä. Eikö kuitenkin naisena pitäisi ymmärtää miten huonoina päivinä itsetunto on nollissa ja meikittömänä selällä maaten tuskin monet näyttääkään erityisen nätiltä. Paitsi nää anonyymihuutelijat ;) 14-vuotiaina puhuttiin toisille noin.
En ihmettele kun miettii miten loukkaavasti olet joillekin puhunut. Sellainen ileys on vielä pahempaa kuin se, että olet myös nimitellyt ihmisiä täällä rumasti.
Miten voit kokea itsesi jotenkin kiltiksi täällä? Etkö näe/muista edes kuinka rumasti olet muille puhunut?

Alkuperäinen kirjoittaja Öööh;29875990:
En ihmettele kun miettii miten loukkaavasti olet joillekin puhunut. Sellainen ileys on vielä pahempaa kuin se, että olet myös nimitellyt ihmisiä täällä rumasti.
Miten voit kokea itsesi jotenkin kiltiksi täällä? Etkö näe/muista edes kuinka rumasti olet muille puhunut?
Niin asioista asiakeskustelussa, jossa ei ole kenenkään henk.kohtaisuuksia käsitelty. Itse asiassa täällä tuntuu olevan aika lailla suurinosa tempperamamenttisia ja suorasanaisia ja ihmiset "ottaa yhteen". Mutta se ei ole arkaluontoisista asioista, vaan asiat riitelee.

"huh huh"
Niin asioista asiakeskustelussa, jossa ei ole kenenkään henk.kohtaisuuksia käsitelty. Itse asiassa täällä tuntuu olevan aika lailla suurinosa tempperamamenttisia ja suorasanaisia ja ihmiset "ottaa yhteen". Mutta se ei ole arkaluontoisista asioista, vaan asiat riitelee.
Olet loukannut toista ihmistä täällä vähintään kerran todella pahasti herkällä hetkellä. Puhumattakaan siitä nimittelystä ja piilovittuilusta jonka ilmeisesti oikeutat itsellesi. Toisen loukkaaminen on ylitse kaiken muun. Ihmettelet suu ammollaan kun sinua haukutaan täällä, tai nauretaan älykkyydelle, mutta teet itse aivan samaa paskaa. Nimittelet, naureskelet ylimielisesti ja piilovittuilet.
Kehtaat vielä esittää jotain enkeliä ja että asiat riitelee? Häpeäisit joskus. Älä yhtään ihmettele jos suurin osa täältäkin karsastaa juuri sinua, tapasi keskustella on vastenmielinen. Ota rakentavana kritiikkinä ja aikuistu, et ole lapsi enää.

Yhteistyössä