Näyttää ihan mun mieheltä, kun joku homma ei toimi.:OOkei avaatte sitten omalla vastuulla
PAINOTAN, älä avaa jos olet herkkä. Kuvateksti kertoo sisällön.
dickhead - Aijaa.com
Näyttää ihan mun mieheltä, kun joku homma ei toimi.:OOkei avaatte sitten omalla vastuulla
PAINOTAN, älä avaa jos olet herkkä. Kuvateksti kertoo sisällön.
dickhead - Aijaa.com
Sama kuva se oli kun päivällä. Tuijottavat silmät vaan.No voi hitto!!! Jäin kattoo jotaki paskasia kalsareita ja sen takia missasin tän!:kieh:|O
nuo ja Pekka Lipposen seikkailut oli niin hyviäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29875845:
Ei enää tänään. Mene sinäkin nukkumaan.Lisää kuvia?
:ashamed:Ei enää tänään. Mene sinäkin nukkumaan.
Ei ny nukkumaa ku on euroviisut.Ei enää tänään. Mene sinäkin nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875882:...Ja muuten teille tiedoksi, ihan noin casuaalisesti et Rva ilkeä on palstan kaunein pirkko minun silmissäni, teitä muita en edes katsellut, paitsi aamulla HG:tä kun Rva pakotti, mut sanottakoon myös et Rva on Kuumin kinkku minun mielestäni...lallattelee vielä varmuuden vuoksi Klamydiaa - lallatilaa paras perse asteikkona koko fakin universe!
oon niin tuskaisen ja väsyneen näkönen siinä että aiemmin lisäämä kuva on kaukana siitämelkein pieni kateuden pisto kävi tuolla sydämmessä, varmaan ihanaa aikaa:heart: Juu tuu sit laittaa jos oot koneel
En ihmettele kun miettii miten loukkaavasti olet joillekin puhunut. Sellainen ileys on vielä pahempaa kuin se, että olet myös nimitellyt ihmisiä täällä rumasti.Kiitti, se on vaan surullista että naiset toisilleen on noin ilkeitä. Eikö kuitenkin naisena pitäisi ymmärtää miten huonoina päivinä itsetunto on nollissa ja meikittömänä selällä maaten tuskin monet näyttääkään erityisen nätiltä. Paitsi nää anonyymihuutelijat 14-vuotiaina puhuttiin toisille noin.
Niin asioista asiakeskustelussa, jossa ei ole kenenkään henk.kohtaisuuksia käsitelty. Itse asiassa täällä tuntuu olevan aika lailla suurinosa tempperamamenttisia ja suorasanaisia ja ihmiset "ottaa yhteen". Mutta se ei ole arkaluontoisista asioista, vaan asiat riitelee.Alkuperäinen kirjoittaja Öööh;29875990:En ihmettele kun miettii miten loukkaavasti olet joillekin puhunut. Sellainen ileys on vielä pahempaa kuin se, että olet myös nimitellyt ihmisiä täällä rumasti.
Miten voit kokea itsesi jotenkin kiltiksi täällä? Etkö näe/muista edes kuinka rumasti olet muille puhunut?
Olet loukannut toista ihmistä täällä vähintään kerran todella pahasti herkällä hetkellä. Puhumattakaan siitä nimittelystä ja piilovittuilusta jonka ilmeisesti oikeutat itsellesi. Toisen loukkaaminen on ylitse kaiken muun. Ihmettelet suu ammollaan kun sinua haukutaan täällä, tai nauretaan älykkyydelle, mutta teet itse aivan samaa paskaa. Nimittelet, naureskelet ylimielisesti ja piilovittuilet.Niin asioista asiakeskustelussa, jossa ei ole kenenkään henk.kohtaisuuksia käsitelty. Itse asiassa täällä tuntuu olevan aika lailla suurinosa tempperamamenttisia ja suorasanaisia ja ihmiset "ottaa yhteen". Mutta se ei ole arkaluontoisista asioista, vaan asiat riitelee.
Senkin koiranleuka .