"Jenis"
Töistä mä löysin omani. On nk. hyvä mies, mutta ei kyllä missään määrin tylsä. Toki häneen hermot menee välillä, mutta keneenpä ei menis jos pitäis 10 vuotta sen kuorsausta kuunnella?
Fiksu
Kaunis
Hauska
Huumorintajuinen
Isotissinen ja hyvä perseinen
Omistaa veneen
Kuva laitetaan veneestä?
Ihan samalla tavalla miehetkin jatkaa sen täydellisen naisen etsimistä. Kun entinen akka rupsahtaa iän myötä, aletaan saalistaa nuorempia.tyypillinen nykyaikanen suomalainen nainen
Höpsis! Kyllä miehille kelpaa se punakka, kaljavatsainen ja alkoholilla läträävä nainen ihan koska vaan!Ihan samalla tavalla miehetkin jatkaa sen täydellisen naisen etsimistä. Kun entinen akka rupsahtaa iän myötä, aletaan saalistaa nuorempia.
No en minäkään huolisi pettäjää, juoppoa tai huumeiden käyttäjää. Ja kyllä suhteessa pitää olla kipinää, muuten voi asua sitten vaikka kämppiksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29814486:kun mikään ei riitä eikä kelpaa.
Miksi naiselle pitäisi aina kelvata pettäjä ja/tai juoppo? Narkkari? Hakkaajakin kenties? Miehenhän ei tuollaisia ominaisuuksia tarvi naisessa sietää, eiks niin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29814486:kun mikään ei riitä eikä kelpaa.
No tossa oli ainoastaan toi nelonen, mikä kuulosti kelvolliselta loppujen lopuksi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29814486:kun mikään ei riitä eikä kelpaa.
Eikä hyvään mieheen kannata tyytyä. Intohimo on tärkeintä eikä hyviä miehiä riitä kaikille.No tossa oli ainoastaan toi nelonen, mikä kuulosti kelvolliselta loppujen lopuksi.
toisaalta, eipä niitä hyviä naisiakaan nyt niin viljalti oleEikä hyvään mieheen kannata tyytyä. Intohimo on tärkeintä eikä hyviä miehiä riitä kaikille.
Totta. Mutta osa hyvistä naisista valitsee muun kuin hyvän miehen eikä kaikkia hyviä miehiä kiinnosta hyvät naiset.toisaalta, eipä niitä hyviä naisiakaan nyt niin viljalti ole
jonka hoksaa esim. tällä palstalla
Sama, en käsitä mikäheissä on niin viehättävää? Ei ole tullut kohdalle renttua, mutta toisaalta en itsekään varmasti sytytä heitä.Mä en ole koskaan tykännyt rentuista, eikä kyllä kaverinikaan. Mä en oikeasti ymmärrä mikä niissä viehättää?? :O
mua ihmetyttää että miksi joitain naisia viehättää väkivaltaiset miehetSama, en käsitä mikäheissä on niin viehättävää? Ei ole tullut kohdalle renttua, mutta toisaalta en itsekään varmasti sytytä heitä.
Usein olen törmännyt parisuhteettomiin miehiin, joilla on kyllä aivan utopistiset käsitykset parisuhdearjesta, naisista ja perhe-elämästä. Onko tuo ajattelutapa syy vai seuraus? Syy: etsii äiti Gwyneth Lollobrigidaa, mutta eihän sellaista ole. Seuraus: on ollut niin kauan yksin, että on vieraantunut naisten kanssa olemisesta ja elämisestä ja kehittänyt ikään kuin suojamuurin ideaalinaisesta ja -suhteesta; tietää että sellaista ei ole eikä tule, mutta eipähän tarvitse pettyä.Ei minun tarvitse aloitteita enää tehdä, parempi puolisko on löytynyt jo peruskoulussa. Sensijaan tunnen valtavan joukon kilttejä, fiksuja, komeitakin miehiä, joilla on kaikki asiat muuten hyvällä tolalla, mutta ovat vailla elämänkumppania.
Ilmeisesti ovat ns. "liian kilttejä miehiä", kun eivät kaikista yrityksistä huolimatta löydä itselleen puolisoa.
Se on helvetin surullista seurata vierestä.
Se on ihan paras :heart:Ainahan ne huonot puolet löytyy, ei naiselle ole koskaan hyvä
Ja väitätkö, ettet löydä omassa puolisossasi YHTÄÄN huonoa puolta?Ainahan ne huonot puolet löytyy, ei naiselle ole koskaan hyvä