Siis ryyppäämättömiä, lyömättömiä, lapsirakkaita ja muutenkin inhimillisiä. Ties vaikka hieroisivat vielä selkääkin. Onko niissä joku piilovika, öisin niistä tulee ihmissusia? Tunnustakaa!
Minä olen kyllä tullut siihen tulokseen, että kaikilla on joku vika. Jos ei ole juoppo, niin pettää. Jos ei ole juoppo, eikä petä, niin on narsu tai muuta vastaavaa.
Mistä arvasit?Meillä juurikin näin.
Kyllä. Se kuorsaa niin kovaa, että lapset pelkäävät. Tosin, mua se ei häiritse. Nukun kuin tukki vaikka siinä vieressä...Siis ryyppäämättömiä, lyömättömiä, lapsirakkaita ja muutenkin inhimillisiä. Ties vaikka hieroisivat vielä selkääkin. Onko niissä joku piilovika, öisin niistä tulee ihmissusia? Tunnustakaa!
Joka ihmisessä on "vika", kyse on siitä, voiko asian hyväksyä osana "pakettia" ja mikä on itselle tärkeää, mikä vähemmän tärkeää. Täydellistä ei olekaan.Minä olen kyllä tullut siihen tulokseen, että kaikilla on joku vika. Jos ei ole juoppo, niin pettää. Jos ei ole juoppo, eikä petä, niin on narsu tai muuta vastaavaa. Eipä sillä, en ole mikään saalis itsekään.
Mikä sun vika on?Minä olen kyllä tullut siihen tulokseen, että kaikilla on joku vika. Jos ei ole juoppo, niin pettää. Jos ei ole juoppo, eikä petä, niin on narsu tai muuta vastaavaa. Eipä sillä, en ole mikään saalis itsekään.
Tämä ei sitten ole kettuilua vaan aito kysymys: Kuinka usein olet tehnyt edes jonkinlaisen aloitteen noissa mainitsemistasi paikoista? Naiset(kin) voi olla aika ujoja ja kynnys lähestyä on suurempi tuollaisessa paikassa, jossa sitä ei yleisesti odoteta.Kirjastosta, marjametsästä, lenkkipolulta, taidenäyttelystä, leikkipuistosta.. tosin, nämä miehet eivät sitten naisille tunnu kelpaavan, ei sitten millään.
Kyllä se renttuihin naisten vietti vie.
Joo, turhan monesti. Nainen "palkitsee" vaan siitä että mies tekee oikeat (sopivan rohkeat) muuvit.Kyllä se renttuihin naisten vietti vie.
:OJoo, turhan monesti. Nainen "palkitsee" vaan siitä että mies tekee oikeat (sopivan rohkeat) muuvit.
Naisen pitäis kyetä miettimään kokonaisuutta, mutta heillä voi aivot pelata eri tavalla. "Hyvä mies ansaitsee pillua" on vieras ajatus lähes joka naiselle. Kaikki on kiinni noista muuveista ja ensivaikutelmasta.
Toisaalta se on vähän harmi koska naisen seulan läpäisevät silloin myös miehet, jotka osaavat kontrolloida naista ja vedellä oikeista naruista, vaikka mies "pakettina" olisi paskaa. On hankala kun nainen ei voi oikein arvioida miestä kokonaisuutena kuten mies voi arvioida naista kokonaisuutena.
Mä itse arvioin esim. jokaisen naisen ulkonäön 'pistein' (lähinnä kasvot, kroppa, hiukset ja kaikki yhteen), mutta myös naisen luonteenpiirteitä osaan ynnäillä ja lopuksi koko ihmistä. Naiselle tällainen prosessi on vieras käytännössä aina.
On niis semmoinen piilovika, et ne ei o jännittäviä. Pikemminkin semmoisia tylsiä. Kattovat telkkaristakin vaan uutiset ja lottoarvonnan. Leikkaavat lauantaisin nurmikon ja menevät viideksi saunaan jonka jälkeen on pimeessäpeitonallahommien vuoro. Ajavat tylsän turvallisella farmarivolvolla. Vaihtavat palovaroittimiin patterit 11.2.Siis ryyppäämättömiä, lyömättömiä, lapsirakkaita ja muutenkin inhimillisiä. Ties vaikka hieroisivat vielä selkääkin. Onko niissä joku piilovika, öisin niistä tulee ihmissusia? Tunnustakaa!
Ei minun tarvitse aloitteita enää tehdä, parempi puolisko on löytynyt jo peruskoulussa. Sensijaan tunnen valtavan joukon kilttejä, fiksuja, komeitakin miehiä, joilla on kaikki asiat muuten hyvällä tolalla, mutta ovat vailla elämänkumppania.Tämä ei sitten ole kettuilua vaan aito kysymys: Kuinka usein olet tehnyt edes jonkinlaisen aloitteen noissa mainitsemistasi paikoista? Naiset(kin) voi olla aika ujoja ja kynnys lähestyä on suurempi tuollaisessa paikassa, jossa sitä ei yleisesti odoteta.
Tämä on aika totta. Tosin pimeässäpeitonallahommien suhteen ei omaan mieheen päde, on innokas kokeilija, eli missä ja milloin vaan sopii Vähän tosiaan tylsä ja elämä kulkee samoja polkuja. Itse kaipaisin vähän jännittävämpää elämää ja menoa ja meininkiä. Eroa en taida tosia hakea, olen tyytyväinen kunnolliseen mieheeni, varsinkin kun jatkuvasti kuulee tarinoita toisenlaisista "ihannemiehistä".On niis semmoinen piilovika, et ne ei o jännittäviä. Pikemminkin semmoisia tylsiä. Kattovat telkkaristakin vaan uutiset ja lottoarvonnan. Leikkaavat lauantaisin nurmikon ja menevät viideksi saunaan jonka jälkeen on pimeessäpeitonallahommien vuoro. Ajavat tylsän turvallisella farmarivolvolla. Vaihtavat palovaroittimiin patterit 11.2.
Tommoisista naiset ottavat eron viimeistään nelikymppisinä, kun tahtovat miehen, eivätkä Marttaliiton jäsentä. Kyl se mies sit eron jälkeen oppii ryyppäämään.