Mistä te kaivatte noita nk hyviä miehiä?

Hyvät kumppanit käyvät vähemmän viihteellä. Varmaan pätee niin miehiin kuin naisiin. Katu, työ ja harrastukset, julkiset sekä yhteiset tutut varmaan yleisimmät väylät.

Mä oon kaikkia noita + enemmän :p Tykkään läheisyydestä ja kauniista sanoista ja tunnen kasvatustakin alana jonkin verran. Ihanimmat naiset näen yleensä itse vaan kadulla, en läheskään niin paljoa baarissa. Tarvitaan vähän onnea vaan. Toki uskon kumppanin löytyvän ihan mistä vaan, myös mm. netistä. Mulle on käynyt niinkin taannoin. Avoimin mielin ja silmin pitää olla liikkeellä.
 
Mies31
Kirjastosta, marjametsästä, lenkkipolulta, taidenäyttelystä, leikkipuistosta.. tosin, nämä miehet eivät sitten naisille tunnu kelpaavan, ei sitten millään.

Kyllä se renttuihin naisten vietti vie.
 
Minä olen kyllä tullut siihen tulokseen, että kaikilla on joku vika. Jos ei ole juoppo, niin pettää. Jos ei ole juoppo, eikä petä, niin on narsu tai muuta vastaavaa. Eipä sillä, en ole mikään saalis itsekään.
Joka ihmisessä on "vika", kyse on siitä, voiko asian hyväksyä osana "pakettia" ja mikä on itselle tärkeää, mikä vähemmän tärkeää. Täydellistä ei olekaan.
 
Mun miehellä on joitakin salaisia piilovikoja. Se esim. tykkää istua sohvalla katselemassa urheilua ja juo colaa. :(

Vastaavasti siihen iskee jokin ihmeellinen tarmonpuuska "laitetaanpa tuon nurkan salaojitus lopultakin kuntoon NYT" ja tulen kotiin tietämättä lainkaan, että pihalle on kaivettu juoksuhauta. : / (Onneksi sen sentään näkee kuitenkin, koska sanomistahan siitä tulisi, jos siihen autolla ajaisin...)

Ihan samaan piikkiin menee esim. se, että polttopuiden pilkkomisesta ei makseta vieraalle, kun sitä puuhaa voi ihan itsekin tehdä - ja tehdäänkin myös 30 asteen helteellä, kun kerran on olemassa tarvittavat välineet. Valittaa ei saa, koska muuten joutuu palelemaan talvella. :ashamed:

Ja mistäkö löysin - se istui viereiseeni pulpettiin lukiossa. Ensin se istui siellä takarivissä ärsyttämässä opettajia ja hölmöilemässä. Sitten se siirtyi viereeni hölmöilemään. Aika kauan jaksoi jatkaa...
 
Totta kai jokaisessa on puutteita tai vikoja, mutta ei ne tartte olla väkivallan, pettämisen tai päihderiippuvuuden tyyppisiä. Mieheni on pehmeä, ei osaa sanoa tiukasti edes kun olisi todella sellanen hetki. Hän on kovin huonomuistinen ja se tekee minusta hänen assarinsa. Hän on itserakas. Hänen vaateensa eivät ole kohtuuttomia, mutta elämässä hänen toiveensa tulevat hänelle ensin. Siinä missä itse ruokkisin lapset ensin ja sitten viettäisin vapaahetkeä, hän lukee facen päivitykset ensin, juo kahvinsa loppuun rauhassa ja siirtyy sitten miettimään sitä ruokapuolta lapsille.
 
Kirjastosta, marjametsästä, lenkkipolulta, taidenäyttelystä, leikkipuistosta.. tosin, nämä miehet eivät sitten naisille tunnu kelpaavan, ei sitten millään.

Kyllä se renttuihin naisten vietti vie.
Tämä ei sitten ole kettuilua vaan aito kysymys: Kuinka usein olet tehnyt edes jonkinlaisen aloitteen noissa mainitsemistasi paikoista? Naiset(kin) voi olla aika ujoja ja kynnys lähestyä on suurempi tuollaisessa paikassa, jossa sitä ei yleisesti odoteta.
 
Kyllä se renttuihin naisten vietti vie.
Joo, turhan monesti. Nainen "palkitsee" vaan siitä että mies tekee oikeat (sopivan rohkeat) muuvit.

Naisen pitäis kyetä miettimään kokonaisuutta, mutta heillä voi aivot pelata eri tavalla. "Hyvä mies ansaitsee pillua" on vieras ajatus lähes joka naiselle. Kaikki on kiinni noista muuveista ja ensivaikutelmasta.

Toisaalta se on vähän harmi koska naisen seulan läpäisevät silloin myös miehet, jotka osaavat kontrolloida naista ja vedellä oikeista naruista, vaikka mies "pakettina" olisi paskaa. On hankala kun nainen ei voi oikein arvioida miestä kokonaisuutena kuten mies voi arvioida naista kokonaisuutena.

Mä itse arvioin esim. jokaisen naisen ulkonäön 'pistein' (lähinnä kasvot, kroppa, hiukset ja kaikki yhteen), mutta myös naisen luonteenpiirteitä osaan ynnäillä ja lopuksi koko ihmistä. Naiselle tällainen prosessi on vieras käytännössä aina.
 
Joo, turhan monesti. Nainen "palkitsee" vaan siitä että mies tekee oikeat (sopivan rohkeat) muuvit.

Naisen pitäis kyetä miettimään kokonaisuutta, mutta heillä voi aivot pelata eri tavalla. "Hyvä mies ansaitsee pillua" on vieras ajatus lähes joka naiselle. Kaikki on kiinni noista muuveista ja ensivaikutelmasta.

Toisaalta se on vähän harmi koska naisen seulan läpäisevät silloin myös miehet, jotka osaavat kontrolloida naista ja vedellä oikeista naruista, vaikka mies "pakettina" olisi paskaa. On hankala kun nainen ei voi oikein arvioida miestä kokonaisuutena kuten mies voi arvioida naista kokonaisuutena.

Mä itse arvioin esim. jokaisen naisen ulkonäön 'pistein' (lähinnä kasvot, kroppa, hiukset ja kaikki yhteen), mutta myös naisen luonteenpiirteitä osaan ynnäillä ja lopuksi koko ihmistä. Naiselle tällainen prosessi on vieras käytännössä aina.
:O
 
Siis ryyppäämättömiä, lyömättömiä, lapsirakkaita ja muutenkin inhimillisiä. Ties vaikka hieroisivat vielä selkääkin. Onko niissä joku piilovika, öisin niistä tulee ihmissusia? Tunnustakaa!
On niis semmoinen piilovika, et ne ei o jännittäviä. Pikemminkin semmoisia tylsiä. Kattovat telkkaristakin vaan uutiset ja lottoarvonnan. Leikkaavat lauantaisin nurmikon ja menevät viideksi saunaan jonka jälkeen on pimeessäpeitonallahommien vuoro. Ajavat tylsän turvallisella farmarivolvolla. Vaihtavat palovaroittimiin patterit 11.2.

Tommoisista naiset ottavat eron viimeistään nelikymppisinä, kun tahtovat miehen, eivätkä Marttaliiton jäsentä. Kyl se mies sit eron jälkeen oppii ryyppäämään.
 
Minusta on tullut kyyninen. Mulla ei sen kummempia kriteereitä ollut, kuin kiltti, kunnollinen, rehellinen ja joka rakastaa. Mulle on aivan sama onko mies lyhyt, pitkä, laiha, lihava, musta vai punainen. Jotenkin kummallisella tavalla mun mieshistoria sisältää kumminkin juoppoja ja yhden väkivaltaisen juopon. No mut eihän ne toki noin vaan ole elämään kävelleet, että kyllähän minä siinä osallisena olen ollut. :headwall:
 
mies31
Tämä ei sitten ole kettuilua vaan aito kysymys: Kuinka usein olet tehnyt edes jonkinlaisen aloitteen noissa mainitsemistasi paikoista? Naiset(kin) voi olla aika ujoja ja kynnys lähestyä on suurempi tuollaisessa paikassa, jossa sitä ei yleisesti odoteta.
Ei minun tarvitse aloitteita enää tehdä, parempi puolisko on löytynyt jo peruskoulussa. Sensijaan tunnen valtavan joukon kilttejä, fiksuja, komeitakin miehiä, joilla on kaikki asiat muuten hyvällä tolalla, mutta ovat vailla elämänkumppania.

Ilmeisesti ovat ns. "liian kilttejä miehiä", kun eivät kaikista yrityksistä huolimatta löydä itselleen puolisoa.

Se on helvetin surullista seurata vierestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Mulle oli kuulemma oikein perustettu eräänlainen miehen etsintä & hankinta - partio :D :snotty: kun niin kovin olivat musta huolissaan... Hyvää työtä tekivät silloin aikanaan, parhaan mahdollisen sain näillä omilla hyvin vajaavaisilla avuillani :heart: ja hänen sitkeyttään saan kyllä aina ihmetellä ja hämmästellä sekä sitä hänen sitoutumisen määräänsä tällaiseen hankalaan ihmiseen.

Eli itse en näemmä osannut kaivaa just niin mistään, koska joukolla kävivät tällaisen ongelmatapauksen rauhoittamiseen ja tasapainoittamiseen :D. Suuria korkeimpia voimia vaativaa hommaa siis ;)

Valuvikaisia olemme molemmat mutta vissiin niine vikoinemme kuitenkin osaamme toisiamme täydentää. Hän astui elämääni juuri silloin kun sitä kaikista vähiten odotin ja toivoin. Hyvä niin :).
 
"emppu"
On niis semmoinen piilovika, et ne ei o jännittäviä. Pikemminkin semmoisia tylsiä. Kattovat telkkaristakin vaan uutiset ja lottoarvonnan. Leikkaavat lauantaisin nurmikon ja menevät viideksi saunaan jonka jälkeen on pimeessäpeitonallahommien vuoro. Ajavat tylsän turvallisella farmarivolvolla. Vaihtavat palovaroittimiin patterit 11.2.

Tommoisista naiset ottavat eron viimeistään nelikymppisinä, kun tahtovat miehen, eivätkä Marttaliiton jäsentä. Kyl se mies sit eron jälkeen oppii ryyppäämään.
Tämä on aika totta. Tosin pimeässäpeitonallahommien suhteen ei omaan mieheen päde, on innokas kokeilija, eli missä ja milloin vaan sopii ;) Vähän tosiaan tylsä ja elämä kulkee samoja polkuja. Itse kaipaisin vähän jännittävämpää elämää ja menoa ja meininkiä. Eroa en taida tosia hakea, olen tyytyväinen kunnolliseen mieheeni, varsinkin kun jatkuvasti kuulee tarinoita toisenlaisista "ihannemiehistä".
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips

Yhteistyössä