N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mut teki onnelliseksi pari päivää sitten varmistus siitä, että nuorimmaisen yo-kirjoitukset meni loistavasti ja päästään suunnittelemaan juhlia.
Nyt olisin tyytyväinen, jos tipahtaisi 100000 euroa käteen.
Se, että tulossa olevassa kuvantamisessa päästäni ei löytyisi pullistumaa verisuonessa.
Pyrin elämään siten, etten sido onnellisuuttani itseni ulkopuolisiin asioihin.
Onhan sitä paljon muutakin kuin materiaa. Et toivo kenenkään paranemista sairaudesta? Et lastesi pärjäämistä koulumaailmassa? Tai muuta vastaavaa.
Vaikea kuvitella ettei löydy yhtään asiaa tulevaisuutta ajatellen, minkä tiedät tekevän sinut onnelliseksi. Vaikka vaan tuollainen kuin Peyotella, että puihin tulee lehdet.
Kai niinkin sitten voi olla.
Jos mä sidon itseni kiinni sellaiseen odotukseen, että joku parantuu sairaudesta, puihin tulee lehti tai lapset pärjäävät koulussa, mä samalla annan noille asioille vallan tehdä mut onnettomaksi. Se tarkottaisi, että olen ulkopuolisten asioiden ja olosuhteiden heiteltävänä ilman mahdollisuutta sisäiseen rauhaan ja tasapainoon. Erilaiset asiat voivat olla iloisia, onnellisia, surullisia, ahdistavia jne, mutta niillä ei ole voimaa heiluttaa mun sisäistä rauhaani, jos en anna sitä niille.
Onhan sitä paljon muutakin kuin materiaa. Et toivo kenenkään paranemista sairaudesta? Et lastesi pärjäämistä koulumaailmassa? Tai muuta vastaavaa.
Vaikea kuvitella ettei löydy yhtään asiaa tulevaisuutta ajatellen, minkä tiedät tekevän sinut onnelliseksi. Vaikka vaan tuollainen kuin Peyotella, että puihin tulee lehdet.
Kai niinkin sitten voi olla.
O.K. Sulle asiat on enemmän joko tai ja elät enemmän hetkessä? Mulle positiivisten asoiden odotuskin tuo onnellisuuden tunnetta eikä se ahdista tai tarkoita mitään negatiivista.