Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja höpö höpö, kuka sä ees olet??
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jotkut on vaa illan, toiset jaksaa parikin vuotta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jotkut on vaa illan, toiset jaksaa parikin vuotta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jotkut on vaa illan, toiset jaksaa parikin vuotta![]()
niinpä niin. mä en aina tajua sun jatkuvaa kärsivällisyyttäs niitä kohtaan. hattua nostan. monta keskusteluasi olen lukenut ja tajunnut tasan tarkkaan pointtisi, ja silti kaikki vääristelee ja vääntää. ja sä vaan aina jaksat olla asiallinen. mä en jaksais. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jotkut on vaa illan, toiset jaksaa parikin vuotta![]()
niinpä niin. mä en aina tajua sun jatkuvaa kärsivällisyyttäs niitä kohtaan. hattua nostan. monta keskusteluasi olen lukenut ja tajunnut tasan tarkkaan pointtisi, ja silti kaikki vääristelee ja vääntää. ja sä vaan aina jaksat olla asiallinen. mä en jaksais. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jotkut on vaa illan, toiset jaksaa parikin vuotta![]()
Noh en mä nyt ihan aina jaksa :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no joopa:En usko että sun lähellä' haluaa edes kärpäset olla
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja no joopa:En usko että sun lähellä' haluaa edes kärpäset olla
:'( :'( :'( nyyh.
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja trolli:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Jotkut on vaa illan, toiset jaksaa parikin vuotta![]()
Noh en mä nyt ihan aina jaksa :ashamed:![]()
no melkein ainakin.![]()