Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
"madame"
Madame: alkuun oli nimimerkki mies (naiskuva-puheineen), sit jossain ketjussa häntä ruvettiin plagioimaan joten hän otti harmailunikin mies1. Puhui siitä itsekin.

Ja vielä, mua ei okseta se jos miehet puhuvat naisten kropasta. Mies1:n tyyli kautta aikain on etonut, ja nyt vasta toin sen esille.
Ok. En tiennyt plagiointijutusta. "Miehen" kirjoitustyyli on kyllä vähän laiskistunut nimimerkin vaihdoksen myötä - haluaako mies1 kommentoida? :)

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että ylireagoit. Miehen kommentti oli tässä yhteydessä ihan asiallinen.
 
Mies1: Ai että uskovainen ei saa ahdistua toisen lähmäisistä teksteistä tai reagoida niihin?

Kehu täällä naisia ketä kehut, ei kuulu mulle. Mutta eikkarinkin näkökulmasta katsottuna on -jos puhutaan pidemmän aikavälin jutuista- eroa sillä, miten kehuu, ja millainen on muuten. Liika seksistisyys on liikaa, se tarvitsee jotain kivaa vastapainoa. Sulla sitä vastapainoa jutuissasi ei ole, tai ainakaan et ole muuta jauhanut kuin siitä iänikuisesta naiskuvastasi, plus filosofointi jota ei harrasta tämän palstan muutkaan akateemiset.

Ei tarvitse vastata. Mutta onko sulla perhettä, harrastuksia, oletko ollut töissä, onko sulla jotain muuta kuin tuo seksistinen naiskuvamössö jota tuot tänne palstalle? Käytkö kavereiden kanssa pelaamassa öö, biljardia, jäkismatsissa?
 
Et sit vihreäomppu ole lukenut niitä ainakin kymmentä ketjua joissa mies1:lle on hiillytty muidenkin kuin mun tai Peyoten toimesta, tänään viimeksi on mies1:n sukupuolta epäilty
juttujensa perusteella yhden toisen miehen toimesta.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;29653485:
Ilmoitan ylläpidolle, samalla voivat tarkistaa viestien tulevan eri ip-osoitteista.
Juu no se ei kai oo vaikeeta kirjotella kahdesta eri ip:stä. Ihmiset, joilla on aikaa, osaa kikkailla netin kanssa yllättävän kätevästi.
 
mies1
Kyllä täällä osa porukasta tuottaa tosi sekasta tekstiä. Vähän surullista. Apua on kyllä nykyään saatavana.

Aika korkealla prosentilla uskovaisella naisella on myös mt-ongelmia. Olen nimittäin tutustunut muistaakseni seitsemään uskovaisnaiseen paremmin ja yksi on ollut sellainen, jolla ei ole, tietääkseni, mielenterveys prakannut. Eikä siinä ole mitään sinänsä pahaa tai tuomittavaa. Mutta kyllä sellainen käytännössä olennaisesti vaikeuttaa myös parisuhteen muodostamista, kommunikaatiota, ym. ym., ellei itse ole myös mt-asiakas.
 
Peyote
Kyllä täällä osa porukasta tuottaa tosi sekasta tekstiä. Vähän surullista. Apua on kyllä nykyään saatavana.

Aika korkealla prosentilla uskovaisella naisella on myös mt-ongelmia. Olen nimittäin tutustunut muistaakseni seitsemään uskovaisnaiseen paremmin ja yksi on ollut sellainen, jolla ei ole, tietääkseni, mielenterveys prakannut. Eikä siinä ole mitään sinänsä pahaa tai tuomittavaa. Mutta kyllä sellainen käytännössä olennaisesti vaikeuttaa myös parisuhteen muodostamista, kommunikaatiota, ym. ym., ellei itse ole myös mt-asiakas.
Juu juu. Mites ku jäit siitä Blume-jutusta silloin kiinni, niin tuliko siitä mitään seuraamuksia sulle? Saatiinko sua silleen kiinni et oisit joutunut maksaan jotain sen kuvien käyttämisestä? Nykysin et vissiin ihan suoraan copypasteta näitä juttujas, sen takii ne kai polkeekin paikallaan...

Piätkö ittees ihan tervehenkisenä vai miten jaksat tällästä?
 
mies1
Juu juu. Mites ku jäit siitä Blume-jutusta silloin kiinni, niin tuliko siitä mitään seuraamuksia sulle? Saatiinko sua silleen kiinni et oisit joutunut maksaan jotain sen kuvien käyttämisestä? Nykysin et vissiin ihan suoraan copypasteta näitä juttujas, sen takii ne kai polkeekin paikallaan...

Piätkö ittees ihan tervehenkisenä vai miten jaksat tällästä?
Anteeksi, mutta en yhtään tiedä mistä puhut?

Ehkä tämä riittää tältä erää, ymmärrys jää niin ohueksi ja jutut menevät vaan oudommiksi.
 
Jahas, vai mt-ongelmiin viitataan kun argumentit loppui. Ja vieläkään et näe itsessäsi ongelmaa?

Mutta kerro, miten aiheeseen eli sun lähmäiseen ulosantiin liittyvät
-ylipäätään uskovaisuus? Iso osa sulle tällä palstalla tulleista nooteista on ei-uskovilta,tai ainakaan eivät ole uskosta maininneet. Mä olisin samaa mieltä näistä lähmäjutuista olin uskossa tai en.
-mt-ongelmat, joita on joillakin uskovilla ja ei-uskovilla?
 
mies1
Jahas, vai mt-ongelmiin viitataan kun argumentit loppui. Ja vieläkään et näe itsessäsi ongelmaa?

Mutta kerro, miten aiheeseen eli sun lähmäiseen ulosantiin liittyvät
-ylipäätään uskovaisuus? Iso osa sulle tällä palstalla tulleista nooteista on ei-uskovilta,tai ainakaan eivät ole uskosta maininneet. Mä olisin samaa mieltä näistä lähmäjutuista olin uskossa tai en.
-mt-ongelmat, joita on joillakin uskovilla ja ei-uskovilla?
Olisikohan ne nootit kuitenkin sun omassa päässä? :) Aika harvaa mun jutut naisista, naisen rinnoista, ym. tuntuu noin syvästi riipivän, etovan ja ahdistavan kuin teitä kahta. Ainakin uskonnollisuus siis korreloi reaktion kanssa, koska kuten sanoin, tätä samaa pelkoa itseäni/juttujani kohtaan olen kohdannut aiemminkin heiltä oikeassa elämässä, mutten juurikaan "muilta" naisilta.

En siksi pidä lainkaan sattumana, että joukoissanne on niin valtaisa joukko mt-avun piirissä olevia ihmisiä.
 
Mä meen nukkumaan nyt. Mies1:lle...no hard feelings. Mutta tuo jotain tavallista joskus itsestäsi esille. Kerro käyneesi jalkkista pelaamassa, puhu vaikka maailman tilanteesta tai säästä, autoista, harrastuksista...

Tai no voithan sä pehmittää meidän aivoja tuolla naiskuva-seksi- agendallasi loputtomiin. Mutta älä ihmettele jos saat kritiikkiä niskaasi ja jos sun persoonaasi arvioidaan sitä kautta - koska muusta et juuri puhu. Öitä.
 
mies1
Mä meen nukkumaan nyt. Mies1:lle...no hard feelings. Mutta tuo jotain tavallista joskus itsestäsi esille. Kerro käyneesi jalkkista pelaamassa, puhu vaikka maailman tilanteesta tai säästä, autoista, harrastuksista...

Tai no voithan sä pehmittää meidän aivoja tuolla naiskuva-seksi- agendallasi loputtomiin. Mutta älä ihmettele jos saat kritiikkiä niskaasi ja jos sun persoonaasi arvioidaan sitä kautta - koska muusta et juuri puhu. Öitä.
Öitä. Musta sä kuitenkin oot itse tehnyt tästä ongelman kun en kirjoita mitä sä itse haluaisit että mies kirjoittaa ja väitän yhä taustalla olevan myös uskon. Eli palataan taas siihen kapeakatseisuuteen ja erotteluun, johon Jeesus nimenomaan ei mennyt mukaan, jos vertaa juutalaisiin muuten tuona aikana. Kannattaa elää kuten saarnaa ja tuntea oman oppinsa sisältö.
 
Mä tulin vaan kommentoimaan että paha niitä isoja tissejä on olla korostamatta kun ei niitä oikein piiloon saa mutta eihän tässä ketjussa enää puhutakaan aiheesta. Kiitos ja anteeksi.
 
"poikia3"
Täytyy nyt tulla sanomaan, että myös .inua ei-uskovaista naista ällöttää miehen jutut ja useammalla kuin yhdellä tasolla.

Mua ällöttää se, että oli keskustelun aihe mikä tahansa, hän onnistuu kääntämään sen väittelyksi omasta näkökummastaan.Esim nyt ei ole kysytty, minkälaiset rinnat ja pukeutuminen olisi miesten mielestä kivaa.

Mua ällöttää miehen tarjoama mielikuva siitä, millainen naisen tulisi olla.

Mua älöttää miehen väitteet siitä, millaisia mieget ovat.

Kaikesta paistaa läpi oman muka erinomaisuuden korostaminen ja kokemattomuus.
 
"sivullinen"
Samaa mieltä poikia3:n ja Echon kanssa, en vaan tällä erää kirjoittele vakinikillä, joten en paljon tuon mies1:n juttuihin kommentoi. Pidän hänen jargoniaan vastenmielisenä, mutta jos se trollausta, sitten kyllä arvostan sinnikkyyttään ja johdonmukaisuuttaan. Toivon hänen olevan trolli.

Jos hän aloittaisi itse ketjun, jossa juttelisi omaan taattuun tapaansa, se oli ihan ok, mutta tulla aina muiden ketjuihin jauhamaan sitä samaa peetä... Ja sitten nämä ihastusta puhkuvat peesaajat :D He ovat hupsuja, mutta oikeastaan toivon heidänkin olevan trolleja.
 
mies1
Niin, syytön minä lienen siihen, että minä voin myös ottaa kantaa naisten isoihin rintoihin ja vieläpä ihan omasta näkökulmastani. Eikä väittely ole sellaista, että ilmoittaa näkemykseni naisen rinnoista olevan etova - eiköhän vika ole silloin enemmän lukijassa kuin näkemyksen tuottajassa, jos miehen eroottiset tunteet naista kohtaan ällöttävät. Voi hyvin perustein kysyä, miksi nainen on sitten edes naiseksi syntynyt ja mitä hän täällä tekee, jos ällöttää miesten ihailu. Alkaa mennä olio-kategoriaan tällainen tai sitten joko seksuaalitraumat tai väkevä feminismi kummittelemassa taustalla. Tällä palstalla olen joskus ennenkin tavannut tätä näkemystä ja kyllä se edelleen hämmentää.

Millainen naisen tulisi olla... Enhän minä voi sitä yleisesti enkä edes itselleni kattavasti määritellä. Mutta omalla kohdallani läski nainen on aika ehdoton no-no. Ja se voimaantunut feministi joutuu kyllä ahdistumaan tai vääntämään persoonani kanssa monituiset kerrat, eli sekään ei toimi. Ehkä kolmas kategoria on ääripäät eli tosi arka tai sitten tosi hyökkäävä naisluonne: harvoin tulee kiinnostuttua. Mutta nämähän ovat, ehkä tuota painoa lukuunottamatta, aika karkeita suuntaviivoja kuitenkin ja poikkeus voi vahvistaa säännön tuossa kolmosessa.

Olen usein mm. sanonut, että miehet yleisesti eivät pidä todella järkevistä naisista merkityksessä ei hirveästi tunteita eikä pehmeyttä/herkkyyttä, eivätkä miesmäisistä naisista merkityksessä käytös tai olemus, joka tuo selkeästi ensin mieleen miehen. Tässä kannassa pysyn edelleen enkä ainakaan tunne lainkaan miehiä mistään yhteydestä, joille nämä ominaisuudet olisivat tavoiteltuja.

En ole täydellinen. Mutta en toki ole heitä, jotka määkivät porukassa eli myönnän olevani voimakas persoona. En usko olevani hirveän kokematon, lienen ollut enemmän eri naisten kanssa tekemisissä kuin useimmat miehet, toki selvästi vähemmän vanhempien naisten, esim. 40v ylöspäin, kanssa.

Mielestäni en myöskään kirjoita mitään hirveätä jargonia... Mutta toisaalta, jos henkilö on nainen ja pitää eroottista luonnehdintaa "vastenmielisenä jargonina", helposti tämä herättää kysymyksiä, onko henkilöllä kytkentöjä uskoon tai ehkä toissijaisesti väkevään feminismiin. En oikein käsitä, mitä "p:tä" tässä nyt oli tms. En ole havainnut mitään vakuuttavia vastaväitteitä millekään väitteelleni tai näkemykselleni palstalla ylläolevista asioista ja omat kokemukset tukevat näitä. Voin toki ehkä olla vähän trolli ja tykkään provosoidakin, mut tämä on toisaalta hauskaakin :)
 
mies1
[QUOTE="sivullinen";29653833]Hienoa, tältä pohjalta siis tästedes! :)[/QUOTE]

"Pohjalta"? Tuskin tämä nyt mikään vakavan keskustelun foorumi onkaan :) Lienee siksi aika veteen piirretty viiva, kuka palstalainen olisi täysi trollin vastakohta.

Kaikki palstan kirjoittajat on trolleja jos vertaa sellaiseen foorumiin, jossa näkemykset on faktapohjaisia, selkeästi argumentoituja, jne. Ei tänne ole kokoontunut lauma esseistejä tai tutkijoita vaan tavallisia ihmisiä näkemyksineen :) Itse asiassa minähän olen joskus toivonut täällä esiintyville mielipiteille hieman vakavampia perusteluja, mutta olen luopunut tästä jo ajat sitten koska niin harva lähtee sellaiseen keskusteluun ja se tuntuu tarpeettomalta ja liian vaikeaselkoiselta monelle lukijalle. Olen eniten tässä yhteydessä valitellut sitä, että feministeiksi itsensä mieltävien näkemykset romahtavat, jos ne siirretään akateemiseen keskusteluun.
 
"sivullinen"
"Pohjalta"? Tuskin tämä nyt mikään vakavan keskustelun foorumi onkaan :) Lienee siksi aika veteen piirretty viiva, kuka palstalainen olisi täysi trollin vastakohta.

Kaikki palstan kirjoittajat on trolleja jos vertaa sellaiseen foorumiin, jossa näkemykset on faktapohjaisia, selkeästi argumentoituja, jne. Ei tänne ole kokoontunut lauma esseistejä tai tutkijoita vaan tavallisia ihmisiä näkemyksineen :) Itse asiassa minähän olen joskus toivonut täällä esiintyville mielipiteille hieman vakavampia perusteluja, mutta olen luopunut tästä jo ajat sitten koska niin harva lähtee sellaiseen keskusteluun ja se tuntuu tarpeettomalta ja liian vaikeaselkoiselta monelle lukijalle. Olen eniten tässä yhteydessä valitellut sitä, että feministeiksi itsensä mieltävien näkemykset romahtavat, jos ne siirretään akateemiseen keskusteluun.
Tarkoitin sitä, etten enää ärsyynny jutuistasi, koska pidän sinua tästedes varmasti trollina.
 

Yhteistyössä