vieras mies
Normaali koko on B-kuppi. Nuo olivat C. No kelpaako nämä?Nuo ovat normaalin kokoiset.
Normaali koko on B-kuppi. Nuo olivat C. No kelpaako nämä?Nuo ovat normaalin kokoiset.
Ei oo totta, onko mulla koko ajan ollut normaalit, vaikka oon aina luullut (ja kuullut) muuta!Normaali koko on B-kuppi.
Minusta B-C ovat normaaleja. Nuo näyttäs olevan isot.Normaali koko on B-kuppi. Nuo olivat C. No kelpaako nämä?
Tämä mies on kertonut toisella keskustelupalstalla olevansa noin nelikymppinenAhaa, et siis ollut se korkeastikoulutettu kaveri.
Hassua, että ei voi ikää kertoa kun anonyyminä heittelee tekstiä täällä. Mut samapa se sitten.
Älä puhu musta mitään. Mä en oo sun kanssa missään sovussa etkä sä tiedä musta yhtän mitään.Aika yllättävää että echo saat uskonnollisena ihmisenä noinkin negatiivisia viboja lähimmäisestäsi... Peyotella oli aiemmin samaa mutta nyt olemme olleet paremmin sovussa. Tää on se ikävä piirre monissa "kristuksen omissa". Toisena voisin mainita sen, että seksi ja seksuaalisuus ovat usein jotenkin vaikeita alueita. Aina kun olen uskovaisen naisen läheisessä seurassa, paljon voimaani menee siihen, että käyttäydyn ja puhun tarpeeksi siveästi Se vie tehokkaasti rentouden ja lihalliset ulottuvuudet pois mulla, ei tunnu hyvälle.
Oon mä kyllä aika rankasti erilainen persoona kuin tuo Kinnunen
Nonni, nyt taitaa siellä alkaa vuorostaan ahistaa. See no evil, hear no evil, say no evil...Älä puhu musta mitään. Mä en oo sun kanssa missään sovussa etkä sä tiedä musta yhtän mitään.
Ja pysy kanssa kaukana. Tajua jo, että mua ei kiinnosta.Nonni, nyt taitaa siellä alkaa vuorostaan ahistaa. See no evil, hear no evil, say no evil...
Palsta vahvistaa näkemyksiäni, että oon helvetin kaukana uskovaisnaisista.
Kyllästyttää tuo sinun harjoittama jatkuva haukkuminen.Miksi mut pitää edes mainita keskustelussa jossa en edes ollut mukana? Sairas ukko.
Mua tässäkin haukuttiin ahdistuneeksi vaikken ollut koko keskustelussa että näin. Enkä oo ees sulle puhunut.Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;29653040:Kyllästyttää tuo sinun harjoittama jatkuva haukkuminen.
Jos sinä yleisellä ja julkisella keskustelupalstalla avaudut, niin voit olla varma, että muutkin mahdollisesti näkevät tekstisi; jopa minä.Mua tässäkin haukuttiin ahdistuneeksi vaikken ollut koko keskustelussa että näin. Enkä oo ees sulle puhunut.
Pakko huutaa sivusta sen verran, että tuo mies kyllä ihan aidosti stalkkaa tuota Peyotea, olen todella monessa ketjussa siitä avoimesti Peyotellekin maininnut, että onko huomannut saman, seuraako se tosiaan P:tä.Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;29653064:Jos sinä yleisellä ja julkisella keskustelupalstalla avaudut, niin voit olla varma, että muutkin mahdollisesti näkevät tekstisi; jopa minä.
Sinä haukut "miestä" jatkuvasti. "Älä lue", on palstan yleinen neuvo.
Vaikutat kyllä nyt vähän hysteeriseltä. Miksi järkytyt näin kovasti, jos joku mies tulee tissiketjuun puhumaan tisseistä?Aaaivan, todellakintodellakin. Jatkakaa. Jos mies1 haluaa vielä otella niin sitten perustetaan uusi ketju sille.
Sen nimeksi tulee "Leikkisän seksikästä naista etsivä Mies1 länsimaisen naismallin ristiaallokossa - Echoa yrjöttää"
Niin kristillistä taas että. Olette kyllä Peyoten kanssa vähän huonoa mainosta.Mies1:n tyyli kautta aikain on etonut, ja nyt vasta toin sen esille.