Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
[QUOTE="sivullinen";29653851]Tarkoitin sitä, etten enää ärsyynny jutuistasi, koska pidän sinua tästedes varmasti trollina.[/QUOTE]

Selvä :) Eli sinulle ilmeisesti kirjoittaja on vain joko trolli tai ei-trolli.
 
mies1
[QUOTE="sivullinen";29653865]Joissakin tapauksissa kyllä. Minusta on siis paljon kivempi lukea juttujasi, jos niihin osun, kun en ärsyynny niistä, vaan voin ottaa ne hupina. Vitseinä ne ovat hetkittäin hauskuuttavia lukijallekin.[/QUOTE]

No joo, kyllä leikkimieli ja ironia on mullekin tärkeitä :) Niitä soisi lisääkin meidän keskusteluihin. Helposti leikkimieli menee joko sarkasmiksi tai liian alleviivatuksi. Hyväntahtoinen kepeys on mulle tosi viehättävää naisessa ja kyllä täälläkin jotkut naiset viestivät niin, esim. HG, tytsi ja Phoebsi.
 
Jaaha, vai mies1 jo vihjaa trollailevansa. No eipä tule yllätyksenä.

Vai kumpaako harrastat, lievää provosointia vai varsinaista trollausta? Mä kirjoitan usein provosoivasti ja kärkkäästi mutta joka sana on totta. Mutta en trollaile eli kirjoita tarkoituksella huijaavasti.

Ja pidät meitä ilmeisesti jonain huonompina keskustelukumppaneina kun meidän kanssa ei voi akateemisesti filosofoida.
Kuule, tunge ne akateemisfilosofiset näkökulmasi vaikka hanuriisi.

Naisen saamisessa ei isoja filosofointeja tarvita. Täällä palstalla isoimmat viisaudet aiheesta tulee ihan peruajannuilta.

Mene rakentajakouluun tai rekkakuskiksi, opettele heidän ajatusmaailmansa. Ota hyvä taviseukko, pyöräytä sen kans pari muksua. Siinä menee 5-7 v.
Palaa sen jälkeen miettimään noita "postmodernin vääristyneen naiskuvan murrosta länsimaisen kulttuurin ilmentäjinä-höpinöitä" niin huomaat että sun höpinät on olleet kaukana siitä, miten ihmiset näkee ja kokee asiat. Elät nyt jossain satumaailmassa jolla ei ole käyttöä todellisuudessa.
 
Ei, ei ja ei. Ei liity uskonnollisuuteen.
Mä kestän vaikka rekkakuskin suoria ehdotteluja, mutta miehessä ei saa yhdistyä 2 asiaa:

Kiltteys+pervous.

Oli vaikka mikä öljytty mieslauma mun vieressä ehdottelemassa ties mitä, mutta sun tyyli....ootas mä kuvailen sitä...

Tuo sun tyyli saa tunteen ihan kuin jotain iilimatoja menisi puseron alla. Se saa yrjön kutittelemaan kurkussa, halun huutaa ja kirkua ja paeta vuorille.

Vaihda hyvä mies lähestymistapaa.

Vaikka olisi historia täynnä suuria romantikkoja ja runoilijoita ja filosofeja, niin ne taatusti eivät olleet naisasioissa lähmäisiä = tahmeita.
annas kun mä suomennan. tyyppi tuntuu samalta kun sammakko paljaan jalan alla. :O
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
mies1
Jaaha, vai mies1 jo vihjaa trollailevansa. No eipä tule yllätyksenä.

Vai kumpaako harrastat, lievää provosointia vai varsinaista trollausta? Mä kirjoitan usein provosoivasti ja kärkkäästi mutta joka sana on totta. Mutta en trollaile eli kirjoita tarkoituksella huijaavasti.

Ja pidät meitä ilmeisesti jonain huonompina keskustelukumppaneina kun meidän kanssa ei voi akateemisesti filosofoida.
Kuule, tunge ne akateemisfilosofiset näkökulmasi vaikka hanuriisi.

Naisen saamisessa ei isoja filosofointeja tarvita. Täällä palstalla isoimmat viisaudet aiheesta tulee ihan peruajannuilta.

Mene rakentajakouluun tai rekkakuskiksi, opettele heidän ajatusmaailmansa. Ota hyvä taviseukko, pyöräytä sen kans pari muksua. Siinä menee 5-7 v.
Palaa sen jälkeen miettimään noita "postmodernin vääristyneen naiskuvan murrosta länsimaisen kulttuurin ilmentäjinä-höpinöitä" niin huomaat että sun höpinät on olleet kaukana siitä, miten ihmiset näkee ja kokee asiat. Elät nyt jossain satumaailmassa jolla ei ole käyttöä todellisuudessa.
Tulit ilmeisesti heti aamurukouksen jälkeen näihin vastaanottavaisiin mietteisiin :)

Muistutan vielä näkemyksestäni siitä, että jokaisen uskovan on syytä elää kuten saarnaa ja tuntea oma oppinsa. Sinun sanankäyttösi on kuitenkin ihan hirveän kaukana teologien tulkinnoista koskien kristinuskoa. Palataan asiaan sen jälkeen kun tunnet paremmin asiaa, jonka edustajana täällä kirjoitat.
 
"hmh"
Tulit ilmeisesti heti aamurukouksen jälkeen näihin vastaanottavaisiin mietteisiin :)

Muistutan vielä näkemyksestäni siitä, että jokaisen uskovan on syytä elää kuten saarnaa ja tuntea oma oppinsa. Sinun sanankäyttösi on kuitenkin ihan hirveän kaukana teologien tulkinnoista koskien kristinuskoa. Palataan asiaan sen jälkeen kun tunnet paremmin asiaa, jonka edustajana täällä kirjoitat.
Mies lupaa siis pysyä pois ja palata vasta kun Echo on joku supertietäjä!!!

Älä Echo ikinä muutu!!! Jos mihinkään suuntaan niin heittele puskista ja käytä epärelevantteja argumentteja, mitä tahansa, kunhan toi "mies" pysyy ikuisesti poissa...
 
mies1
[QUOTE="hmh";29654007]Mies lupaa siis pysyä pois ja palata vasta kun Echo on joku supertietäjä!!!

Älä Echo ikinä muutu!!! Jos mihinkään suuntaan niin heittele puskista ja käytä epärelevantteja argumentteja, mitä tahansa, kunhan toi "mies" pysyy ikuisesti poissa...[/QUOTE]

:D
 
Tulit ilmeisesti heti aamurukouksen jälkeen näihin vastaanottavaisiin mietteisiin :)

Muistutan vielä näkemyksestäni siitä, että jokaisen uskovan on syytä elää kuten saarnaa ja tuntea oma oppinsa. Sinun sanankäyttösi on kuitenkin ihan hirveän kaukana teologien tulkinnoista koskien kristinuskoa. Palataan asiaan sen jälkeen kun tunnet paremmin asiaa, jonka edustajana täällä kirjoitat.
Mä en edes ole käyttänyt samanlaista kielenkäyttöä kuin mitä Jeesus ja apostolit käytti. Esim. Paavali toivotti että hänen vastustajansa kastroisivat (huvin puoleen) itsensä, Jeesukselta riitti nimittelyä. Nimenomaan heiltä sitä räväkkää puhetta riitti.
Koska ne oli MIEHIÄ.
Jokin Kierkegaard nyt ei todellakaan edusta edes sitä mistä UT puhuu, hän on vain yksi filosofi tuhansien joukossa jotka ovat puhuneet kristinuskosta.

Et sitten kommentoi itse asiaani?
 
mies1
[QUOTE="hmh";29654014]Heitän sinua mustepullolla kuten entinen gööthe. täältä pesee.[/QUOTE]

*väistää* Huh, ohi meni!

Mutta hei, sehän olikin Martin Luther, joka maalasi näin pirun seinälle. Mitäs echo nyt sanoo? hmh:stahan tuli äkkiä Saatanan välikappale!! :O
 
"hmh"
*väistää* Huh, ohi meni!

Mutta hei, sehän olikin Martin Luther, joka maalasi näin pirun seinälle. Mitäs echo nyt sanoo? hmh:stahan tuli äkkiä Saatanan välikappale!! :O
Haastan sinut herjauksesta.

Aika rankkaa tuollee nimittää toista saatanan välikappaleeksi.

(Kirjoitan sen pienellä, kun en semmoiseen henkeen suuremmin usko.)

Ja meniköhän se ihan noin kuin väitit... vai olitko paikalla?
 
*väistää* Huh, ohi meni!

Mutta hei, sehän olikin Martin Luther, joka maalasi näin pirun seinälle. Mitäs echo nyt sanoo? hmh:stahan tuli äkkiä Saatanan välikappale!! :O
Sua tekee mieli heitellä vaikka Kaksplussan vuosikerralla, tällä läppärillä, millä tahansa.

Mutta mä luovutan ennen kuin hiillyn tosissani. Sama kuin yrittäisi kastemadolle laittaa selkärankaa.
Anteeksi.
 
mies1
[QUOTE="hmh";29654031]Haastan sinut herjauksesta.

Aika rankkaa tuollee nimittää toista saatanan välikappaleeksi.

(Kirjoitan sen pienellä, kun en semmoiseen henkeen suuremmin usko.)

Ja meniköhän se ihan noin kuin väitit... vai olitko paikalla?[/QUOTE]

No kyllä koska sä maalasit pirun seinälle eli vapautit mustepullon hengen kun se osui seinään. Lutherille kävi hieman samoin. Näin siitä kerrotaan.

Jos toi oli susta rankkaa, muttet usko saatanaan, niin eikö se ole ristiriitaista?
 
"hmh"
No kyllä koska sä maalasit pirun seinälle eli vapautit mustepullon hengen kun se osui seinään. Lutherille kävi hieman samoin. Näin siitä kerrotaan.

Jos toi oli susta rankkaa, muttet usko saatanaan, niin eikö se ole ristiriitaista?
Vaikka en usko saatanaan henkenä, uskon yksittäisissä ihmisissä olevaan pahaan ja ilkeään. Vaikkakin jokaisen kohdalla toivon heidän pääsevän ilkeyden ja pikkusieluisuuden laaksostaan.

Mutta jotkut näyttää olevan sinne tuomittuja pitkiksikin ajoiksi, tavalla tai toisella.
 
mies1
Sua tekee mieli heitellä vaikka Kaksplussan vuosikerralla, tällä läppärillä, millä tahansa.

Mutta mä luovutan ennen kuin hiillyn tosissani. Sama kuin yrittäisi kastemadolle laittaa selkärankaa.
Anteeksi.
No nyt sun aggressiot taas pyrkii pintaan, huomaatko. Muistapa miten Jeesus reagoi vaikka häntä naulattiin ristille.

Paavali muuten kannattaa jättää hiukan vähemmälle, aika sotaisaa ja kiistellympää matskua löytyy sieltä vrt. Jeesukseen.
 
Daisarit
Kuule jos isotissisenä voisin valita niin tyhjäisin nää daisarit ovesta ulos lähtiessäni etten aiheuttaisi niin suurta hämmennystä kanssaihmisissä. Valitettavasti ne ei suostu menemään seisoessa kainaloihin niin kuin selällä maatessa. Joten siinä ovat: tyrkyllä kun rintsikoita on pakko pitää.Laitanko kuvaa?
 
No nyt sun aggressiot taas pyrkii pintaan, huomaatko. Muistapa miten Jeesus reagoi vaikka häntä naulattiin ristille.

Paavali muuten kannattaa jättää hiukan vähemmälle, aika sotaisaa ja kiistellympää matskua löytyy sieltä vrt. Jeesukseen.
Kuule, ihan Jeesus antoi luvan vihastumiselle. Ei kukaan, paraskaan uskova ole semmoinen jolla ei koskaan verenpaine nousisi.
Mä yritän susta tehdä MIESTÄ (joo en tule sun makuukamarin puolelle, sitä en tarkoita) ja herätellä noista filosofisista, ällömakeista hattaramaailmoista tähän todellisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
mies1
[QUOTE="hmh";29654052]Vaikka en usko saatanaan henkenä, uskon yksittäisissä ihmisissä olevaan pahaan ja ilkeään. Vaikkakin jokaisen kohdalla toivon heidän pääsevän ilkeyden ja pikkusieluisuuden laaksostaan.

Mutta jotkut näyttää olevan sinne tuomittuja pitkiksikin ajoiksi, tavalla tai toisella.[/QUOTE]

Olen aivan samaa mieltä, ja harmikseni olen uskovissa tavannut erikoisen paljon näitä huonosti käyttäytyviä ja negatiivisesti ja pelolla suhtautuvia, mitä en kyllä lainkaan voisi odottaa. Joskus kysyessäni asiaa he ovat vedonneet siihen, että ei heidän tarvitse olla täydellisiä, Jumala hoitaa sen puolen.
 
mies1
Kuule, ihan Jeesus antoi luvan vihastumiselle. Ei kukaan, paraskaan uskova ole semmoinen jolla ei koskaan verenpaine nousisi.
Mä yritän susta tehdä MIESTÄ (joo en tule sun makuukamarin puolelle, sitä en tarkoita) ja herätellä noista filosofisista ällömakeista hattaramaailmoista tähän todellisuuteen.
Jeesus varmasti antoi luvan vihastumiselle, mutta olepa tarkempi siitä, milloin ja mistä syystä vihastut.

Olet nyt pahasti näköjään jumissa siellä aamurukouksen jälkeisessä kielteisyyden olotilassasi. Siksi uskon keskustelun olevan turhaa tuosta projekti(o?)stasi tehdä minusta mies. Pikemminkin se vaikuttaa pahasti harhaiselta, moneltakin kantilta katsottuna. Psykoterapiassakin (perinteisesti) terapeutti ei sinänsä lähde vänkäämään potilaan kanssa vaan vain heijastelee potilaan mielentiloja. Ehkä tässä on jotain vähän samaa nyt meneillään, tuntuu. Nimittäin niin erikoista tekstisi minusta on viime päivinä ollut. Ja se Putin-case oli myös jotenkin hieman liian voimakas, epätavanomainen, purkaus.
 
Jeesus varmasti antoi luvan vihastumiselle, mutta olepa tarkempi siitä, milloin ja mistä syystä vihastut.

Olet nyt pahasti näköjään jumissa siellä aamurukouksen jälkeisessä kielteisyyden olotilassasi. Siksi uskon keskustelun olevan turhaa tuosta projekti(o?)stasi tehdä minusta mies. Pikemminkin se vaikuttaa pahasti harhaiselta, moneltakin kantilta katsottuna. Psykoterapiassakin (perinteisesti) terapeutti ei sinänsä lähde vänkäämään potilaan kanssa vaan vain heijastelee potilaan mielentiloja. Ehkä tässä on jotain vähän samaa nyt meneillään, tuntuu. Nimittäin niin erikoista tekstisi minusta on viime päivinä ollut. Ja se Putin-case oli myös jotenkin hieman liian voimakas, epätavanomainen, purkaus.
Selvä, nyt olen jo harhainen. Mitäs vielä? Kohta olen...ööö...psykoottinen?

Yhdestä asiasta olen varma: olen pahoinvoiva.

Heippa.
 

Yhteistyössä