Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Aika yllättävää että echo saat uskonnollisena ihmisenä noinkin negatiivisia viboja lähimmäisestäsi... Peyotella oli aiemmin samaa mutta nyt olemme olleet paremmin sovussa. Tää on se ikävä piirre monissa "kristuksen omissa". Toisena voisin mainita sen, että seksi ja seksuaalisuus ovat usein jotenkin vaikeita alueita. Aina kun olen uskovaisen naisen läheisessä seurassa, paljon voimaani menee siihen, että käyttäydyn ja puhun tarpeeksi siveästi :) Se vie tehokkaasti rentouden ja lihalliset ulottuvuudet pois mulla, ei tunnu hyvälle.

Oon mä kyllä aika rankasti erilainen persoona kuin tuo Kinnunen ;)
Älä puhu musta mitään. Mä en oo sun kanssa missään sovussa etkä sä tiedä musta yhtän mitään.
 
Mies1 on siinä oikeassa että olen ahdistunut. Mutta mua ei ahdista muiden miesten seksuaalisuus (vaikka se menisi yli) vaan vain hänen esilletuomansa.

Mutta koskaanhan mies1 ei näe vikaa itsessään ja käytöksessään.

Varmasti etelä-Euroopan naiset on vapaamielisempiä. Mutta mä uskon että sielläkin, jopa siellä tunnetaan naisten keskuudessa käsite limainen mies (muualla kuin ns.kevytkenkäisten naisten parissa).
Ihmiset ovat yllättävän samanlaisia eri kulttuureissa.
 
hoookkpp
Alkuperäinen kirjoittaja vihreäomena;29653064:
Jos sinä yleisellä ja julkisella keskustelupalstalla avaudut, niin voit olla varma, että muutkin mahdollisesti näkevät tekstisi; jopa minä.

Sinä haukut "miestä" jatkuvasti. "Älä lue", on palstan yleinen neuvo.
Pakko huutaa sivusta sen verran, että tuo mies kyllä ihan aidosti stalkkaa tuota Peyotea, olen todella monessa ketjussa siitä avoimesti Peyotellekin maininnut, että onko huomannut saman, seuraako se tosiaan P:tä.

Joten ymmärrän että on vaikea "olla lukematta" kun niissäkin ketjuissa vaikuttaa siltä että mies pompsahtaa esiin heti kuin P kommentoi jotain.

Mutta tämä on vain mun mielipide, en tiedä noiden ketjujen lisäksi minkälaisia keskusteluja P ja "mies" käy.
 
Mä yhistän ison egon uhoon, ja se on yks vastenmielisimpiä piirteitä miehessä.


No mutta asiaan... Isot tissit korostuu ihan itestään, varsinki kun kaupassa myytävät vaatteet monesti on isolla kaula-aukolla varustettuja. Aika vähän taitaa olla semmosia vaatteita, jotka ois suunniteltu isotissisille, joten vaikka ei ois niin antava kaula-aukko, niin puristuuhan ne siinä paidassa sitte, ellei ota muuten ihan liian isoa kokoa.
 
"madame"
Aaaivan, todellakintodellakin. Jatkakaa. Jos mies1 haluaa vielä otella niin sitten perustetaan uusi ketju sille.

Sen nimeksi tulee "Leikkisän seksikästä naista etsivä Mies1 länsimaisen naismallin ristiaallokossa - Echoa yrjöttää"
Vaikutat kyllä nyt vähän hysteeriseltä. Miksi järkytyt näin kovasti, jos joku mies tulee tissiketjuun puhumaan tisseistä?

Ja miksi luulet, että mies1 on sama nimimerkki kuin mies?
 
  • Tykkää
Reactions: vihreäomena
Madame: alkuun oli nimimerkki mies (naiskuva-puheineen), sit jossain ketjussa häntä ruvettiin plagioimaan joten hän otti harmailunikin mies1. Puhui siitä itsekin.

Ja vielä, mua ei okseta se jos miehet puhuvat naisten kropasta. Mies1:n tyyli kautta aikain on etonut, ja nyt vasta toin sen esille.
 
mies1
Mies1:n tyyli kautta aikain on etonut, ja nyt vasta toin sen esille.
Niin kristillistä taas että. Olette kyllä Peyoten kanssa vähän huonoa mainosta.

Minä voin rehellisesti sanoa, että kenenkään naisen tyyli ei "edo" minua täällä. Toki nämä jotkut naiset tuntuvat oikeilta ongelmakimpuilta.

Mitenkähän taas tässä ketjussa Happygirl on ollut paljon järkevämpi, ja äsken kun kehuin toista nuorta kaunista äitiä niin hänkin vaan tykkäsi toisessa ketjussa. Se olisi se normaali reaktio. Mies SAA ja miehen melkein PITÄÄ ihailla naiskauneutta niin esteettisesti kuin eroottisesti. Selitykseni on, ja kokemukseni vahvistavat, että kristinusko jotenkin sekoittaa päätä näissä asioissa, valitettavasti.
 
vieras mies
Jos tälläinen nainen tulisi työpaikalle, niin soittaisin pomolle ja vaatisin varmaan järkytyksestä sairaslomaa! Ihan kylmiä väreitä aihettää nuo kamalat tisut. Ei mies voi selvitä hengissä tuollaisestä näystä.
 

Yhteistyössä