The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On siin toki oma Semmoinen tilaisuus kandeehohtonsa milloin pääsee helmikuussa leikkaamaan nurmikkoa. Semmoinen tilaisuus kandee käyttää hyödyksi.

Mut jokavuosikuusi tai kestojuhannuskoivut ei o yhtään mun mieleen. Ne on joko ehdat tai sit niit ei ole.
Ensinnäkin nyt on maaliskuu ja toisekseen ei pidä toisten kuusia ja risuja arvostella. :stick:
 
Mut hei! Kuka söi mun perheen?? Kukaan ei vastaa puhelimeen ja yksin oon kotona.. Mitä täällä tapahtuu?? Oonkohan kuitenkin vielä nukkumassa... :confused: tyttö vastas jollain aika ja sanoi olevansa Kuusamossa tulossa kotiin. Sanoin et osta matkalta suklaata tullessasi ja sitten vasta tajusin et hetken saan niitä makeita ootella kn se on vielä niin korkealla pohojoosessa...
 
Poistun, koska tämäkin päivä meni kännäämisen hyväksi.

Jos erehdyksessä palaan, niin antakaapa anteeksi pienet tai suuret promillet.

Lähetys tästä päästä päättyy NYT, koska lähettäjä vetäytyy kirjan ja kossun pariin sohvalle.
 
Mjaa...

Olin ennenaikainen.

Naapurissa näköjään muutetaan.

Mä olen hirveen hyvä kestämään työn ääniä, lasten leikkimisen ääniä, tai vaik naimatouhujen ääniä. Normaalielämä ei mua häiritte tippaakaan.

Mut normaalielämään ei kuulu muijanhakkaaminen tai kirjahyllyn kaataminen. Jos tommottinen pelleily jatkuu, ni mä meen semmoiselle "ovesta läpi" kutsumattomalle vierailulle.

Joku kohta kuolee, mut pahaa pelkään että se en ole mä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä