Mooii, me ollaanki tässä pari kuukautta ihmetelty, että mihin sää hävisit! :xmas:Huomenta uudestaan! Äsken jo melkein heräsin mutta simahdin syönnin päälle uudestaan... Mut pihalla on kesä!! Ruoho virheenä ja aurinko paistaa.. Kauan mä oikein nukuin!! :O
God damn it! pitää viedä kuusi varastoon terassilta ja etsiä mun bikinit!Mooii, me ollaanki tässä pari kuukautta ihmetelty, että mihin sää hävisit! :xmas:
sitä odotellessa :lääh:God damn it! pitää viedä kuusi varastoon terassilta ja etsiä mun bikinit ketjuun laitettavaa kuvaa varten
Mooii, me ollaanki tässä pari kuukautta ihmetelty, että mihin sää hävisit! :xmas:
On siin toki oma Semmoinen tilaisuus kandeehohtonsa milloin pääsee helmikuussa leikkaamaan nurmikkoa. Semmoinen tilaisuus kandee käyttää hyödyksi.God damn it! pitää viedä kuusi varastoon terassilta ja etsiä mun bikinit!
Ensinnäkin nyt on maaliskuu ja toisekseen ei pidä toisten kuusia ja risuja arvostella. :stick:On siin toki oma Semmoinen tilaisuus kandeehohtonsa milloin pääsee helmikuussa leikkaamaan nurmikkoa. Semmoinen tilaisuus kandee käyttää hyödyksi.
Mut jokavuosikuusi tai kestojuhannuskoivut ei o yhtään mun mieleen. Ne on joko ehdat tai sit niit ei ole.
Eikä tuolleen mennä toisten juttuja muokkaamaan nyt vasta tajusin edes koko jutun. Vähän hitaammin syttyy tänään ( pää)... ( yläpää)sitä odotellessa :lääh:
kronklaten lainaaminen on täysin laillista ketjuiluaEikä tuolleen mennä toisten juttuja muokkaamaan nyt vasta tajusin edes koko jutun. Vähän hitaammin syttyy tänään ( pää)... ( yläpää)
Jopa suositeltavaa.kronklaten lainaaminen on täysin laillista ketjuilua
Juu katsos moisella teolla ei pääse itse näyttämään niitä apinamiehen elkeitä.Poliisille soittaminen onkin ihan yliarvostettua...
Täällä ainakin on jo fillareita esillä ja sukset alessa.Muksu on kasvanut ja tarvitsee uuden fillarin. Jokohan nitä pyöriä on kaupoissavai vieläkö ne myy suksia?
Tätä jatkuvaa varustelukierrettä... Luistimet, sukset, fillari, talven vaatteet ja kengät on keväällä ulkoistettava ja kohta taas hankitaan kuutiollinen lisää samoja kamppeita kunhan kesästä selvitään.Täällä ainakin on jo fillareita esillä ja sukset alessa.