Kaksi naisvartaloa, kumpi seksikkäämpi?

  • Viestiketjun aloittaja "taina"
  • Ensimmäinen viesti
Felecia
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29641030:
Alemmalla on ihan liikaa fläsää ollakseen haluttava.
Ai niinkö? No se on sitten sun ja sun miehen mielipide, mutta eiköhän aika moni panisi tuota alemman kuvanki naista ja pitäisi häntä haluttavana.

Joillekin teille on ilmeisesti aivan uskomatonta, että myös ylipainoiset naiset löytävät kumppanin ja heitä pidetään haluttavina. Itse olen reilusti ylipainoinen ja silti mulla on mies, hoikka sellainen. Eikä kyse ole siitä, että mies ei saanut ketään muuta, olisi säälittävä luuseri ja joku läskifetisti. Miehen entinen vaimo on normaalipainoinen joten siitä voi päätellä, että mies näkee ihmisissä muutakin kuin ulkonäön. Ja kovasti tuo tuntuu kimpussa olevan läskeistä huolimatta ja seksiä on hyvin paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
kurki
Vähän "reilu" vertailu, toisella täydet pakkelit ja hiukset laitettu, kun ylempi ei ole edes kammannut tukkaansa. Luulen että miehiä mielyyttää toi eka paremman ja luonnollisemman kropan takia :p Toka on liian rehevä ja turvonnut.:/
Mun mies katsoi kuvia ja sanoi ettei ekassa naisessa oo seksikästä soluakaan. Toki kuvat on hiukan erilaiset eikä toka nainekaan oo mikään superhottis, mutta on hän selvästi seksikkäämmän näköinen. Ekalla huono ryhti ja hiukan kuivan olonen, kuulemma.
 
"rimpula"
Makuasioista on turhaa kiistellä mutta olisihan molemmat vartalotyypit voineet kuvissa olla samalla tasolla edustettuina. Toisaalta eräät tarvii vähän itsetunnolle buustia jote mikäs tuossa.
Ei ole naapurin mirkulta, jolla hyllyy pyllyy, pois jos naapurin kuivempaa pirkkoo himoittee tän mies eikä pirkkoo hetkauta lainkaan mirkun miehen muhkumpi naismaku. Vaan se lissu kadun päädystä repii silmät päästä ajatuksissaan mikäli kumpikaan noista miehistä ei katsele häntä himoiten, juuri hänen "muotojaan" :D vaikka sillä lissulla oma mies kehuiskin mutta silti lissua kismittää pirkon kuivakka ja ilmeisen himoittu olemus kotona.. Jotkut vaan on sellasii.
Mun mies panis tietysti sitä, joka noista kuvista eniten on vartalotyypiltään mieluinen. :) kuulemma..
 
"haha"
[QUOTE="rimpula";29642417]Makuasioista on turhaa kiistellä mutta olisihan molemmat vartalotyypit voineet kuvissa olla samalla tasolla edustettuina. Toisaalta eräät tarvii vähän itsetunnolle buustia jote mikäs tuossa.
Ei ole naapurin mirkulta, jolla hyllyy pyllyy, pois jos naapurin kuivempaa pirkkoo himoittee tän mies eikä pirkkoo hetkauta lainkaan mirkun miehen muhkumpi naismaku. Vaan se lissu kadun päädystä repii silmät päästä ajatuksissaan mikäli kumpikaan noista miehistä ei katsele häntä himoiten, juuri hänen "muotojaan" :D vaikka sillä lissulla oma mies kehuiskin mutta silti lissua kismittää pirkon kuivakka ja ilmeisen himoittu olemus kotona.. Jotkut vaan on sellasii.
Mun mies panis tietysti sitä, joka noista kuvista eniten on vartalotyypiltään mieluinen. :) kuulemma..[/QUOTE]

Voisko enää yhtään enempää pönkittää omaa itsetuntoaan tällasella viestillä. :)
 
"Jake81"
[QUOTE="taina";29640964]Kaksi naistyyppiä, kumpi kauniimpi ja haluttavampi, seksikkäämpi?

Miehet saa vastailla, kumpaa panisitte?



[/QUOTE]

Ylempi, ei kahta sanaa!
Alempi on läski!
 
Näin
Ai niinkö? No se on sitten sun ja sun miehen mielipide, mutta eiköhän aika moni panisi tuota alemman kuvanki naista ja pitäisi häntä haluttavana.

Joillekin teille on ilmeisesti aivan uskomatonta, että myös ylipainoiset naiset löytävät kumppanin ja heitä pidetään haluttavina. Itse olen reilusti ylipainoinen ja silti mulla on mies, hoikka sellainen. Eikä kyse ole siitä, että mies ei saanut ketään muuta, olisi säälittävä luuseri ja joku läskifetisti. Miehen entinen vaimo on normaalipainoinen joten siitä voi päätellä, että mies näkee ihmisissä muutakin kuin ulkonäön. Ja kovasti tuo tuntuu kimpussa olevan läskeistä huolimatta ja seksiä on hyvin paljon.
Eikös tässä kysytty mielipiteitä? Ei sitä, tykkääkö sun miehesi ylipainoisista naisista :D
Sä voit olla mitä mieltä hyvänsä, mutta luulen tai itse asiassa kokemuksesta tiedän, että suurin osa miehistä jättäis tuon alemman kuvan painoluokan naisen väliin, jos saisi vähemmän fläsäisen. Ja nyt en puhunut sun miehestä...
 
Lienee tarkoituksellinen asettelu, kun esimerkiksi hoikasta on valittu ryhti kumarassa seisova epävarman näköinen nainen epäseksikkäissä vaatteissa ja esimerkiksi lihavasta alusvaatteisillaan oleva ja meikattu nainen poseeraamassa seksikkäästi?

Huvittavaa, mutta joka tapauksessa hoikka miellyttää itseäni, lihava ei.
 
Jos näistä pitää valita, niin alempi kuva. Mutta totta tuo minkä moni on jo tuonu esille, että on tahallaan laitettu eri tasoa olevat kuva noista naisista. Olis pitäny olla molemmat mekko tms. päällä suht naturellina tai sitte molemmat laitettuna alusvaatteisillaan.

Mutta siis oikiasti ihanne painon suhteen olis jostaki noiden kahden väliltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29641037:
Näyttääks muiden mielestä siltä että alemmassa kuvassa pää ja vartalo ei kuulu yhteen, ts. ei ole saman ihmisen? Pää on jotenkin ihan liian pieno kroppaan. Ja lisäksi jos ylipainoa on tuollainen 20-25 kg niin kyllä se näkyy naamassa/kaulassa myös.
Ei kaikilla näy. Mulla itsellänikin näkyy yllättävän vähän. Oikeastaan vasta sitten kun ylipainoa on 30 kiloa tai enemmän. Tällä hetkellä ylipainoa on kymmenisen kiloa ja tuntuu että naama on ihan "klommolla".
 
"Liisi"
Liian laiha tai liian lihava? Kumpikin kauniita, mutta omalla tavallaan! Ensimmäinen vähän turhn hoikka, toinen ehkä vähän turhan tukeva. Näiden kuvien perusteella hieman ylipainoinen näyttää paremmalta, oikeassa elämässä missä kuljetaan vaatteet päällä, en osaisi sanoa.
 
joku muu
Mielestäni ylemmänkuvan naisen vartalo on seksikkäämpi. Aika lähellä ihannevartaloa, mitä tuosta nyt pystyy edes sanomaan. Alemmassa kuvassa on liikaa painoa minun makuuni. Olen nainen joka kyllä valitettavasti muistuttaa ehkä enemmän tuota alemman kuvan naista kuin ylemmän
 
lihava nainen vastaa
Tee äänestys, vain miehille.

Niin mutta jos sen tänne tekee niin siihen vastaavat lihavat naiset jotka väittävät olevansa miehiä ja äänestävät lihavaa.

Omasta mielestäni ylempi ehdottomasti. Miten läski voi olla seksikästä? Puhun ihan kokemuksesta. Olen joskus ollut 30 kiloa laihempi ja kyllä oli vientiä ihan eri tavalla kuin nyt vaikka naama on sama.
 
"vvieras"
Harvemmin läskillä on noin hoikka naama kun tuossa kuvassa olijalla. Hoikan naisen naama lihavassa vartalossa. Tuossa photoshopattuna ei edes ällötä itseäni, mutta ilman käsittelyä sellua olisi ihan varmasti ja iho löllyisi kun kävelisi. Läski kun ei ole kiinteää. Ihan varmasti on miehiä, jotka pitävät lihavasta, mutta se on selvä vähemmistö.

Ylemmästä nyt yritettetty tehdä edes seksikästä. Mutta tässähän puhuttiin "vartalosta". Pään voi siis unohtaa. Jos vielä ottaa ap:lta kengät ja mekon pois. Itse haluaisin olla ylempi ja olo olisi seksikkäämpi, vaikkakin ihan noin laiha haluaisi olla. Tiedän myös, että moni mies ei edes pidä ihan tikkulaihoista, vaikka joillekin kelpaa nekin ihan yhtälailla. Miksi liian laihaa saa pitää rumana, mutta lihavaa ei? Vähän sellainen kuva tulee. Osa kun on oikeasti tahattomasti laihoja ja pienirintaisia, peputtomia. Ei ole heilläkään helppoa.
 

Yhteistyössä