Kaksi naisvartaloa, kumpi seksikkäämpi?

  • Viestiketjun aloittaja "taina"
  • Ensimmäinen viesti
Totta, alempi on väh. 90 kiloinen. Luuleekohan joku, että tuollaista pullukkaa löytyy luonnosta ilman sellutiittia ja noin sileänä muutenkin :D:DDD
Kyllä tuollainen sileä seksipullukka on joskus silmään sattunut. Jos on sinut itsensä kanssa on hengästyttävää seuraa.
Ääni siis vaihtoehdolle 2 :p Ykkönen tarvitsee paremman ryhdin, lisää kiloja sekä lihaksiin että rasvana. Nyt näyttää masentuneelta vegaaniopiskelijalta.
 
munaa
Ei kyllä kumpikaan viehätä. Ehkä vuonna -81 olisi läskin tissit Anttilan kuvastossa innostaneet.

Miehet eivät pidä anorektikoista sen enempää kuin läskeistäkään. Kait niihin mieluummin mällit heittää kuin kouraan kuitenkin. Molempi parempi. Valot pois ja muna suuhun. Jes! Saa ite mällit maailmalle ja horo munaa! winwin!
 
toxxxx
Noista painoista. Ylemmän kuva on vähän kuin peiliin katsoisin, vartalolta, kasvot tuolla nätimmät :). Ei ole mikään ylilaiha, käsivarret ja kasvot tavalliset, tissit vaan olemattomat. Itse oon n. 169 ja 54-55. A
Lihavien painoja oon tosi huono arvioimaan, Paljonkohan alempi painaa suunnilleen? Alkuperäiseen kysymykseen en vastaa kun en ole mies.
 

Yhteistyössä